MULTİMEDİA: RÜZGAR
SINIR : 200 OY 70 YORUM
' Okunma sayısına göre gelen oy az.Yapacağınız tek şey yıldıza dokunmakken bunu esirgemeyin lütfen .:)'
RÜZGAR ALTIN GÜNCESİNDEN
İki saatlik paten kaymamın ardından kıtlıktan çıkmış gibi su içiyordum.Gözüm pistte kayan kıza takıldı.Oldukça profesyonel kayıyordu.Siyah saçları kaydıkça havalanıyordu.Yere çömelerek izlemeye devam ettim.Yaklaşık yirmi dakika boyunca kendini kaptırmış bir şekilde kaydı.Daha sonra pistten çıktı ve ayakkabılarını giymeye başladı.Kafasını benden tarafa çevirince onu izleyen beni yakaladı.
Kaçırmadım gözlerimi .Gözlerini çeken ilk kişi o oldu.Ama kaçar gibi değildi.Oldukça umursamaz bir şekilde kaçırdı.Daha sonra bana doğru ilerlemeye başladı.Beni umursamayarak yanımdan geçti .
Yaklaşık otuz dakika sonra mutfakta tekrar karşılaştık.Konuşma başlatmak istiyordum.Kahve yapıyordu .Konuşmaya başladım" Rüzgar ben" kafasını bana çevirerek konuştu " Ahenk bende" Konuşmaya devam ettim" Pistte kayarken fark ettim.Oldukça güzel kayıyorsun"
"Teşekkür ederim" Birkaç dakika sessizlik oluştu.Konuşmaya başladım" Tanıştığıma memnun oldum Ahenk.Görüşmek üzere" mutfaktan çıktım.Kızın enerjisi çok farklıydı ve insanı geriyordu.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Yine mutfaktaydım ve Ahenkte buradaydı. Gülümseyerek konuşmaya başladım"Merhaba Ahenk" kafasını salladı ve konuştu" Merhaba" dolaptan bir elma alarak yemeğe başladım.Ahenk telefonuyla ilgileniyordu.Birkaç dakika sonra telefonunu bıraktı.Konuşmaya başladım" Amerika'ya mı gidiyorsun ? Konuşmanıza kulak misafiri oldum"
Aynen kesin kulak misafiri oldun diyen iç sesimi umursamayarak Ahenk'i dinlemeye başladım. " Evet 1-2 yıl orada yaşamak istiyorum" Gözlerimi kısarak düşünmeye başladım. Neden partnerim olmasını teklif etmiyordum ki .Konuşmaya başladım" Uluslararası yapılacak buz pateni müsabakaları bu yıl Amerikada olacak.Benim bir kız partnere ihtiyacım var.Seni kayarken gördüm. Çok güzel kayıyorsun.Partnerim olmak ister misin?"
Biraz düşündü ve konuşmaya başladı " Ben buz patenini sadece hobi olarak yapıyorum.Yine de sağ ol" Kafamı yenilmişlikle sallayarak mutfaktan çıktım.
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Eve gelmiş kısa bir duş almıştım.Şimdi ise yatağıma uzanmış bir şekilde düşünüyordum.Buz pateninde Türkiye'nin önde gelen sporcularındandım. Birçok kişi benimle partner olmak için çabalarken bizzat kendim sorduğum kişi kabul etmemişti.Gözünü bile kırpmadan !!!
Bir diğer şey ise sürekli kızın gözleri gözümün önüne geliyordu.Güzel kızdı.Çekiciydi de.Ama garip bir enerjisi vardı.Ve bu enerjiyi çözememiştim.
İlk gördüğüm günden beri aklımdan asla çıkmıyordu.Yalan yoktu.Etkilenmiştim kızdan.Güzeldi Çok güzeldi hatta.Benim gibi buz pateniyle ilgilenen birini istiyordum.Ve sanırım bulmuştum...
&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&&
Tekrardan selam papatyalarımmmm
Rüzgar'ın güncesinden olan bir bölüm ile sizlerleyimmm
Bölüm hakkındaki düşünceleriniz neler?
SINIR :200 OY 70 YORUM
Seviyorum sizleri
Yazım hatalarım varsa affola
Görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GEÇMİŞİN İZLERİ
Teen Fiction17 yıl boyunca aile kavramından uzak bir kız, Yıllar sonra gerçek ailesine kavuşursa ne olur? KARIŞAN BEBEKLER KİTABIDIR. && Tüm hakları saklıdır .Kitabımdan çalıntı olursa gereken yapılacaktır. Yayım tarihi : 03.06.2021 Beğenerek ve severek okumanı...