útok

8 0 0
                                    

Druhý den ráno jsme vyrazili přímo pro Chris. 

Chris pohled. 

Cítím bolest ale je mírnější. Rány se hojí. Nevím proč to dělá, ale vím že jen tak nepřestane. 
Najednou do dveří vletěla Artemis. 
,, jdou si pro tebe děvče" řekla a chytla mě a násilím odtáhla do sálu kde mě připoutala ke dvoum řetězům a nechala mě zde. 

Pohled Ariel.

Doběhli jsme až k vile. Šli jsme dovnitř bylo tu zvláštní ticho ale ještě větší zvláštnost bylo to že jsme se až k sálu dostali bez potíží. Byla tma. Ucítila jsem krev. Rozsvítili se světla a my uviděli Chris uprostřed místnosti uvázanou na řetězech. Artemis se objevila vedle ní . 
Artemis ,, Ahoj sestro konečně se opět vidíme tváří v tvář že? " 
Ariel ,, Pusť ji! ona s tím nemá co dělat. " 
Artemis ,, Pleteš se. Vždy jsi se mýlila. Ona je mnohem víc než pouhý objekt tvé lásky. 
A navíc pravda je že já chci tebe ale on chce ji! " 
Řekla a za ní se objevil další člověk Run.. byl to Damien. Znám ho ale nevím proč chce Chris. 
Damien,, Nejdřív mluv ty Artemis, Ať vlastně ostatní vědí proč se toto děje." 
Kývla a začala mluvit. 
Artemis ,, Víte já a Ariel jsme před několika lety byli princezny lidí run. Měli jsme spolu vládnout ale Ariel se rozhodla zradit stala se princeznou lidí run ale druhé poloviny my jim říkáme Marmoni. Je to náš druh ale rozhodli se zařadit mezi lidi, nemají řád neposlouchají. 
Ariel jim je princeznou a žije si život. Bohužel víc jak polovina našeho národa se k ní přidala.
Ariel si měla vzít někoho z vyšší šlechty ale odmítla sňatek. 
Vše bylo na mě, lidé zuřili. Má sestra byla vždy silnější než-li já ikdyž jsme dvojčata.
Vidíte tuto runu ( ukázala na svou ruku) tu mají jen princezny. 
Objevují se a každá má svou schopnost. Když zabijete jiného člověka run získáte jeho moc. A já chci být jediná princezna. Ušklíbla se." 
Damien chtěl pokračovat ale my se rozeběhli avšak objevili se lidé run a do jednoho nás pochytali bylo jich moc. Dali nás na řetěz. 
Damien,, Je neslušné rušit výklad. Budu pokračovat když dovolíte."
Můj pohled byl na Chris, byla ve špatném stavu.
Damien,, Ptáte se proč a co s tím má tady Chris? " Ukázal na ní.
Šel k ní a odkryl jí triko které měla. Naskytl se nám pohled na tetování, nebo? 
Damien,, Je to runa, Chris není obyčejná. Je více než jsem si myslel já i vy. Vím že jste každý v něčem výjmečný. Kluci Vlkodlaci, Maya z rodu čarodějek či mám říct avatarů? a Ariel princezna lidu run. " 
Uviděla jsem zmatený pohled Chris. Damien se usmál.
Damien,, Tak ty to nevíš? bude to větší zábava než jsem myslel. Víš ta runa co máš na žebrech je stejná jako mají Ariel a Artemis. Jsi princezna. Tvá matka byla součástí lidu run a tvuj otec byl vlkodlak. Dlouho jsme je hledali toto spojení bylo proti zákonům.
Vznikla jsi ty a tvá sestra, Tvá sestra je neškodná nemá schopnosti. Za to ty je máš, jen je probudit. Víš proč tě pálil ten stříbrný nůž?" 

Pohled Chris

Nechápu o čem to mluví. Toto je jen sen.
Zakýval jsem hlavou že nevím.
Damien: ,, Vlkodlaka stříbro bolí" Vzal nůž ze stříbra a přiložil ho na ruku Bena. Ten začal sykat bolestí a oči mu svítili do žluté barvy. 
Damien,, Je na čase ti schopnosti ukázat. " 
Rychle se dostal ke mě a zabodl mi ten nuž do břicha a rychle vyndal. 
Spadla jsem k zemi z pusy jsem vyplivla krev a podívala se nahoru směrem k Damienovi a ostatním. 
Damien,, Úchvatné tvé oči jsou fialové a září. Jsi mnohem více než jsem si myslel. " 
Ariel,, Nech ji být Damiene" 
Damien: ,, Proč bych měl? Chci mít její schopnosti." 
Přiblížil se ke mě a praštil mě. Vzal ten stříbrný nůž a když jsem stále zabodl mi ho do hrudi.
Upadla jsem k zemi. 
Slyšela jsem výkřiky ostatních. 
Damien,, Teď jen počkat až její duše opustí tělo a schopnosti jsou mé. Sleduj jak umírá ten koho miluješ." 
Vše jsem slyšela i pláč Ariel. Projel mnou vztek nenechám zabít někoho koho miluji. Vyndala jsem nůž z hrudi aby to nebylo slyšet.
Vztek ve mě pulzoval. Vstala jsem na nohy bolest byla pryč. Uslyšela jsem prasknutí a poté jsem se ocitla v těle...Vlka?? Rozeběhla jsem se po Damienovi. 
Viděla jsem tu hrůzu v jeho očích. Skočila jsem po něm a Trhala co jen šlo, bylo mi jedno že zabíjím nikdo neublíží mé princezně. 
Artemis: ,, Tak pojď, pojď si pro mě." 
Objevili se u ní další lidé run bylo jich tak deset. 
Můj hněv se navyšoval. 
Rozeběhla jsem se a trhala vše co šlo, dokud jsem se k Artemis nedostala. 
Už jsme opět byli jen já a ona. Proměnila jsem se zpět. Stála jsem před jen v kraťasech. 
Já: ,, Smrt je pro tebe to nejlepší co bych ti mohla dát." 
Artemis: ,, Když já půjdeš semnou ." 
Rozeběhla se ke mě A schodila mě na zem. Vyměňovali jsme si rány pěsti. 
Po chvíli jsme se odtáhli a po chvíli šli zpět k sobě zatnula jsem pěst. Mé tetování začalo svítit. 
Najednou udělala několik kroků zpět. 
Věděla že je zle. Přemístila jsem se za ní a vzala ji hlavu ,, Sbohem Artemis" řekla jsem a zlomila jí vaz. Její tělo spadlo k zemi. Vzala jsem louč s ohněm která byla vedle a hodila ji na ni. Tělo vzplálo a Damienovi ostatky též. Ucítila jsem bolest na ráně od nože. 
Povedlo se mi odendat ještě řetězy ostatním ale poté jsem upadla k zemi. 
Ariel,, Chris, Chris vydrž" 
Sedla si za mě a vzala svou ruku a prokousla si ji a dala mi ji do úst. Nechápala jsem do doby než mi narostli tesáky a napila jsem se. 
Ale hned jsem pustila. Začala jsem kašlat ale léčila jsem se pomalu ale jistě. 
Všichni měli úsměv na tváři. Já koukala trochu zmateně ale jinak mi bylo dobře. Byla jsem u své princezny.

Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat