Gece Yarısı

1K 66 22
                                    

Herkes düşünüyordu. 10 tane saf insan. Pardon insanlar. Bizim içimiz de kötülük yoktu. İyi insanları nasıl göz göre göre ölüme terk ederdik.

Tyler: Mia'yı zaten iyileştirdiler. 10 tane saf insan götürmemiz şart mı?

Ahh.. Bu çocuk aklının sınırlarını çok zorluyor.!!!

Ana: Sonuçta Mia hala ellerinde Tyler!

Dave konuşulanları dinlemiyordu bile. Düşündüğü iki şey vardı.
Birincisi Mia. İkincisi 10 saf insanı nereden bulacağımızdı.

Dave birden ayağa kalktı.
" Bu gece ava çıkıyoruz. 10 saf insan."
dedi.

Karalıydı. Vazgeçmeyi düşünmediği her halinden belliydi.
Yüzümüzde ki o anlaşılmaz ifadeyi görünce,
"Siz yoksanız, ben tek başıma da bulabilirim." dedi.

Tyler: Ben varım.
Erica: Ben de.
Ana: Cevap vermeme gerek var mı?
Diyerek güldü.

***** GECE YARISI *****

Tyler: Ormanın içinde bir insan bulamayız bırak on insanı bulmayı. Hem de bu saate. Bu saatte sadece bizim gibi avlanmaya çıkan vampirler vardır.

Tyler bunu söyledikten 2 dakika geçti veya geçmedi kurt ulumaları duyuldu.

Tyler: Ne yani 10 saf insan için bir de savaşacakmıyız? Biz onlar için insan avlayacağız.

Dave: Bu kurt sürüsünün Elizabeth'in sürüsü olduğunu zannetmiyorum. Savaşmaya hazır olun çünkü kokuları gittikçe artıyor.
*****
Arkadan gelen hırıltı sesiyle hepimiz vampire dönüşüp arkaya baktık.
Ön tarafta 3 kurt onların arkasında 5 kurt adam ve kurt adamların arkasında da 10 tane insan görünümde birileri vardı. Sanırım bunlar insan ve bu insanlar kurtların koruması altında.

Elizabeth'in neden 10 insan istediği ortaya çıkmıştı. O 10 insan çoktan seçilmiş ama dönüştürülememişti.

Tyler: Hey! Hala bu işte tek olmak istediğine emin misin?

Korkak Tyler!!

Önde ki 3 kurt her an saldıracakmış gibi hırlıyorlardı.

Arka taraftan da hırlama sesleri geliyordu.

Kurtlar vampirlerden oldukça güçlüydü. Hiç birimiz atak yapamazdık. Hele ki iki tarafımız da çevriliyken.

Arka taraftaki kurt ulumaları gittikçe yaklaşıyordu. Arkamızı dönme gibi bir şansımız yoktu çünkü dönersek önde ki 3 kurt saldıracaktı.

Ön tarafta ki 3 kurtun hırlamaları arttıkça artıyordu. Kurt adamlardan birisi konuşmaya başladı

" Elizabeth. Demek işin içine vampirleri de kattın. Hiç adil değil diyeceğim ama vampirlerin bir halta yarayacağını inanmıyorum. Sen inanıyor musun?"

Arkada ki kurt sürüsü Elizabeth'in. Yalnız değildik. Ve kurtların bilmediği bir özelliklerimiz vardı. 4 vampirin de kendine özgü güçleri.

Tyler Dave'nin elini sıktı ve kafa salladı.

Tyler kendinden emin bir şekilde " Biz kazanacağız."

Kurt adamlar gülmeye başlamıştı.

Ana: Ne gülüyorsun pire torbası !!!

Herkesin bakışları Ana'ya dikildi. Kurt ve kurt adamlar koşmaya başladı. Elizabeth ve sürüsü hırlayıp saldıracekken Dave susturdu. Ne yaptığımızı anlamamışlardı. Ama karşı taraf kalakana toslayıp,elektirik çarpana kadar.
Kurt ve kurt adamlar yer de öylece yatıyordu. Bu olaydan böyle kurtulmayacağımızı da biliyorduk... Başımıza büyük bir iş açmıştık.

10 saf insanı alıp gittikten sonra Mia'yı almak için Elizabeth ile gidiyorduk.

Elizabeth: Beni şaşırttınız. Güçleriniz olduğunu bilmiyordum. Anlamadığım bir şey var. Bu güçlerinizle kurtları çok kısa bir şekilde halt ettiniz. Neden biz gelene kadar beklediniz? Neden korktunuz?

Dave: Sadece ilk atağı yapmalarını bekledik. Artık Mia' yı getir!

Dave buraya getirdiği gibi Mia'yı kucağına alarak tekrar götürmeye koyuldu.

Elizabeth: Biz de duyguların kokusunu alabiliyoruz. Bu güçlerle neden kurtlardan korkuyorsunuz?

Kısa olmuş olabilir ama sınav haftasındayım çok istek geldi diye yazdım. Yorumlarınızı bekliyorum ☺

Kanlı OkulHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin