bölüm 18

9K 635 135
                                    

MULTİMEDİA: GÜZEL BİR ŞARKI:)

SINIR : 400 OY 200 YORUM

 Okunma sayısına göre gelen oy az.Yapacağınız tek şey yıldıza dokunmakken bunu esirgemeyin lütfen .:)'

Diğer kitabım olan kum tanesine beklerim. Profilimden ulaşabilirsiniz :)

Boynuma kondurulan öpücüklerle uyandım.Gözlerimi açtığımda abimin gülen yüzü ile karşılaştım.Konuşmaya başladım" Günaydın abi" gülümsemesini büyüterek konuştu" Günaydın bebeğim ,Üstünü giyin ve aşağı gel .Sana bir sürprizim var" Tam ne olduğunu soracaktım ki söylemeyeceği aklıma geldi.

Kafamı sallayarak onayladım ve odama geçtim.Saçlarımı kontrol ettiğimde tam istediğim gibiydi.Uçları doğal duran dalgalar şeklindeydi. Yüzüme makyaj yapmaya başladım.Nemlendirici,allık,rimel,ruj sürerek makyajımı yaptım.Daha sonra yerleştirmemiş olduğum valizimin başına giderek giyineceklerimi seçtim.

Daha sonra yerleştirmemiş olduğum valizimin başına giderek giyineceklerimi seçtim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üniversiteye gitmem gerekiyordu . Kahvaltımı yapıp hemen çıkacaktım.Odamdan çıkarak aşağı indim.Abim ve Aras kahvaltı hazırlamışlardı.Hatta Aras yiyordu bile.Ekin ortada yoktu.Masaya oturarak ekmekle menemene saldırdım. Abime dönerek konuşmaya başladım" Beni üniversiteye bırakman lazım" Yüzünde anlam veremediğim bir gülümseme oluştu .Beni kafasıyla onayladı ve yemeğe geri döndü.

Kahvaltımı yaptıktan sonra ayaklandım. Aras ve abim birbirlerine bir bakış attı ve ayaklandı.Abim bana dönerek konuşmaya başladı" Takip et beni" Bir şey dememi beklemeden kapıya doğru yürümeye başladı.Kapıyı açtı ve arka bahçeye adımlamaya başladı.Arka bahçeye gelince olduğum yerde durdum.

Arka bahçeye gelince olduğum yerde durdum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Karşımdaki arabaya bakakaldım. Abim benim bu halime güldü ve bana doğru bir şey fırlattı.Fırlattığı şeyi yakaladığımda araba anahtarı olduğunu gördüm.Abim konuşmaya başladı "Artık kendin gidersin üniversiteye" hafifçe gülümsedim ve abime sarıldım. "Teşekkür ederim"

Aras bizim bu halimizden sıkılmış olacak ki konuşmaya başladı" Ay hadi artık gidelim ya " Aras'a dönerek konuşmaya başladım" Sende mi benimle geleceksin ?" Bana ne sandın der gibi baktı ve arabaya doğru ilerlemeye başladı. Abime dönerek konuşmaya başladım" Allah bana sabır versin" oldukça üzgün bir şekilde " Amin" demekle yetindi.

GEÇMİŞİN İZLERİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin