Kararlastirdim arkadaslar bu kiz Mia.
***** Mia *****
Sabah telefonumun calmasiyla uyandim. Alarmdan once calmisti. Uyku sersemi kim olduguna bile bakmamistim.
- Alo.. dedim uykulu bir sekilde
- Gunaydiiinnn dedi neseli bir ses.
- Anaa. Sen misin?
- Evet benim ama diyecegim sey pekte iyi bir sey degil.
Hic bir sey demeden cevap bekliyordum.
- Bugun okul tatil. Kalk elini yuzunu yika bize gel. Kahvaltiyi da bizde yapariz.
- Tamam.
Ana'nın dedigi hic bir seye hayir diyemiyordum. Nedenini ise bilmiyordum. Bu arada sormayi unutmustum okullar neden tatildi?
Elimi yuzumu yikadim. Salas bir bluz ve siyah bir kot pantolon altina da spor ayakkabimi giydim. Rahat olmak istedigim icin yanima bir tayt aldim.
- Baba ben Ana' ya gidiyorum.
- Peki okul?
- Bugun okul tatilmis.
Diyip ciktim. Ana' nın evi ne yakindi ne de uzakti. Yurumeye koyuldum. Sokakta kimse yoktu. Birinin beni takip ettigini hissedebiliyordum. Korkuyor ve donup bakamiyordum. En son cesaretimi toplayip dondugumde kimsenin olmadigini gordum. Tekrar donup yurumeye koyulacacagim zaman cigligi bastim.
Yuregim agzima gelmisti. Kucucuk bi cocuktu neden bu kadar korkmustum ki. Benim cigligim yuzunden cocuk aglamaya baslamisti ve en kotu tarafi kimse cikmamisti. Bir ailesi yokmuydu?
- Oww. Peki aglama. Aglama dedim. Sadece beni korkuttun ufaklik.
Aglamayi kesmemisti.
- Pekii. Adin ne bakalim senin. Sana seker alayim mi?
O ne ole cocuk kandirir gibi. Evet cocuktu ama..
- Tamaaam. Bak telefona ne varmis.
Deyip. Telefonu cocugun eline verdim. Susmustu. Telefonla ilgileniyordu.
- Sanirim konusamiyorsun hii.. Ya da cekiniyorsun. .. Eveet konusmamakta israrlisin.
Yol boyunca ben konustum ama cocuk tek bir kelime bile demedi. Bir agu bile..
Sonunda gelmistik. Zile bastim. Her zaman ki enerjiyle ve sevincle kapiyi acan Ana'nın kucagimda ki cocugu gormesiyle yuzu degisti.
- Hadi amaa. O bir cocuk bizi yiyecek hali yok ya. Su masumluga bak.
- Ya ya ne demezsin deyip geveledi.
Sonra tekrardan " Hadi kahvaltiya" dedi sevecen ama bir yandan cocuga sinirli bir sekilde.
Sofra muthis gozukuyordu. Cocugu oturttugum yerden almaya gittigimde masum masum uyudugunu gordum.
- Oyy. Kiyamam ben sana.
Ana' nın gozlerini devirdigini gordum ama bir sey soylemedim.
Kalkip masaya dogru gittim.
- Bunlari sen mi yaptin?
Olumlu bir sekilde kafasini salladi.
- O kadar cok mu aciktin?
Araliksiz bir sekilde yiyordu. Belki de nefes bile almiyordu. Ben ise o na gore daha sakin yiyordum.
- Ee.. Soyleyecek misin? Bugun okullar neden tatil?
Bir an hic cevap gelmeyecek diye dusunurken yemeyi kesti ve bana bakip
- Okulun bahcesinde.. Biri okulun giris kapisinda. Biri agacta biri ise disaridaki kafeteryada asili 3 ceset bulmuslar.
Agzim acik kalmisti
- Ve sen bunu duygusuzca , korkmadan nasil soyleyebiliyorsun?
- Bu kasabada esrarengiz bir seyler.. Daha dogrusu bir suru seyler. Yani cinayetler oluyor.
- Oww peki. Ve bu cani yakalanamadi mi?
- Sanirim her sene katiller artiyor ve degisiyor...
Bir sessizlik cokmusken bebegin aglamasiyla cigligi bastim.
-Hey sakin ol. O sadece bir bebek diyen sen degilmiydin?
- Ben bir banyoya gideyim. Ne tarafta?..
***** ANA *****
Mia gittikten sonra bebegin yanina gittim ve oturdum.
- Ahh tatli masum gibi gozuken cocuk mu desem. Nesin sen? Mia' yı kandirabilirsin ama benim onda olmayan dogaustu guclerim var!
Dedim bir sinirle.
- Hadi amaa. Gercekten inanacagimi mi zannettin?
Tam cocugu tuttum kaldiracakken yukaridan Mia' nın cigligi geldi.
- Mia. Miaa. Iyi misin?? Deyip yukariya dogru kostum.
Nasil olmus??? YORUMLAR BEKLIYORUM VE OKUYUCU SAYISI NE ZAMAN 450 OLURSA O ZAMAN PAYLASIRIM ( daha dogrusu ruh halime bagli :D )
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kanlı Okul
VampireHer şey Elvis Kolejinde geçiyor. Bu okuldaki herkes vampir sadece bir kişi dışında. Mia. Mia: Babasının yanında kalan normal bir insan. Hafif uzun boylu. Uzun açık kumral saçları. Mavi iri gözleri. İri göğüsleri ve çıkıntılı kalçalarıyla güzel bir k...