Balo (2)

314 29 6
                                    

Tüm gözler üzerlerindeydi. Tom küçük bir revans vererek Michelle'den ayrıldı. Ve Michelle'in de cüppeden ayrılma vakti gelmişti;

"Ateşin var mı Tom?" dedi Michelle. Tom ona bir kibrit verdi. Herkes ortak salona toplanmıştı. Michelle kibriti aşağı düşürdü ve cüppesi yanmaya başladı. Herkes çığlık çığlığa iken cüppe kül oldu. Ve Michelle'in asıl elbisesi ortaya çıktı.
Herkes hayranlıkla baktı onlara.

"Benimle dans eder misiniz?" dedi Tom.

___________1 saat sonra____________
Tom ile neredeyse yarım saat dans etmişlerdi. Ve en sonunda dayanamayıp oturmuşlardı. Tom yanında ki Blaise ile konuşurken Draco revans yaptı.
"Bu dansı bana lütfeder misiniz?"

Michelle bunun sorun olmayacağını düşünüp Draco ile dans etmeye başladı.

"Sonunda."

"Ne sonunda Draco?" dedi Michelle
"Bak birazdan çok kötü olaylar olucak."

"Neden Pansy kendine yeni bir kavalye mi buldu?"

"Hayır Michelle. O, kız kardeşin. Buraya gelecekmiş!"

"Enola mı? Hah. O Azkaban da Draco!"

"Hayır... Kaçmış ayrıca Enola. Senin kız kardeşin!"

"Evet, böyle birşey duymuştum Draco. Kız kardeşim olduğunu falan. Ama onun hikayesi nedir?" diye sordu Michelle.

Draco Keskin bir nefes verip "Enola, senden-hatta benden bile- büyük. Sen doğduğunda o beş yaşındaydı. Ve senin gittiğini, daha doğrusu götürüldüğünü görmüş. Ve geri döndüğün zaman. O... Azkaban da iken, sizi izlemiş ve sana daha iyi davrandıklarını görmüş. Şimdi çok sinirli ve senin için gelicek."
Cümlesi bittiği gibi kapı açıldı. Ve tüm gözler, esmer saçlı mavi gözlü kıza döndü. Enola Lestrange'e.

(Cruella alıntısının bir benzeri;)
Koca ateş viskisi yığınının, en altından bir bardak aldı. Ve tüm viskilerin düşmesine sebeb oldu. "Sevgili kardeşim!" dedi yapmacık bir tavırla. Peşinden gelen köpekleri de çok şıktı. Onları görmüştü. Sevmediği ve ya intikam almak istediği insanlara yaptığı gibi, saldırmalarına izin veriyordu. Boynundaki düdüğü öttürünce, köpekler onun verdiği emiri yapıyordu...

Enola sarılmaya çalışıyordu, ama Michelle izin vermedi.
"Konuşalım. Enola."

"Peki..." dedi umursamaz tavrıyla.
Kısa bir koltuğa oturdular.
"Ne?" dedi Enola,

"Ablam? Sen misin?"
"Evet..." diye fısıldadı "istesende, istemesen de evet."
"Pekala, neden geldin?" dedi Michelle. Draco'da uzaktan onları izliyordu.

"Ben - ben gelemezmiyim! Ben senin ablanım!"
"Hadi ama, Enola. Beni öldürmek istediğini biliyorummmm."
"Vaovv! Çok akıllısın! Biliyor musun? Her zaman benden daha iyi bir çoçukluk geçirdiğini düşünmüşümdür!
"
"Bunu yapamıyacaksın, başarısız olucaksın." diyip Draco'nun yanına gitti. Fakat Tom ile karşılaştı.

"Neredeydin, madam?dedi Tom.
"Enola..." diyebildi sadece.
"Enola burada mı?" Tom sevinmiş gibiydi,
"Evet, neden?"
"A- yok bir şey!"

Tom garip davranıyordu. "İyi misin Tom?"

"Evet, Michelle." diyip gülümsedi, ve yanlarına sarışın bir kız geldi.
"M-michelle ya-yani Madam Michelle ablanız E-Enola sizi çağırıyor!-Arka bahçeye-!"dedi, kız resmen korkudan titriyordu.
Michelle " Tamam" dediği anda kız resmen cisimlendi!

______________
"Draco, Blaise, Theo, Pansy, Tom, Crabble, Goyle! Herkes burada mı?"

"Evet," dedi Blaise umursamazca, çünkü Diane ile olan dansı yarım kalmıştı.

"Hey, Theodore' yok!" dedi Pansy.

"O nerede?" diye geveledi Crabble.
Ve Theo göründü, Ravenclaw'lı bir kız ile dans ediyordu.
"Of Theo!" diye şikayet ederek yanlarına gitti. "Theo! Buraya gel!"
"Ama dans-"
Michelle, konuşmasına izin vermeden, yakasından tutup diğerlerinin yanına götürdü.

"Hey!"
"Ciddi bir olay Theo. Enola beni bahçeye çağırıyor. Ve biliyorsunuz ki, korkulukların arkasında kalan bir uçurum var. Herkesi, bahçeye toplayın. Eğer beni iterse... Görsünler. Olaya tanık olsunlar."

"Michelle gitmek zorunda değilsin." dedi Tom.
"Gitmene izin vermiyorum,"

"Malfoy, Riddle kendinize gelin! Hadi, Plan başlasın!"

___________
Michelle korkuluklara yaslandı. Enola daha gelmemişti. Ve etraf da kimse yoktu...

"Michelle, gerçekten gelmişsin!" dedi Enola ve Michelle arkasını döndü.
____________

Diğerleri;

"Merhaba, beyler. Michelle sizi bahçeye çağırıyor!"dedi Pansy ve diğer gruba doğru ilerledi.
______________

" Selam, benim hatırım için... Bahçeye gelebilir misiniz?"
Dedi Theodore ve büyük kız grubu gülüşerek dışarı çıktı.

______________
"Herkesin bahçede toplanması emrediliyor!" diye bağırdı Draco.
_______________
"Diane, canım. Bulabildiğim herkese söyle. Bahçede bir toplantı var." dedi Blaise
_________
Crabble ve Goyle ise gelmek istemeyenleri korkutuyordu...

___________

Michelle;

"Geldim işte." diyip omuz salladı Michelle. Enola'nın kalabalıktan haberi yoktu. Onlara sırtını dönmüştü.
Kimse çıtını çıkarmıyordu, ya da sessizlik tılsımı.

"Ah, Michelle. Gerçekten! Çok şanslısın sen..."

"Ne? Ne şansından bahsediyorsun abla?"
"Ailen, aynı ailedeniz, ama... Sana daha iyisin! Sana daha iyi davranıyorlar."dedi Enola
Michelle kahkaha attı.
"Gerçekten mi? Onlar, seni terk etmiş miydi?"

"Hayır. Ama olsun... Sana sarılabilir miyim?"
Dedi ve sarıldı. Michelle karşıl vermeden; "Beni uçurumdan aşağı atmayacak mısın?" diye sordu. Bunu karşılığında ise Enola kahkaha attı.

"Tabi ki hayır tatlım!" dedi ve Michelle'i uçurumdan aşağı itti...

Slytherin Prensesi {Harry Potter}Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin