Po víkendu jsem odjela domů. Přehrávala jsem si v hlavě co se to stalo.
V pondělí nepřišla Ariel do školy bála jsem se o ní ale když mi přišla na facebooku žádost o přátelství uklidnilo mě to trochu.
Blížil se konec týdne, Ariel ve škole stále nebyla ale psala mi každý den.
Na pátek jsme si dali sraz že půjdeme k ní.
Jestli se ptáte co Max, od té doby si mě ani nevšiml nedovolil si ani slovo oproti mě.
Je pátek 16:00
Čekám před mým domem jak jsme se domluvili. Z dáli jsem uviděla přijíždět motorku.
Seděla na ní Ari, zastavila u mě a podala mi helmu se slovy ,, pojeď něco ti ukážu.
Nasedla jsem a jeli jsme směrem k horám. Zastavili jsme u jednoho lesíka.
Šli jsme ním až jsme dorazili na jeden kopec kde jsme se posadili u vysokého dubu.
koukali jsme na nebe bylo už skoro osm, šero a hvězdy se objevovali.
Ari: ,, Chris víš chtěla bych s tebou o něčem mluvit. "
kývla jsem zahleděná do nebe ať pokračuje.
Ari: ,,Víš v mém životě je hodně věcí zvláštních a i nebezpečných. Nejsme tak normální jako vypadáme. Ale o tom dnes není řeč. Řeč je o tom že jsem si tě vybrala, vybralo si tě mé srdce. A já se tě chci teď právě zeptat. Budeš mou? Budeš má přítelkyně? "
Když to dopověděla otočila jsem se na ní a zahleděla se jí do očí. Rychle jsem se pohnula k ní a dala jí vášnivý polibek do kterého jsem řekla slovo ,,ano"
Chvíli jsme se líbali ale museli jsme se odtáhnout kvůli nedostatku kyslíku.
Poté mě odvezla domů.
Uběhl měsíc a my jsme spolu šťastné. Chvílemi Ariel odjede ze města ale vždy mi píše abych neměla strach. Alis o mé přítelkyni zatím neví, ale Maya již ví.
Dnes je prvního prosince. A já jedu za svou přítelkyní. Máme teď měsíc prázdnin jelikož jsme na vysoké a zde je to jinak poskládané ten rok. V tomto měsíci jsem se spřátelila s Benem a Masonem. Staly se z nás přátelé a někdy i bratři a sestry.
Na celý měsíc teď jedeme já, Maya, Ariel, ben, Mason na chatu. Patří Ariel, bude to takový náš osobní tábor prázdninový.
ČTEŠ
Save me
FantasyNěkdy jsou věci jiné než se zdají. A každý příběh někde začíná a někde končí. Tak si pojď přečíst ať víš kde má tento příběh začátek a konec.