MULTİMEDİA: ÖNERDİĞİNİZ ŞARKILARDAN BİRİ :) VE HARİKA
SINIR: 200 OY 100 YORUM
Karşımdaki adam annem ve babamın şaşırmasını gram umursamayarak ayağa kalktı. Karşıma geçerek hafifçe tebessüm etti ve konuşmaya başladı " Ben Yankı en büyük abin " diyerek gözlerimin içine baktı. Gözlerinin içi gülmek deyiminin somut haliydi şuan tam olarak .
Hafifçe gülümseyerek konuştum " Merhaba Ahenk bende " hiç konuşmayarak hareket bile etmeden bana bakmaya başladı. Bende ona bakmaya başladım. Ama aklımdaki tek şey sevgilisi olacak kızın karşımdaki adamın yakışıklılığından dolayı çok şanslı olacağıydı. Gözlerimi üzerinden çekerek koltuğa oturdum. Ben koltuğa oturur oturmaz yanıma gelerek o da oturdu.
Babam konuşmaya başladı " Hoş geldin oğlum " Yankı abi - içimden abi demeye karar verdim- konuşmaya başladı "Hoş buldum herkes oturup beni dinlerse sevinirim " ayakta oturanlar da oturunca konuşmaya başladı " Buraya gelmemin amacı Ahenkti .Uzatmaya gerek yok kardeşim için buradayım. Birkaç ay öncesinde Özge denilen kızın kardeşim olmadığını öğrendim. Gerçek kardeşimi buldum. Yanıma alacaktım ama siz de bulup benden önce davrandınız . Şimdi ise kardeşimi benimle gelmek isterse almaya geldim. "
Savaş Yankı abi konuşmasını bitirir bitirmez sinirle ayağa kalktı ve konuşmaya başladı "Senin tek kardeşin Ahenk mi ? aklın neredeydi yıllardır ama dur sen dur peşine düşüp geldiğin kızın ne olduğunu öğrenince görürüm ben seni" diyerek sustu .Hiç vakit kaybetmeden telefonunu çıkardı ve bir video açtı.
Videoda o şerefsizin konuştuğunu gördüğümde başımdan aşağı kaynar sular döküldü. Yıllar önce bana yaptığı şerefsizliği kendi isteğimle olmuş gibi anlatıyordu. Gözlerim dolmuştu .Videonun yarısına bile gelmeden Aras ayağa kalkarak bağırmaya başladı " YETER YA YETER KIZ GELDİĞİNDEN BERİ DEMEDİĞİNİZİ BIRAKMADINIZ . BÖYLE BİR ŞEYİN OLMADIĞINDAN ADIM KADAR EMİNİM " diyerek sustu .
Anneme ve babama yönelik tekrar konuştu " İnanmayın sakın biliyorum sizde biliyorsunuz Ahenk yapmaz öyle bir şey " Ayaz Aras'a bakarak sinirle konuşmaya başladı "Ne demek yapmaz ya ne çabuk güvenmişsiniz bu kıza gerçekler acıtıyor ama haklısın iki günlük kızı benimseyip güvendin. Sürtüğün teki çıkınca yıkıldın sende haklısın "
Artık sustuğum yeterdi. Ağzımı açarak konuşmaya başladım " Soğudu mu için mutlu musun ? Sırf hırsların yüzünden düştüğüm bu durumdan mutlu musun Allahın cezası mutlu musun ? Varsa yoksa çektikleriniz kimse de demiyor ki bu kız el bebek gül bebek mi büyüdü. Senin babanın gölgesi bile seni korumaya yeterken ben o gölge altında zarar gördüm. Ben baba bildiğim adam tarafından tecavüze uğradım" diyerek sustum.
Savaş tam ağzını açıp konuşacaktı ki izin vermeden tekrar konuştum " Sus Allahın cezası sus sen çok bile konuştun artık konuşma sırası bende. Sen her akşam yatağında mışıl mışıl uyurken ben saatlerce sebepsizce dayak yedim. " ellerim ile göz yaşlarımı silerek konuşmaya devam ettim.
" Senin büyüdüğün bu aile ortamının ben sadece seyircisi olabildim. Senin annen gözyaşlarını silerken benim anne bildiğim kadın ağladığım için sevinirdi. " Diyerek sustum ve yutkundum.
Daha sonra tekrar konuşmaya başladım" Ama en kötüsü senin baban saçının teline bile kıyamazken benim baba bildiğim adam benim o çok sevdiğim saçlarımı çeke çeke koparırdı . Senin baban gözünün aradığı yerdeydi. Benim babam ise gözümün daldığı yerdeydi. Senin ihtiyaçlarını söyleyeceğin bir baban varken benim tek ihtiyacım babaydı. Bak şimdi bana başardın tükettin beni artık kafanı rahatça yastığa koyabilirsin" diyerek sustum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Roman pour Adolescents17 yıl boyunca aile kavramından uzak bir kız, Yıllar sonra gerçek ailesine kavuşursa ne olur? KARIŞAN BEBEKLER KİTABIDIR. && Tüm hakları saklıdır .Kitabımdan çalıntı olursa gereken yapılacaktır. Yayım tarihi : 03.06.2021 Beğenerek ve severek okumanı...