Bu arada Ginny ve Y/N ikinci sınıflarla beraber yani Harry Ron Hermione Draco falan aynı sınıftalar *Çünkü neden olmasın*
"Uyan Weasley!""Off, git başımdan Malfoy!"
"Sen bilirsin."
uyandığımda Snape'in dersine beş dakika vardı. Hızlıca zindana gitmek için odadan çıktım. Kravatımı bile tam bağlayamadan koşarak zindana gittim, merdivenler işimi dahada zorlaştırmıştı!
"Bayan Weasley..."
"Üzgünüm, Profesör." dedim nefes nefese,"Gösterişli bir giriş yapma amacın varsa... Bu işe yaramadı. Cezalısınız!.."
"Ne!?"
"Ayrıca Slytherin'den 10 puan..."
"Ne!? Derse geç geldim diye binamdan puan mı kırıyorsun? Koca okul, labirent gibi nasıl bulayım dersi!?" herkes kahkalarla gülmeye başladı
"Ukalalığınız için 5 puan daha..."
susmanın iyi bir fikir olduğunu düşündüm. Hızlıca tek boş kalan yere geçtim. Cho Chang'ın yanına, Cho bana ters ters bakıyordu, ders boyunca sürdü bu, ders bitince karşısında sırıtan bir Harry ve Ron gördüm."Snape karşı gelmen mükemmel!"
"Ron'a katılıyorum. Bu çok havalıydı."
"Ah, eee sağolun. Ama cidden dersi bulmam çok zordu:)"
"Çocuklar hadi gelin kahvaltı etmeye inelim!"dedi Hermione Merdivenlerden inerken "Ben çoktan yediğinizi sandım."
dedim. Ginny sırıtarak "Hayır seni bekledik. Ron her ne kadar yemiş olsa bile...""Üzgünüm ama çok açtım!"
"Sen hep açsın Ron."
"Y/N haklı, her zaman açsın."
"Hermione bari sen yapma! Çok az yedim."
"Evet sadece iki tabak..."
"Harry!"
Harry sırıtarak Ron'a baktı, konuşurken çoktan gelmişlerdi bile! Bende tabağımı alıp diğerleri ile Gryffindor masasına oturdum. Ginny "Akşamda bizimle oturabilirsin Y/N." dedi. Buna hayır diyemezdim "İyi olur, Slytherin'dekiler benimle göz teması kurmak için baya uğraşıyor." diye patladım. Ron "Demek o yüzden-" ağzına bir parça pastırma attı "boğordon."
"Önce ağzındakini yutsana sen."
Hermione'in dediğine gülmeden edemedim açıkcası. "Hey, Y/N!" diye bağırdı birisi. Hepimiz birden bağıranı görmek için arkaya yeltendik. Gelenler Pansy, Draco ve esmer tenli bir çocuk. Pansy "Afiyet olsun Y/N. Bu Blaise Zabini, evet, neden bizimle yemiyorsun?" dedi. "Sağol Pansy ve tanıştığıma memnun oldum. Ama arkadaşlarım ile yiyorum." diyince Blaise bana alaylı bakışlar attı.
"Sen bi Slytherin'sin..."
"Evet Draco, ama onlar benim arkadaşlarım ve ailem!"
Malfoy, Parkinson ve Zabini Slytherin masasına oturdular. Ron "Vay be, tüm iştahımı kaçırdılar." diyip tabağını eliyle köşeye itti. Ginny "İşte şimdi yandık!"dedi. Herkes kahkahalara boğuldu.
_______
Sırada Hagrid'in dersi vardı. Hagrid " Merhaba çocuklar, hepiniz burnuklarınızı alın. Geçen haftaki gibi en çok altın bulan kazanıcak!"Gene burnuklar ile geçen bir gün oldu. Yemekte tekrar Gryffindor masasına oturucakken, Pansy, Draco, Blaise ve Tom geldi. Tom kolumu çekiştirerek "Bir daha onlarla oturma!" diye bağırdı. Tom'un bu hareketi üzerine Gryffindor masasından Harry ve Ron'un çatık kaşlarla ayağa kalktığını gördüm. Ağzımı sessizce sorun yok şeklinde oynattım. Bunun üzerine tekrar oturdular. Ben sessizce yemeğimi yerken herkesin bana baktığının farkındaydım. Draco sessizliği bozarak "Bak Y/N, eğer böyle Gryffindor'lar ile oturacaksan Slytherin' in yüz karası olursun." gözlerimi açabildiğim kadar açıp öfkeyle Draco'ya baktım. "Öyle mi Malfoy!" ayağa kalkıp "Peki! Başka kim böyle düşünüyor? Dur tahmin edeyim hepiniz! Ama bilin ki bu umrumda değil!" diyip büyük salondan tutarken birisi arkadan kolunu tuttu. Bu kişi Harry'idi. Harry "Saçmalama Y/N, hadi otur yemeğini ye,"
Y/N Harry'nin zorlamalarıyla masaya oturdu."Vay Y/N hanımda gelmiş,"
"Kes sesini, Zabini!"
15 dakika sonra Draco tekrar konuşmaya başladı "Onlarla konuşma, onlar iğrenç aptal-"
Daha fazla dayanamayıp çorba tabağının köşesine sertçe tokat attım ve tüm çorba Draco'nun üstüne döküldü. Bu görmeye değerdi.
Tüm Hogwarts meraklı gözlerle bizi izliyordu. "Size afiyet olsun..." diyip büyük salondan yavaş adımlarla çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesi {Harry Potter}
FanfictionDört buçuk yaşına kadar Black'larla büyümüş. Ama sonra Weasley'lerle yaşamış, gerçek ailesini bilmeyen Y/N'in Hogwarts'a gitme yılı gelmiştir... Yılın ortalarına doğru Hogwarts karışmaya başlamış ve acı bir gerçek ile ailesinin kim olduğunu öğrenmiş...