Chata II.

8 0 0
                                    

Jsme tu třetím dnem. Včera jsme se jen váleli a koukali na filmy. 
Dnes jdeme do rybníku který je hned vedle. 
Já zůstávám dnes na chatě.

Pohled Bena. 

Jsme na cestě k rybníku. Já Maya, Mason a Ariel.
Jsme tak jeden a půl kilometru od chaty. Když v tom mi přišla zpráva od Chris.

Chris: ,, Jen vzkazuji že Ariel zůstala tu u mě " 

Ben: ,, Stop!!! hned musíme zpět! " 
Ari: ,, CO se děje?! " 
Ben : ,, Chris píše že jsi u ní ale ty jsi tu .... Pokud ty jsi zde tak ten kdo tam je nejsi ty Ariel. 
Víme že nejsi normální jako my ostatní. Musíme zpět! " 
Rychle jsme se obrátili a běželi zpět.

Pohled Chris mezitím.

Zavřela jsem dveře v pokoji s Ariel a napsala Benovi že tu semnou Ari zůstala.
Najednou mě začala líbat.. Ale bylo to zvláštní byl to úplně jiný styl líbání.
Odtahla jsem se
Já: ,, Proč líbáš tak zvláštně? Děje se něco? " 
Podívala se na mě a najednou mě neznámí hlas odpověděl.
,, Už mě ta hra nebaví, teď půjdeš semnou. Ale máš pravdu nejsem Ariel." 
V tu chvíli se po mě daná žena natáhla a chytla za ruku vysmekla jsem se a udeřila ji. 
Otřásla se a pronesla ,, A dost" 
Vzala mě pod krkem oči se jí zbarvili a tetování začalo svítit hodila mnou o zeď. Byla to obrovská rána.  Strašně mě třeštila hlava snažila jsem se vstát. 
Do místnosti přišli ostatní. Viděla jsem dvojmo vzhledově tu byla Ariel dvakrát.
Osoba ke mě rychle přiběhla a vzala mě s obrovskou lehkostí na rameno. Cukala jsem se běžela nadpřirozeně rychle. Díky mému cukání jsem jí z ramena na okraji lesa spadla. Ostatní běželi za námi též velice rychle. V takové rychlosti jsem udělala hodně kotrmelců a narazila na strom. 
Neuvěřitelně mě zaboleli pravá žebra a hlava.
Ztrácela jsem vědomí, poslední jsem viděla jak mě neznámá sbírá ze země a utíká semnou pryč.

Ariel pohled

Doběhli jsme do domu a vtrhli do pokoje. Uviděla jsem osobu vypadající jako já. Odhodila Chris do zdi a mnou projel neuvěřitelný stres. Počítala s tím a vzala Chris na rameno a utíkala. Byla mého druhu. Chris se bránila , ale v tomto případě se zranila ještě více jelikož v plné rychlosti spadla a nabourala do stromu. Osoba hodila po nás prášek a my všichni začali kýchat a zadýchávat se. Poslední co jsem viděla byla mizející osoba unášející Chris.
Vrátili jsme se do domu.
Ben: ,, kdo byla ta osoba?? byla tvého druhu kdo to je!? " řval po mě.
Ari: ,,nevím kdo to je. Jen vím že chci mou ženu zpět." 
,, Bene a Masone vy půjdete nasekat různé větve do lesa. Mayo ty se jdi nastřádat silou a zkus ji vyhledat pomocí tohoto" 
Položila jsem ji na ruku Chrisin přívěšek který ji spadl když ji neznámá odnášela. Měla ho odemně. 
Rozdělili jsme si úkoly. A šli je plnit. Já  šla stopovat kam běžela aspoň přibližně.

Pohled Chris 

Cítím něco měkkého pod sebou. Jsem malátná nejde mi ještě otevřít oči.
Chci pohnout s rukama ale cítím že mi něco brání. Pomalu otevírám oči.
,, Ale, ale konečně se nám princezna probírá.." 
Já: ,, kde , kde to jsem polkla jsem " zkusila jsem pohnout ale neuvěřitelně mě zaboleli žebra na pravé straně.
,, Nezkoušej to, při únosu jsi si způsobila nějaké zranění" řekl a začal se smát.



Save meKde žijí příběhy. Začni objevovat