Bugün mahkeme var ama ben hala dün geceden beri düşünüyorum aslında bi sonuca varmıştım.herçekten sevseydi herşeye rağmen bırakmazdı beni hem Meriç i de üzemem o kadar iyiliği dokunmuştu.annem kapıyı tıklatıp içeri girmişti yattığım yerden doğrulup yanıma gelmesini izledim .
-mahkeme var kızım iyi düşünmüşsündür sen akıllı bir kızsın.ben gelmem gülşah a ve torunlarıma bakacağım sende hazírlan.
Bana o kadar iyiliği dokunmuştu ki gözyaşlarımı tutamayıp ağlayarak sıkıca sarıldım.Gülşah gelince ayrılıp gözyaşlarımı sildim.mahkeme geç saatteydi o saate kadar kafamı dinlemek için bir seyler yapacaktım.ayağa kalkıp en korktuğum şeyi yaptım.aynanın karşısına en iğrenç tipimle çıktım.uzunca baktıktan sonra telefonumun tiyremesiyle elime aldım Çağatay dan mesaj vardı. Tereddütle mesajı açtım Son kez konuşmalıyız .Cansu cafede bekliyeceğim. Mahkemeye kadar vaktin var gelmezsen herşey kötü bitebilir ...
Telefonu kapatıp annemlere baktım ikiside meraklı gozlerle bakıyorlardı. Omzumu düşürüp banyoya girdim.ılık suya kendimi atınca rahatlamıstım. Gidip gitmemekte kararsızdım.ama çocuklarım onlar için yapacağım.şampuanlanıp sonkez durulandım. Havlumu alıp kurulandım siyah mini elbisemi giydim süslenmuyordum sadece mahkeme için yapıyorum. Zaten elbisede òyle çok dikkat çekici değildi. Ama eski çağataysa beni keserdi bu mini elbiseyle saçımı at kuyruğu yapıp rimel sürdüm çilekli parlatıcımı sürüp. Òykü ve beste nin yanına gittim ikiside uyuyordu. Biraz süt hazırlayıp anneme verdim. Yanaklarına öpücük kondurup evden çiktım.
Çağatayın ağzından
Belki bir şans daha verirdi. Şu kısa sürede ne öküzlükler yapmıştım.Yağmur a ayarladığım kafeyi boşalttırmıştım.birşeyler yapmak istiyordum onun için .belkide gelmeyecekti.telefonumun çalamsıyla ekrana bakmam bir oldu ama arayan Meriç par don Mert telefonu kulağıma götürüp dinlemeye başladım.
-Eee Çağatay geldimi Yaģmur . Bekle sen bizde bu ara onunla biraz eğlenelim dmi ama .
Ne diyordu bu şimdi yağmur onun yanına mı gitmişti.yoksa
düşüncelerimden sıyrılıp;
-ne diyorsun piç
-aa olmuyor ama diyorumki yada ben demiyorum sen dinle
Yağmur un ağlama sesi geliyordu.
-Çağatay kurtar beni lütfen korkuyorum.
-Kurtarıcam bitanem korkma nerdesin sen lan bırak yağmuru
Dinlemeyecekti biliyordum telefonu da suratıma kapatmıştı.annemin adamlarını arayıp bulmalarını istedim.15 dakika içinde mesaj gelmişti.bulmuştum adres yazılıydı bir deponun adresiydi .
***
Adrese geldiğimizde burasî bomboştu ama burayada uğramış olmalılardı yere eğilip Yağmur un kolyesini elime aldım. Bulabilecek miydim hiç bilmiyordum ama onu kaybedemezdim onsuz bir hiç oldugumu biliyordum bu zamana kadar herşey saçma gitmişti. Bundan sonra daha düzgün bir hayatımız olacaktı. Arabaya binip aklıma gelen yerlere bakmaya koyuldum .
Aklıma gelen bir yer vardı oda sinemle birlikte olduğumuz otel hayır olamazdı değilmi oraya götürmüş olamazdı demi hemen otelin yolunu tuttum
****
Otelde isim söyledim evet buradaydı geç kalmak istemiyordum koşarak odaya çıktım. Kapıyı kırıp içeri girdim. Yağmur aglıyordu mert ise sinsi sinsi ona yaklaşıyordu. Merti tutup yumruklamaya başladım o anda polis gelmişti. Bizi ayırmışlardı. Yağmur un yanına gidip sıkıca sarıldım özlemiştim. Hemde çok . Onu kucağıma alıp arabaya götürdüm avukatı arayıp mahkemeye gelmeyeceğimizi söyleyip arabayı eve sürdüm. Yağmur arabada uyumuştu. Tekrar kucağıma alıp eve girdim. Annem yatağını hazırlamıştı. Onu yatırıp odadan çıkacakken elimden tutup durdurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Belalı Kocam
RomanceZorla evlendirilsede hayatının adamını bulan bir kadın ve her defasında başına birşey gelen Belali bir koca