bölüm -2

28.6K 1K 261
                                    

MULTİMEDİA: Ahenk 

Sabah başımda birinin dikilmesiyle uyandım . Gözlerimi açtığımda başımda dikilenin Ekin denen haşin ergen olduğunu gördüm .Nasıl girmişti bu çocuk odaya ve en kötüsü yaralarımı görüp sorarsa ne bok yiyecektim ben . Şuan bana  öyle bir bakıyordu ki sanki bez bebek nana gibi dönüşmüştüm . 

Artık daha fazla beni incelemesini istemediğim için konuşmaya başladım "Sen nasıl girdin odaya"   dediğimde ağzını açtı ama tekrar kapattı . Dayanamayıp tekrar konuşmaya başladım "Cevap versene nasıl girdin kapıyı kilitlemiştim ben" konuşmaya başladı " Kahvaltı için  seni çağırmamı istediler  . Kapın kilitli olunca Yankı abimin odasından girdim " Tabi ya orada kapı vardı , Şuan en iyisi aramızda kalması için yalvarmaktı . 

" Bana bak haşin ergen bu gördüklerin  aramızda kalacak duydun mu beni " Dediğimde kafasını hızla iki yana sallayarak konuşmaya başladı " Hayır babama söyleyelim , Hem nasıl  oldu bu yaralar " Yüzüne baktığımda gözlerinin dolduğunu fark ettim .Yaraları ve morlukları görmüştü , Nasıl olduğunu anlatmama karşılık aramızda kalmasını isteyecektim .Gayet mantıklı bir anlaşmaydı .

"Bak haşin ergen sana nasıl olduğunu anlatırım . Ama önce kimseye demeyeceğine söz ver "Bir kaç saniye düşündükten sonra kafasını sallayarak konuşmaya başladı " Söz veriyorum aramızda kalacak " diyerek beni onayladığını belli etti .Ben konuşmaya başladım " Artık odamdan çık ve aşağıdakilere uykumun fazlasıyla ağır olduğunu zor uyandığımı söyle" Neden bunu söylediğimi anlayacak kadar zekidir umarım . Kafasını sallayarak odadan çıktı . 

Yataktan kalkarak banyoya ilerledim . Elimi ve yüzümü yıkayarak banyodan çıktım ve giyinme odasına ilerledim .Evde odaya kapanıp oturmanın bir  anlamı yoktu . Kahvaltıdan sonra dışarı çıkacaktım . Gidip biraz kafa dağıtacaktım . Üzerimi giyindikten sonra giyinme odasından çıktım .

 Üzerimi giyindikten sonra giyinme odasından çıktım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Daha sonra yatağımı toplayarak odadan çıktım . Saçlarım gram umurumda değildi.Akşam yatarken yapmış olduğum gelişi güzel topuzu açmamıştım . Şuan açmaya çalışsam tüm saçlarım tokayla beraber  elimde kalırdı . Tipimi düşünmeyi bırakıp merdivenlerden inmeye başladım . Merdivenlerden inerken sabah sporu yapmış kadar oluyordum sanırım.merdivenleri inmeyi bitirdiğimde  yemek odasına yöneldim . İçeri girdiğimde tanımadığım birkaç adam  gördüm . Gözlerimi onlardan çekerek masaya yöneldim . Kadın konuşmaya başladı" Günaydın kızım , Abilerinle tanıştırayım seni " seni diyerek kocaman gülümsedi . 

Bu kadınla aramda nasıl kan bağı vardı anlamıyorum .  Ben gülümsememek için elimden geleni yaparken bu kadın sadece gülümsüyor gibi hissediyordum . Belki adamla  biraz kan bağım olabilirdi . Bana habire gülümsüyordu ama onun dışında seri katil gibi bir adamdı . 

Kadına doğru dönüp "günaydın "  diyerek masada olan boş ve en uzak köşeye oturdum .Adamlardan biri konuşmaya başladı " Sonunda masaya teşrif ettiğine göre başlasak artık "Adamın dediklerini umursamadan oturmaya devam ettim .  Ama seri katil tipli baba konuşmaya başladı" Seninle konuştuklarımı çok çabuk unutuyorsun Ayaz  " Bu sefer Ekin konuşmaya başladı "  yarın maçım var gelecek misiniz ?"  kadın hemen lafa atladı" ben geleceğim ama babanı  ve abilerini bilemem " Adam kadının topu kendine atmasından rahatsız olmuş bir şekilde konuşmaya başladı " Maçlarınızı hep hafta içi  yapıyorlar ve ben çok yoğun oluyorum . Ama işlerimi halledersem kesin geleceğim " Geleceğine ben bile inanmamıştım . İnandırıcılık  %100 

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin