Party

9 0 0
                                    

Je pátek další den ve škole. 
Už je poslední hodina. 
Zvonek... ,, yes konečně konec" zašeptala jsem na Mayu
Učitel odešel my se již chystali pryč když v tom zařval Max přes celou třídu. ,, Lidi dnes večer se pořádá Party u mě doma. Chci vás tam všechny vidět. Jasný?! " řekl a otočil se pohledem na mě. 
Maya se začala smát ,, Bude to bezva půjdeš že jo? " 
Prokoulila jsem oči a kývla souhlasně ,, Ale z tvého donucení" a začala jsem se též smát.

Jsou čtyři hodiny v šest tam máme být. Vyhrabala jsem v šatníku džínové pánské kraťasy a delší tričko a kšandy. Najedla se a jen čekala na Mayu. Dnes nás tam veze její mamka.
Dojeli pro mě ,, připravená? " kývla jsem pozdravila a vyjeli jsme k Maxově domu.
Dojeli jsme před obrovský dům s ještě větší zahradou.  Party již byla v plném proudu. 
Šli jsme dovnitř a na minibar. Dali jsme si pití na začátek jen mojito. 
Vyšli jsme ven na zahradu mezi většinou. Chvíli jsme se bavili pily a povídali si s další holkou dvěma kluky. Pak se sebraly i s Mayou že jdou tančit. Nechala jsem je, já pila dál na baru. Už jsem za sebou měla pár mojit a piv a začala jsem to na sobě cítit. Maya mi někam poté zmizela, uznala jsem že je někde s tím kluk. ( pamatuji že mi říkala že se jí líbí) 
Rozhodla jsem se že už půjdu přece jen uběhlo už dost hodin, právě je jedenáct v noci.
Už jsem vyšla z domu na cestu a šla k silnici . Když v tom se zamnou objevil Max ,, kam pak jdeš party ještě neskončila? " Bylo na něm znát že je opilý. Chtěla jsem se otočit že půjdu ale chytil mě za ruku. ,, Ty teď nikam nepůjdeš" řekl a pro mě velice nepříjemně se usmál.
Věděla jsem že toto není vůbec dobrá situace. ,, Nikam s tebou jít nechci Maxi, pusť mě! " řekla jsem ještě s klidem. Jen tak něčeho se nezaleknu. 
,, Víš zalíbila se mi ta tvoje tvářička a slyšel jsem že jsi na holky. Myslím že je na čase ti ukázat že chlapy to umí lépe!"  Táhl mě někam do lesa který byl vedle domu. 
Trhala jsem se mu v celku zdatně, na okraji lesa se mi povedlo vykroutit. Chtěl mě chytit ale uhnula jsem a dala mu pěstí přímo do nosu. Zaskučel ,, Ty děvko, tak teď už na tebe nebudu tak hodný." zařval a chytl a praštil do břicha. Pak mě vzal a hodil o jeden ze stromů. Zaskučela jsem bolestí, jelikož se mi menší jehlička nárazem zabodla do ramene, plus mé břicho též nebylo v nejlepší stavu. ,, Mě se neodmlouvá, aspoň si to budeš pamatovat" Vytáhl mě a ještě jednou odhodil na další strom. Ležela jsem v listí a viděla jak se začíná svlékat. Viděla jsem že to nemohu zvládnout a pomalu ztrácela naději. Už šel ke mě a vzal mě za tričko že ho sundá. 
,, Okamžitě jdi od ní!! " Uslyšela jsem dívčí hlas. 
Max se usmát a chtěl pokračovat ale holka ho vzala a odstrčila. Když si všiml kdo to je okamžitě přestal a vzal věci a utekl. Všimla jsem si že je to Ariel... 
Došla ke mě, měla jsem rozmazaný pohled a byla jsem zkroucená. Podepřela mě a odtahla do auta. Nevím čí bylo, nejspíše její. Jeli jsme asi dvacet minut a poté mi otevřela a pomohla mi. Byl to obrovský dům, ale byla moc tma na to abych si ho mohla prohlédnout.
Odvedla mě do pokoje kde mě položila na postel. Už mi bylo trochu lépe.
Přinesla si lékárničku a sedla si ke mě. ,, Budeš na mě jenom koukat nebo umíš i mluvit? " optala se s úsměvem. ,, Eh, no děkuji za záchranu jsem.." přerušila mě a řekla ,, vím kdo jsi, jsi Chris " 
,, Chris kouknu se ti na ty rány, musíme je vydezinfikovat a ošetřit." 
kývla jsem. ,, No víš ale to potřebuji abys to triko měla dole, máš rány na břiše a rameni" řekla a začala se smát. Trochu jsem zrudla ale sundala jsem si ho.
Začala mi ošetřovat rány. Jen jsem ji pozorovala a chvílemi zasyčela když to zabolelo. 
,, Nebudou se o tebe rodiče bát? " prolomila Ariel ticho. ,, já nemám rodiče, žiji sama" 
,, Promiň to jsem nechtěla" řekla trochu lítostně. ,, nevadí, dobré" usmála jsem se.
,, Tak a je to, hotovo. Akorát lež je potřeba to nechat v klidu. Můžeme si povídat." 
a dodala ,, Dobře vidím že jsi trochu zamlklejší, tak začnu. Jmenuji se Ariel, pro tebe Ari. A je mi 22 let."  
já ,, No mé jméno je Chris, je mi 21 a přistěhovala jsem se sem před pár dny" 
,, mám otázku, proč jsi mě vlastně zachránila? "  
Ari: ,, Proč? tak snad by to měl udělat každý ne? " 
já: ,, ne počkej udělalas to ty, zajímá mě proč..? " podívala jsem se ji do očí a čekala na odpověď 
Ari: ,, třeba na tobě něco vidím " vyplázla jazyk a začala se smát. 
Zasmála jsem se též a jelikož už mě tolik nebolelo břicho nenapadlo mě nic lepšího než vzít polštář a praštit Ariel . Asi jsem to neměla dělat jelikož v tu chvíli mi ho hodila zpět a trefila se přesně. Stále jsme v sobě měli nějaký ten alkohol byla to teprve tak hodina co jsme přijeli z té party. Chtěla jsem se zvednout ale shodila mě zpět na postel. ,, Kam pak? " a usmála se .
Až teď jsem si všimla jaké krásné oči má. Zakoukala jsem se do nich, byla v nich taková zvláštní jiskřička.  Museli jsme vypadat velice komicky jelikož stála předemnou a já opřená na loktech ležela a koukali jsme si do očí. Po chvíli jsem se zvedla abych neležela. Stála jsme kousíček od ní.. Dá se říci na pár milimetrů. 
Zadívala se mi do očí znovu a zeptala se ,, Máš zvláštní tep " 
zarazilo mě to a z mého už tak rychlého tepu se stal běžec maratonu. Ušklíbla se a otočila ke dveřím jako kdyby tušila že někdo jde. A on šel. Do pokoje vešel nějaký kluk. 
,,Chris toto je můj bratr Ren. Rene toto je Chris. " řekla Ari.
Měl černé vlasy a hnědé oči, asi dva metry vysoký. Naháněl trochu strach. 
,, Ahoj, jsem bratr Ariel, rád tě poznávám. Je nezvyk že by si Ariel brala někoho do domu. " 
dodal ,, Proto mně omluv za mou reakci, děkuji." a pousmál se. 
Všimla jsem si že má na rukách podobná tetování jako má Ari. Také mám dvě jedno mám od mala a druhé jsem si nechala udělat v osmnácti. 
Když viděl že se dívám na jeho ruku omluvil se že musí jít. Zvláštní chování pomyslela jsem si. 
,, Tak co budeme dělat Chris? Chceš domu nebo jestli chceš mohla bys tu klidně být do zítra. Aspoň se lépe poznáme." řekla a usmála se. 
,, Noo ještě se rozhoduji." řekla jsem a usmála se šibalsky. 
,, Chceš pomoct s rozhodováním? " řekla a přitáhla si mě k sobě blíže. Byli jsme tak na dva centimetry od sebe obličeji. Poznala jsem že očividně ví že pohlaví co mě přitahuje budou ženy. Ale nevím kam tímto směřovala, měla jsem za to že ona není homo totiž. 
Ucítila jsem pohyb a čekala jsem polibek ale místo toho mě olízla se smíchem na tváři.  
Začala jsem se smát se slovy ,, To ti jednou vrátím. " odpověď se mi dostala v podobě ,, zkus to " .
Ač nevím jak je to možné ale žádnou bolest jsem již od žeber ani ramene necítila. 
Ariel začala utíkat směrem ke dveřím a ven. Byla v celku rychlá, ale to já jsem též. 
Jejich pozemek obsahoval i les do kterého vběhla. Byla jsem kousek za ní, najednou zabrzdila což jsem nečekala a tou  rychlostí jsem ji smetla. Ale k mému štěstí tak že jsem se o ni jen zachytila a ona padala nademnou.  Bylo okolo desáté hodiny dopoledne. A zem byla ještě v celku studená . Chvíli jsme byli v rozpacích ale pak jsme se se smíchem zvedli a šli zpět do domu na oběd. 
Po obědě jsme šli ven se projít aby mi ukázala pozemek a pak jsme si povídali. Večer jsme se shodli na filmu. Bylo tak osm hodin večer Ari byla již umytá a mě došlo že nemám v čem spát. ,, Ari ? nemám v čem spát. Nemáš něco? "  
Ari: ,, No jako mám triko a kraťasy mého bratra ale jestli nechceš klidně spi bez oblečení. Mě by to nevadilo." rozesmála se a hodila pomě triko a kraťasy. 
Já: ,, Děkuji" a začala jsem se smát a červenat zároveň. 
Ari : ,, Pojď ukážu ti kde je koupeln" 
Vyšli jsme ven a ukázala na místnost vedle pokoje a šla zpět. Vlezla jsem do koupelny, svlékla se a šla se umýt. Navlékla jsem si triko a kraťasy na spaní a šla jsem za Ariel. Bylo mi to trochu velké ale nevadilo mi to. Šla jsem zpět do pokoje, když jsem vešla nikoho jsem neviděla. Najednou se za mnou zabouchly dveře a někdo mi zakryl oči. Bylo mi jasné že je to Ari. Ucítila jsem dech na krku a šeptajíc slova ,, Mám tě " s výdechem na můj krk. 
Měla jsem husí kůži, bylo to vzrušující zároveň děsivé a i tajemné. 
Odkryla mi oči a usmívala se, nejspíše mému výrazu, který musel stát za to. 
Ari: ,, Tak pojď jdeme se dívat ty stydlivko."  při slově stydlivka jsem se začervenala paradoxně.
Lehli jsme si do postele a začali jsme koukat na film. Bylo deset hodin a film skončil rozhodli jsme se pro ještě jeden. 
Ari: ,,Znáš film below her mounth? " neznala jsem ho tak jsem kývla že neznám. 
Velice zajímavě se ušklíbla a řekla ,, ten musíš vidět" 
Pustila ho, hned první scéna byla lesbická. Došlo mi že to asi bude velice ,,hot " film. 
Byla zrovna velice napjatá scéna, když její ruka spadla či spíše byla položena na mé stehno. Ari si přelezla za mě ať si lehnu k ní mezi nohy nebo na nohy. Lehávala jsem takto hodně i s kamarády takže jsem v tom neviděla žádnou pointu. 
Lehla jsem se k ní zády mezi nohy a položila se. Nebylo na tom nic speciálního do doby než jsem ucítila její dech na mém krku. Lehce mi dala na krk polibek, naběhla mi husí kůže a projel mnou jaký si proud energie a vzrušení. Po té mě trochu tvrději několikrát políbila na krku až líbala.
Otočila jsem se k ní abych na ni viděla, asi to nečekala jelikož jsem byla přímo před ní a to velice blízko. Dýchala jsem zrychleně a dívala se do jejich tmavých očí. Vstala jsem z postele a ona vstala za mnou. Lákala mě, tak moc mě lákala. Byl z ní cítit chtíč a ze mě též. Všimla jsem si že jí jedno tetování jak když svítí, ale nevnímala jsem to nijak zvlášť. Došla provokativně až ke mě a dala svůj obličej k mému. Nemohla jsem držet zpět to vše co se dělo uvnitř mě. Přitáhla jsem si ji a políbila. Neskončilo to u polibku stala se z toho velice vášnivá líbací scéna. Pomalu jsem si připadala jako když jsem ve filmu či v nějakém příběhu a toto jsou jen slova namluvená či napsaná v knize. Tolik pocitů. 
Zvedla jsem si ji do vzduchu, obejmula si mě nohama. Natiskla jsem ji na zeď a pak ji dala na postel. Měla sílu a hodila mě vedle sebe. A dál si to asi umíte představit jak to vypadalo. 
Myslím že nás někdo musel slyšet jelikož to bylo divoké. 
Byla tak sladká... 



Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat