Evet iyimi kötumü bilmiyorum ama süpriz final yaptım. Deniz adlı kitabımı daha çok severek yazıyorum çünkü o kitapta daha fazla duygularım var bakmanızı rica ederim geç oldu kusura bakmayın...
3 yil sonra-Anne anne Beste bana çikilotasından vermiyooo
-kızım koş babaannenden iste var onda . Gülsah ablanızıda çagırın önemli.
Beste Öykü Gülşah büyumuşlerdi onlar büyürken ben yaşlanıyordum. Çağatay gelip arkamdan sarılmıştı tam öpecekken Öykü
-aboww babam annemi öpüyoo koşun
Çağatay dan ayrılip yanına gittim teker teker kızlarıma sarılip koltuğa oturdum. Cem in de sevgilisi vardı hatta 2 ay sonra düğünleri vardı.Artık herşey farklıydı başımız ne belaya giriyodu ne de belalı kocam ve çocuklarımla aramıza bi sıkıntı girmiyordu. Çağatay düğüne kadar yapabileceğimiz hoş şeyler düşünmüştü.
Cağatay :
- Evet Cem ve Duru'nun düğünü 2 ay sonra ve 1 ayı boş geçirmemek için aklıma bir şey geldi. Gülşah ve Yağmur un köyüne tatil yapmaya gidicez.Herkes şaşırmıştı. Ama Gülşah çok sevinmişti. Çünkü tatil denilince akla daha farklı yerler gelirdi. Biz ise hayatımın yarısını geçirdığim köyüme gidecektik.
*****
Tüm hazırlıklar bitmişti. Cem Duru ile kendi arabasıyla geleceklerdi. Gülşah Öykü ve Besteyi oturtup kendimde öne oturdum. Çağatay da binince eğlencelii yolculuk başlamıştı.2 saatlik bir yolculuktan sonra gelmiştik. Arabadan inip yürümeye başladım Öykü ve Beste elimi tutup yanımda yürüdüler Çagatay ve Gülşah ta arkamizdan geliyordu.Herkesin şaşkınlığı üzerindeydi bazıları ise gerçekten tanımamıştı. Herkese selam verip babamın yanına gittik. Onu affedemezdim ama o benim babamdı. Kapısını çalıp bekledik. Kapıyı yaşlı bir kadın açmıştı.
-Buyrun kime bakmıştınız.
-Ben babama yani burasi bizim evimiz.
Konuşmayı bile becerememiştim.
-İceride baban ama bu kadar ýıldan sonra neden geldin.
Kadın beni tanıyordu belliki ama ben onu tanımıyordum. Beste'yi kucağıma aldım Öykü de Çağatayın kucağındaydı. Cem ve Duru da peşimizden geliyordu. Gülşah ortalıkta yoktu. Galiba arkadaşlarının yanına gitmişti. Kadının gösterdiği yere yani benim eski yatak odama geçmiştik. Gördüğüm manzara karşısında şok olmuştum.
-Bu.. bu nedemek babam neden bu halde.
Babam yatakta yatıyordu. Ama hep tavanı seyrediyodu. Sadece elini kımırdatıyodu. Felç geçirmisti.Gözümde tutamadığım yaşları Beste kucağımda minnak elleriyle silmişti.Sonra beraber salona geçip oturduk. Hâlâ tanimadığım bayan konuşmaya başlamıştı.
-ilk olarak ben Havva ben bu köye geldigimde baban muhtardı.o yıl muhtar seçilmiş. Diger muhtar ve oğlu kazada ölünce. Gerçekten para manyağı bir adamdı. Yan evde ben oturuyorum. Her gece onu bahcede ağlarken gördüm. Merak edip sordum. Senden ve Gülşah tan bahsetti. Size yaptığı hatalardan bahsetti. Bunları anlatırken bisey oldu. Hemen hastaneye getirdim. Ama köy şartlarını biliyosunuz kasabaya gidene kadar iş işten geçiyodu. Belki erken gelsek kurtarıldı ama malesef bu halde kaldı. Konuşamıyor ama kızlarının adlarını söylüyor. Bende siz yanında olmadığınız icin arada yanına gelip yemek falan veriyorum.
Hiç ağlamadığım sekilde ağlıyordum. Çağatay sarılıp bana teselli veriyordu. Ondan ayrılıp sessizce babamın odasına gittim. Gülşah babama sarılmiştı. Babamsa kağıda birşeyler yazıyordu. Yanına gidip elini tuttum. Yazdığı şeyleri okumaya başladım.
*Kızlarım beni affedin olur mu hep sizi bekledim ama tükendim . Sizi seviyorum. Birbirinizi hiç bırakmayın...*
Bunları yazdıktan sonra gözleri kapanmıştı. Ölmüşmüydü. Ölemezdi. Annem gibi bırakamazdı bizi.
-Babaa .
Okadar şiddetli bağırmıştım ki herkes koşup gelmişti. Babam babam gözümüzün önünde ölmüştü. Duru beni ve çocukları dışarı çıkarmıştı. Ağlıyordum. Beni böyle gören Gülşah'ta ağlamaya başladı. Öykü bana sarılmış. Beste de Gülşah a sarılmıştı. Beste
-anne ve minnak teyzem ağlamayın lütfen bakın ben burdayım.
Herseyden habersiz miniklerim bize destek oluyorlardı.
***
1 ay sonra
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Kocam
RomanceZorla evlendirilsede hayatının adamını bulan bir kadın ve her defasında başına birşey gelen Belali bir koca