Stěhování

10 0 0
                                    

8:00 
Pohled Chris

,,Nenávidím když mě někdo budí, a ty to víš! " řekla jsem a hodila po Alis polštář.
,,No tak je velký den sestřičko, vstávej a jdeme. " 
Udělala jsem ranní hygienu a seběhla dolu po schodech kde již čekala Maya ( má kamarádka z města kam se stěhujeme ) a Nick ( přítel mé sestry). 
,, Ahojky děcka tak co jdeme na to? " Nick mi odvětil ,, že se ptáš" 
Naložili jsme věci do aut a vyjeli k novým domům dvě auto ( já a Maya ) jsme jeli k mému domu a Nick a Alis zaparkovali u svého.
Byl to dlouhý den plný stěhování, večer jsem ulehla do postele jak nemluvně. Zítra mě čeká škola. Maya spala dnes u mě. 

Ve snu Chris
,, ne kde to jsme? co se děje" jsem přivázána k řetězům uprostřed divné tmavé místnosti. Cítím bolest proudící v mých žilách. ,,Můžeš za to! jsi nic! " ozývá se hlas ze tmy.
,, Kdo jsi? " Vidím jen tmu mám strach slyším a cítím dech.. Něčí dech. 
Najednou zaslechnu Maya.

,, Hej, hej, holka jsem tu! klid. " vzbudila jsem se zpocená a maya semnou třásla. 
,, Byl to jen zlý sen, ano? jsem tu, jsi v pořádku. " říká. 
po chvíli jsem se zklidnila a šla do koupelny umýt. Když jsem se podívala na zrcadlo všimla jsem si, že tmavé, až černé žíly. Po umytí to bylo pryč. Co to je, co se to děje? 
Zbytek noci jsem nemohla spát. Poslední dobou mám více a více nočních můr. 
Do rána jsem se snažila najít na internetu co znamenají černé žíly, ale jediné co mi to vyhledalo bylo něco spojené s nadpřirozenem, což každý normální ví že je kravina. 
Často se probouzím, chybí mi rodiče.


7:00

,,Budíček!! První den ve škole volá" zařvala jsem na spící Mayu která vypadala že ze mě bude mít infarkt. ,, To už nikdy nedělej! " Vyjekla již více vysmátá.
Vyrazili jsme do školy, máme ji tak 20 minut od domu.
Před školou bylo hodně lidí někteří byli středoškoláci. Jelikož máme s nimi spojenou školu. 
Našli jsme naši třídu, ve dveřích jsme se střetli s nějakými kluky. 
Hodina začala.
,, Dobrý den, jmenuji se Mark Larson a jsem váš třídní učitel. Naše škola má striktní pravidla a ty se dodržují. " řekl a kluci které jsme potkali mezi dveřmi se začali smát.
Učitel to přehlédl, dál v hodině říkal pravidla a různé věci ohledně školy. Začala přestávka.
,, Hej tebe jsem tu nikdy neviděl. " Přišel ke mě jeden z tich kluků myslím že se jmenoval Mike dle toho jak se bavili mezi sebou. ,, To jsi ani nemohl " odpověděla jsem s nezájmem.
Chytl mi bradu a zvedl ji ,, Jsem zvyklý že mi lidé koukají do očí když s nimi mluvím" řekl.
Ruku jsem mu odrazila. ,, Drsná kočička" řekl a v tu chvíli se ozvala Maya ,, To by stačilo ne? " 
Odfrkl si usmál se a šel zpět do lavice. Zazvonilo na druhou hodinu, při té jsme se jen představovali. Díky tomu jsem zjistila že ta skupinka jsou : 
Mike
černovlasý, 195 cm, vymakaná postava a hnědé oči.

Sam
zrzek, 185 cm , střední postava a zelené oči.

Jake
černé vlasy, 200 cm , vymakaný a modré oči.

Alex
blonďák, 190 cm , vymakaný a zelené oči. 


Když jsme šli po škole k domu, měli jsme jen dvě hodiny dnes, na přivítanou.
Cestou ven ze třídy jsem zahlédla jednu tmavovlasou dívku byla v hloučku dalších holek. Očividně velice oblíbená. Všimla si mého pohledu tak jsem ho stočila pryč a šla ven ze třídy. 
Zeptala jsem se Mayi ,, kdo je ta holka v tom hloučku? " 
Odpověděla ,, To je Ariel, nejoblíbenější holka na škole. Je hodně provokativní. Znám tento tvůj pohled takto si se dívala i tehdy když jsi poznala Almu. Dávej si pozor je nebezpečnější než vypadá. " 
( Alma je moje bývalá přítelkyně, moc nám to spolu nedopadlo, skončili jsem spolu před rokem ) 
Došli jsme domů, Maya se rozloučila a šla k sobě domů. 
Po cestě jsem si všímala že někteří lidé se chovají zvláštně ale nedávala jsem tomu žádnou váhu.
Večer jsem si všimla že něco slyším na zahradě, ale když jsem se podívala nic tam nebylo. Asi se mi to zdálo. Šla jsem si lehnout. 

sen - zdá se mi o té holce ze třídy.. 

Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat