Medyadaki resim çoksel değil mi?? 😻(Draco Malfoy, Y/N black, Bellatrix Lestrange)
"L-lily! Burada ne arıyorsun?"
Michelle aniden yerinden sıçradı. Asasını konuşan kişiye doğrulttu. Konuşan kim bilmiyordu. O her kimse karanlıktaydı.
"Hey, hey. Asanı indir. Ben-"
"Sersemlet!"
Michelle karanlıkta ki kişiyi dinlemeden onu sersemlet iptal kaçtı. O kadar hızlı koşuyordu ki göğsü sıkışmaya başladı. Durdu ve biraz soluklandı. Arkasından duyduğu ayak sesleriyle ile koşmaya başladı. İçinden bunun lanet bir kabus olmasını diliyordu. Ama değildi...
"İşte buradasın."
Duyduğu sesle arkasına baktı. Bu sefer bu Draco Malfoy'du.
"Draco...""Üzgünüm Bella, ama teyzem buna katlanamıyor. Ölüm yiyenler!"
"Ne!?"
Michelle aniden etrafının ölüm yiyenler ile dolduğunu gördü. Yüksek sesle küfür etti. Asasını çıkardı bir kaç büyü savurdu ama nafile.
Aradan 1 saat geçmişti. Koşuyordu. Ölüm yiyenlerden saniyesi ile kaçmıştı. Hep böyle olurdu ya zaten. Artık ölüm yiyenlerin onun nasıl bulduğunu da biliyordu. Bir ağacın arkasına saklandı. Yaklaşık 5 dakika soluklandı. Ve telefonunun ekranı parladı.
Freddy'den bir mesajınız var.
Freddy : Michelle kaçtın mı?
Michelle : Evet.
Freddy : Peki iyi misin?
Michelle : Evet, beni buldular ama kaçtım.
Freddy : Kim-olduğunu-bilirsin-sen ?
Michelle : Yoktu. Ayrıca Harry'e söyle onun adını söylemesinler hepiniz için geçerli.
Freddy : Şeyden mi bahsediyorsun?
Michelle : Caps'in sırası mı Freddy!?Freddy: Beni bilirsin;)
Michelle telefonu kapattı. Tam yürümeye başlıycakken üstüne bir ölüm yiyen atladı.
"Sersemlet!"
Yazar anlatımıyla;
Michelle'in kolları ve bacakları sallanıyordu. Ölüm yiyen onu kucağına almış, karanlık Lord'a götürüyordu. Tam olarak 15 dakika yürüdüler ve en sonunda Michelle uyanmaya başladı. Ölüm yiyen Michelle'in gözlerine baktığının gibi sırayla tüm vücudu siyahladı ve toz oldu. Michelle çok sert şekilde yere düştü. Gözlerinin altından damarlar belirmeye başlamıştı.
Gözlerinin görünüşü;
Bu damarlar boynundan ve elinin bileklerinden tüm vücuduna yayılıyordu.
Lucius Malfoy "Gidin hemen, karanlık Lord geliyor." dediğini duydu
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Slytherin Prensesi {Harry Potter}
FanfictionDört buçuk yaşına kadar Black'larla büyümüş. Ama sonra Weasley'lerle yaşamış, gerçek ailesini bilmeyen Y/N'in Hogwarts'a gitme yılı gelmiştir... Yılın ortalarına doğru Hogwarts karışmaya başlamış ve acı bir gerçek ile ailesinin kim olduğunu öğrenmiş...