Kimdi Onlar?

2.3K 142 4
                                    


***** Ana *****

Ondeki tekrar yineledi.

- Kiz nerede?

Dave: Kiz filan yok!

- Kokusunu alabiliyorum

  Dedi ve etrafimizda dondu.

Sinirli bir sekilde

- Kiz nerede? Dedi ve tirnaklarini cikardi.

Normal insan tirnagi gibi duran tirnaklar birden uzadi ve sivrilesti.

Ilk kez gordugumuzu anladiginda.

- Bir jilet gibi keskinlerdir dedi.

Tirnaklarini bize dogru uzatti ve parmaklarini avuclarina dogru kapatip acti ve sonra kanitlayabilirim isterseniz diye ekledi.

Bana dogru yaklasti. Tirnaklarini yuzumde hafif hafif gezdirdi.

- Biliyor musun? Bu tirnaklarla acilan hic bir yaranin izi gecmedi. Dedi.

Korkmuyor gibi gozukmeye calisiyordum.

- Ahh.. Korku kokusu... Cok severim dedi.

Tirnaklariyla hamleyi yapacagini anliyordum ama bu benim yuzum olmamisti. Onun eli olmustu.

- Ama bu yaranin izi tek bizde kalmiyor ve cabuk iyilesiyor. Dedi.

Elinden bir suru kan akti ve saniyeler icerisinde iyilesti.

Kan aktiginda nasil donusmedik? Nasil ustune atlamamistik?..

- Gordunuz mu? Ne kadar da keskin. Bunu sizin bogazinizda yaparsam ne olacagini biliyor musunuz?

Disaridan bir kurt ulumasiyla geri cekildiler. Evin icindekilerde catidakilerde gitmisti. Ve gitmeden once " Bu burada bitmedi. Istedigimizi alacagiz" demisti.

Hepimiz saskin birbirimize bakiyorduk.

- Mia. Mia'yi almasinlar. Dedigimde.

Tyler yukaridan iniyordu ve

- Hayir Mia burada ve iyi dedi.

Agzindaki kani silerek.

Dave o sinirle donusmenin arasinda gidip geliyordu.  Bir insan bir vampir. Belki de kontrol etmeye calisiyordu. Ve bunu basardi.

- Ne yaptin sen! dedi sinirle Dave

- Avlanmakta mi yasak? Diye sordu

O kisi Mia degil. Insan da degil bir ceylandi. Hem Mia hala uyuyor. Diye ekledi.

Hepimiz bir oh cekmistik.

- Farkinda misiniz? Baska turlerde var.

- Ben sadece bizi biliyordum. Dedi Dave.

- Baslarinda bir kurt vardi. Sanki o kontrol ediyordu onlari dedi Tyler.

- Hic bilmedigimiz bir tur ve degisik ozellikler. Onlarda bizim gibi duygularin kokusunu alabiliyorlar. Ama Mia'nin kokusunu aldiklarina gore burunlari bizden daha iyi koku aliyor. Bizim gibi disleri var ama tirnaklari da var. Acaba bilmedigimiz bir tur vampir mi? Kitaplarda yazmali. Yarin ilk isimiz. Kitaplarda bulmaya calismak.  Dedi Erica.

Dave: Ya vampir degillerse. Ya baska bir seylerse.

Erica: Vampirlerden baska bir tur yok. En azindan kitaplar oyle yaziyor.

***********

Herkes elinde olan kitaplari getirdi ve okumaya, tum turleri ogrenmeye basladik. Mia ise hala hipnoz etkisinde uyuyordu.

Dave: Yok yok yok! Yok iste vampirlerin tirnaginin olmayacagi yaziyor.

Erica : Bir rivayete gore bir vampiri kurdun biri isirmis ve olmayan soyler gorulmus. Ayni dunku gibi.

Hepimiz birbirimize baktik. Ayni anda

- Sonra? Diye sorduk.

- Sonra ise vampirlerden daha fazla ozelligi ve gucu olan bu sey. Bir suru vampir tarafindan atese verilerek yakilmis. Yani bu turun olma olasiligi yok. Dedi Erica.

Dave: Peki o seyi yakip ortadan kaldirdilar. Ya kurt? Kurtta bir ozellik var ki o vampir daha guclu oluyor. Peki ya kurda ne olmus?

Dogruydu. Dave hakliydi.

- Kurttan bahsedilmiyor ama ikinci bir rivayete gore o kurt bir daha gozukmemis ve o sey oldurulunce kurdunda oldugunu soyluyorlar. Tabi bu bir rivayet. Dedi Erica

Dayanamadim ve sordum.

- Neden sey diyoruz.  Bu turun ismi yok mu?

- Tur degil. Tek bir tane olunca ve ne oldugunu anlamayinca isim vermemisler. Zaten kisa bir sure sonra oldurulmus. Dedi Erica.

- Peki ya olmediyse? Dedi Dave.

Olmemis olabilirmiydi?..

1500 de yeni bolum gelilr. Eger gelmiyorsa cok odevim var veya zamanim yok demektir.

Kanlı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin