Chata I.

9 0 0
                                    

Jela jsem s Mayou pro Ariel. Věci již měla sbalené a tak je jen naložila do auta a přisedla si. 
Vyrazili jsme na chatu a za necelé čtyři hodiny jsme dorazili. Kluci tu již byli a čekali. 
Než chata to byl spíše klasický dřevěný domek o 5 místnostech. Moderně zařízený. 
Ari: ,, tento les okolo je celý náš. " 
Ben: ,, tak tady se pořádně vyřádíme" 
Vzali jsem věci a šli se ubytovat. Maya měla pokoj sama pro sebe. Já s Ariel jsme měli pokoj dohromady a kluci byli společně na pokoji. 
Vybalili jsme a šli do obýváku. 
Ben: ,,A co alkohol a jídlo? " 
Ariel došla k lince a zmáčkla tlačítko. Linka se rozpůlila a udělala dveře za kterými byl plný bar alkoholu a na druhé straně dvě ledničky. 
Ari: ,,Stačí? " vyplázla jazyk a začala se smát.
Já: ,, Dobrá co je dnes v plánu? " 
Ari: Mno jsou tři hodiny odpoledne myslím že přivítací party by byla nejlepší co vy na to? " 
všichni souhlasně zajásali.
Za večer jsme hráli beerpong, a různé další hry jak jinak hodně jsem prohrávala a tudíž i hodně pila.
Je již okolo půl jedenácté a my se uchýlili každý na svůj pokoj tedy až na Bena ten se uchýlil k Maye. 
Zavřela jsem dveře a otočila jsem se, Ariel byla u mě a na dveře mě natiskla s vášnivým polibkem. Něco ve mě mi pomohlo a já jsem byla najednou o moc silnější. Zvedla jsem ji do vzduchu a odhodila na postel. Sama byla překvapená ale vášnivá o to více. 
Vzdychy lítali všude a polibky též. Po té jsme usnuli obě.

Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat