odhalení

8 0 0
                                    

Po těchto náročných dnech mě má princezna zvedla a odnesla zpět domů. Po menším prospání jsem si uvědomila že jsme u nás doma. Zaslechla jsem hlasy z obýváku a po chvíli se vydala za zvukem. Trochu vrávoravě ale dalo se to.
V obývacím pokoji seděla má sestra, Ariel, Ben a Alis. Když si mě povšimli konverzace utichla. Došla jsem se posadit a sestra začala.
,, Jak pak ti je? Měly by jsme ti asi o všem říci že?"
Ariel ,, To co říkali... je pravda jsem člověk run ale o tobě jsem to netušila, omlouvám se za to. Jsi kříženec vlkodlaka a lidu run. Tato kombinace byla zakázána před stoletími princem run Aristeem, v proroctví stálo že toto nastane a vznikne kříženec. Byla k tomu napsána báseň.

,,Až vlčí luna protne nití runu pověstnou,
Lid run stane se vlčí nevěstou.
Nalezne talisman nastaví vůli,
bude vládnout a probodávat sdrce kůli.,,

Ta báseň byla zle pochopena avšak princ věděl že by jeho rod přišel o nadvládu a tak tento svazek zakázal. Do té doby se z těchto svazků rodili jen obyčejní lidé run, ale po proroctví to pro něj bylo ohrožující. 
I přesto se jednoho dne tyto dva rody opět spojily a vznikla jsi ty a tvá sestra. Tvá sestra byla člověk jen s menším nadáním lid run ale nic významného. No ty jsi byla jiná už od mala jak již všichni víme."
S otevřenými ústy jsem koukala a všechny a nemohla uvěřit realitě. To proto se tak lehce léčím.
Já,,  Dle té básně... Co mám vlastně nalézt?"
Ariel ,, To nikdo neví v básni je že tě k tomu dovedou vize. Ale náš svět je nebezpečný existuje mnoho nadpřirozených druhů a každý má své vládce. Jak víš již existují Lidé run, vlkodlaci, avataři. Toť ale není vše jsou to rody, starodávné a některé i kruté. 
Dalším rodem jsou ,,Démoni" já vím zní to vtipně ale vím že jsi se s nějakým již potkala. Nechává totiž na lidech znaky. Jsou velice nebezpeční chráníme před nimi lidi ale mají spoustu poddruhů. 
Další rod Egyptští mágové, jsou to lidé kteří jsou požehnáni mocí egyptských run. Není jich moc ale stát jim čelem nechceš.
A poté poslední rod který neznáš a to jsou Bojovníci stínové armády. Nenech se zmást nejsou to lidé. Mění se na nelidské tvory ale mají i lidskou podobu jsou to lidé co zemřeli avšak jejich lidské činy byli tak kruté že je temná armáda přijala mezi sebe. Jejich normální podoba je pouhý stín. 
Nadpřirozeno je všude jen lidé ho nevidí ač někteří tvorové jejich činy řídí. "
Já,, A typuji že já jsem teď hlavní cíl.."
Ariel,, V tomto se bohužel nemýlíš. Ty jediná můžeš najít artefakt který může zajistit nejen mír. Ale i uzavření bran pro Stínovou armádu a pro démony. Další se již nedostanou sem a ani zpět. Pak by zbývalo je jen vymýtit. Bohužel v tuto chvíli jsou všude a nemáme moc času na to tě učit.  Ale svou skupinu již máš. Já, Alis, Ben, každý jsme jiný druh chybí ještě dva členi které již byli povoláni. Naomi což je též vlkodlak a Storm což je egyptský mág. My ti v tomto pomůžeme ale lehké to nebude. Nikdo z nás takové hrozbě nečelil."
Já ,, mohu s tebou mluvit o samotě Ariel?"
Přikývnula a odešli jsme bokem.
Já,, Nechci aby se ti něco stalo. Je to můj osud za který nechci aby jsi nesla následky a zranění."
Ariel,, Miluji tě, nenechám tě jít samotnou. A co více Nemohu bez tebe být. Dokončíme tento úkol který ti byl osudem udělen. A budeme žít na věky spolu." 
Uslyšeli jsme zvonek vrátili se a zde již byl zbytek osazenstva. Seznámily jsme se domluvily se na učení a každý šli k sobě, tedy Ariel ke mě.

Další den ráno...
Probudila jsem se v náruči mé princezny. Dali jsme si snídani a vydali se na cestu k tréninkovému centru.
Trénink vedla Naomi co jsem se včera dozvěděla patří mezi alfy a nejlepší bojovníky na blízko co jsou. 
Naomi,, Tak jo bando musíme zjistit co Chris vlastně umí tudíž každý z vás proti ní půjde jeden na jednoho v ringu. Každý máme jiné schopnosti aspoň se s nimi Chris seznámí. Zároveň se nebojte léčí se rychleji než my všichni a je potřeba aby si tím prošla."
Trochu mi vyschlo v krku ale věděla jsem že jsem silnější. Že nejsem ta co se bojí ale ta co bojuje.
Naomi,, první půjde proti Alis"
Nastoupily jsme na ,,bojové pole" Naomi kývla a boj začal. Nevěděla jsem co očekávat. Rozhodla jsem se vyčkat. Alis mě z ničeho nic nějak bez doteku odhodila s větrem dozadu. Přistání nebylo zrovna jemné ale překulila jsem se a vstala. Alis se poohlídla na Naomi ta však pokynula ať pokračuje. Alis se opět napřáhla ale já už tohle nechtěla mám na víc. Natáhla jsem ruku a vichr mířící od Alis jsem rukou zachytila a odrazila směrem k ní. Než Alis i já pochopila co že se stalo ležela na zemi o kus dále. Využila jsem situace a k Alis se přemístila a rukou naznačila úder což byl konec. 
Naomi,, Alis jsi venku. Pěkné takže umíš manipulovat se schopnostmi avatarů. Tak jo nezastavujeme další jde Ben."
Nastoupily jsme a začali. Ben nečekal přeměnil se do druhé podoby a s drápy se proti mě  rozeběhl. Udělal mi nehezkou ránu na hrudníku. Pálilo to jako čert ale nevěděl co ho čeká. Narovnala jsem se  a bez proměny jsem Benovi vrazila přesně mířenou ránu. Ben upadl k zemi a nevnímal. Zazněl Naomi hlas.
Naomi,, Konec, Ben je venku probuď ho a ať kouká mazat z pole toto byl příšerný výkon. Ariel teď ty."
Nastoupily jsme do pole. Dohodly jsme se s Ariel že mě nebude šetřit. Sundali jsme si obě trika. Mé bylo již rozdrápnuté v půl od Bena.
Obě jsme se rozeběhly naráz a začal souboj na blízko. Měla velkou sílu a s každou srážkou našich úderů projela okolím vlna energie. Po cca půl hodině kdy stále nikdo nevyhrál Naomi ohlásila konec.
Naomi,, Remíza, takto bychom zde byli do vánoc. Pěkný souboj. Storme jsi na řadě."
Nastoupily jsme jakmile zazněl začátek Storm v ruce zobrazil svou hůl kterou proti mě vymrštil blesk který mě nepěkně zasáhl. Dopadla jsem na zem s popáleninou v okolí břicha. Ale Naomi konec neohlásila ač na ní Ariel a Alis volali. Storm pokračoval pomalými kroky ke mě. Pomalu jsem se zvedla. Pokusil se mne znovu zasáhnout na stejné místo. Já se uhnula avšak ne dostatečně a zasáhl mě do boku. Pálilo mě celé břicho. A vztek z bolesti se ve mě kupil. Když opět natáhl hůl a vypustil blesk natáhla jsem ruku dlaní k blesku. K údivu všech blesk stál v mé ruce. Ruku mi pálil avšak mě to bylo jedno. Pomalými kroky jsem přicházela blíže k Stormovi. Už pomalu nemohl udržet hůl. Když jsem došla k němu výboj se rozsáhl a odbouchlo nás to oba dva. Storm ležel na zemi ale já stála. Sice o pár metrů dále ale stála. Ostatní vběhli do pole aby nám pomohly. Alis uzdravila Storma a i mě trošku pomohla.
Naomi,, Tak po menším odpočinku již poslední souboj a to nás dvou." 
Stály jsme v poli naproti sobě. Naomi vytáhla z poza zad meč. Dlouhý ale co hůře tak stříbrný. Až v tuto chvíli jsem si všimla že má ruce v kožených rukavicích aby ji stříbro nepálilo. Všichni okolo působili vystrašeně. 
Naomi kráčela ke mě já však zbraň neměla. Mrštně jsem se vyhybala úderům mečeme. Do doby než mne jeden zasáhl přes hrudník. Upadla jsem k zemi. Zbytky stříbra na hrudi dále rozpalovali ránu kterou mi Naomi způsobila.
Naomi,, Tak co vzdáš se ?" S úšklebkem se na mě dívala což ve mě probuzovalo vztek. Podkopla jsem ji nohy zavrávorala dozadu a já se mohla postavit. Znovu mě po chvíli uhýbání zasáhla. Zněl mi do uší její smích. Znovu jsem povstala oči mi žhnuli. Napřáhla se na další úder mečem ale já se neuhnula. Zachytila jsem meč rukou. Podívala se na ni mýma fialovýma očima. Pustila meč který zůstal v mé ruce. Po chvíli jsem ho upustila vedle sebe.  Tetování na boku mi začalo svítit.  Rozeběhla jsem se a úderem ji odrazila pryč. 
V tu chvíli Naomi zahlásila konec.
Naomi,, Uklidni se, máš neuvěřitelné schopnosti ale ten vztek je dělá neovladatelnými."
Uklidnila jsem se pomalu a omluvila se.
Naomi,, Víme co umí prozatím nám to musí stačit zabalte si zítra ráno vyrazíme. Sraz je zde.
Rozloučili jsme se a šli domů. Avšak ještě předtím jsem si povšimla zvláštního pohledu Naomi.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Nov 20, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat