MULTİMEDİA: Ahenk
" Kızların öz ailelerinde kalması en doğrusu " diyen doktor ile ağır adımlarla odadan çıktım. Bahçede bulduğum ilk banka oturdum . Tek başıma olsam hüngür hüngür ağlardım . Ama şuan sadece boş bakışlar ile etrafı süzüyordum . Hastane kapısına baktığımda eski ailem(!) çıkıyordu . Kızlarına sarılmış ve güler yüzlü bir şekilde ,bana bir kere gülmeyen insanların gülmekten çenesi çıkardı umarım .
Kafamı gökyüzüne doğru çevirip biraz da orayı boş bakışlarla süzdüm . Biraz sonra yanımda bir insanın varlığı hissettim .Kafamı oraya çevirdiğimde içerideki kadındı . Çekingen bir şekilde konuşmaya başladı" Tanışalım mı ?" hafifçe kafamı sallayıp kadına döndüm ,konuşmaya başladı " Lale Taşkınoğlu " diyerek elini uzattı . Uzattığı elini tutarak "Ahenk " dedim. " kızım biliyorum bu yaşadıkların gerçekten ağır şeyler senin ailen olarak yanında olmak istiyoruz bize bir şans verir misin?" bir kaç dakika sessiz kaldım . Reşit olmama bir yıl vardı , İsteseler rahatça alırlardı beni en iyisi uzatmadan kabul etmekti . Reşit olunca giderdim .Kadına dönerek hafifçe kafamı salladım , Rahatlamış bir şekilde gülümsedi .
Bir kaç dakika oturduktan sonra kocası geldi , Gülümseyerek önüme çöktü ve konuşmaya başladı " Evimize gidelim mi kızım ?" yüzümde belirecek olan tebessüme engel olarak hafifçe kafamı salladım . Banktan kalkıp onları takip etmeye başladım . Siyah bir arabanın önüne geldiğimizde kadın ve kocası öne geçmişlerdi . Arka koltuğa geçerek başımı cama yasladım . Gözlerimi kapatarak düşüncelerimi unutmaya çalıştım . yaklaşık yirmi dakika sonra arabanın durduğunu hissettiğimde gözlerimi açarak yerimde doğruldum . Arabadan indiğimde geldiğimiz eve bakmaya başladım . Kadın ve kocası zengindi galiba , ev bayağı görkemli duruyordu . İki kişi bu evde ne yapıyorlar acaba on kişi yaşardı burada.
Kapıyı çalıp beklemeye başladık , çok geçmeden bir kadın tarafından açıldı. " Hoş geldiniz efendim" diyerek kenara çekildi. İçeri geçip bulduğum tekli koltuğa oturduğumda kadın ve kocası da gelerek karşımdaki koltuğa oturdular. Kadın konuşmaya başladı "Kızım eşyalarını getirdiler ve odana yerleştirdiler , Yorgun gözüküyorsun istersen sana odanı göstereyim dinlen daha sonra konuşalım olur mu ? " Konuşmaya başlasalar dinlenmek istediğimi söyleyip konuşmayı erteleyecektim. Yorgundum ve çok uykum vardı.
Hafifçe kafamı sallayarak kadına döndüm . Kadın " Beni takip et odanı göstereyim " diyerek ayaklandı . Bende kalkıp takip etmeye başladım . İlk kata çıktığımızda konuşmaya başladı " Bu katta babanla benim odam ve kardeşin Ekin'in odası var" diyerek merdivenlere yöneldi . Kardeşim varmış acaba kaç yaşındaydı . Diğer kata çıktığımızda tekrar konuşmaya başladı " Bu katta Savaş ,Barış , Aras , ve Ayaz abilerin kalıyor , Savaş ve Barış ikiz , Aras ile de Ayaz ikiz diyerek gülümsedi ve tekrar merdivenlere yöneldi
.Dört adet abi ve bir kardeşim vardı . Her şey tamam da bu kadın altı çocuğu bu zayıflıkla nasıl doğurdu . Gerçi sırf merdiven inip çıksa bile kilo verirdi ya neyse . Evin son katına çıktığımızda tekrar konuştu " Bu katta sadece iki oda var kızım , biri senin odan diğeri en büyük abin olan Yankı 'nın odası , Şuan Ekin burada abilerin bazı sebeplerden dolayı yoklar bunları yemekte konuşuruz sen şimdi dinlen" diyerek odanın kapısını açtı ve kenara çekildi " Bu oda çok uzun zamandır boştu o kız bu odada kalmıyordu . Eşyalar ve kıyafetler şimdilik benim zevkime göre ama hoşuna gitmeyenleri kendi zevkine göre değiştiririz diyerek gülümsedi . Ne çok gülümsüyordu bu kadın , kafamı salladığımda onayladığımı anladı ve çıktı . Odayı sevmesem bile söylemezdim . Bir yıl sonra gidecektim zaten . Odayı incelediğimde gayet beğenmiştim .
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Teen Fiction17 yıl boyunca aile kavramından uzak bir kız, Yıllar sonra gerçek ailesine kavuşursa ne olur? KARIŞAN BEBEKLER KİTABIDIR. && Tüm hakları saklıdır .Kitabımdan çalıntı olursa gereken yapılacaktır. Yayım tarihi : 03.06.2021 Beğenerek ve severek okumanı...