Niekto zvonil, a kedže mi nič neostávala šla som otvoriť. Pohľad mi padol na nejakého pekného blonďáka. "Želáš si?" opýtala som sa. "Som tu za Harrym.." uhm.. zdvihla som mobil a pustila ho ďalej. Vytočila som Stylesove číslo.
"No?" otrávene som zdvihol mobil.
"Prišla ti nejaká sexy návšteva.. takže prídi domov bratu.." povedala som.
"Bratu," prekrútil som očami."Žena alebo chalan?"
"Veľmi pekný chalan."
"Nah, idem tam." zložil som a začal si to cupkať domov.
Zatiaľ som sa s tou návštevou začala rozprávať.
Dobehol som domov a otvoril vchodové dvere.
Začala som sa smiať, keď som Harryho uvidela. Stále mi bol pred očami ten jeho výraz, keď odchádzal.
"Si blbá," zamrmlal som. "A Horan, dnes som ešte nevaril. Cookies sú na linke." ušrnul som sa a prišiel bližšie k Niallovi.
"Počkaj.. to je ten na hovno fakt kuchár kamoš, čo sa ti vyvracal do špagiet či čo to bolo?" povitiahla som obočia a ukázala na neho prstom.
"Na ľudí sa prstom neukazuje." Niall napodobnil Cayline gesto, tým, že nadvyhol obočie. "A nevyvracal som sa tam."
"To povedal on nie ja." otočila som sa zase na Harryho.
"Povedal som asi." obránil som sa. "Chýbal si mi, Nini." tuho som objal toho modrookého škriatka a on ma nepúšťal z objatia.
"Ježiš.. Teplé páry sú tak cute."
"Tvoje poznámky sú trápne." poznamenal Niall a pustil ma. Kde sa to v ňom vzalo?
"Skoro ako ty."
"Oh, ublížilo to môjmu egu." Niall sa hrane chytil za srdce a následne si odišiel do kuchyne po cookies. "No čo. Na mňa sa tak nekukaj. Je asi iba hladný... Možno." odišiel som za ním a nalial mu mlieko do hrnčeka.
"Ach tá láska.." pretočila som očami a šla do izby.
"Ako sa máš, Niall?" sadol som si k nemu za stôl a usmial sa naň ho. "Veľmi dobre. Tie cookies sú veľmi chutné." zamumlal s plnými ústami a napil sa mlieka.
Bachla som sa na posteľ a zapla si mobil. Stále som sa musela smiať nad jeho výrazom.
"Dnes mi Cayla odstrihla z vlasov." Povedal som Niallovi. "Čo urobila?" skoro tie cookies vypľuľ naspäť na stôl do rovnakej formy ako boli predtým než ich zjedol. "Pozri." ukázal som mu vlasy, z ktorých mi odstrihla.
Niekedy určite, mu tu hlavu celú oholím. Ale ešte neviem ako to spravím. Keby som ho uspala liekmi a potom mu to spravila? A následne zrhla z Ameriky.. dobrý nápad..
"Och Bože. Čudujem sa,že ešte žije." hladil ma po vlasoch. "Niall? Ja nie som pes. Tak ma prestaň hladiť."
Stále som vymýšľala plán ako mu ostrihať tie príšerné vlasy, ktoré spôsovujú, že vyzerá ako farmár.
"Harry? Neideme si pozrieť nejaký film?" opýtal sa Niall so šteňacími očami.c"Niall, však to chceš kukať len kvôli popcornu?"
Po niekoľkých sedeniach som sa rozhodla, že pôjdem sa ospravedlniť Harrymu. Šla som veľmi pomaly a zastavovala sa všade možne.
Keď Niall dojedol všetok popcorn, pritúlil sa ku mne. Pozerali sme nejaký romantický film.
Konečne som sa došuchtala k jeho obyvačke. Keď som blikla pohľadom ku gauču skoro ma vystrelo. "Oh pre-páčte.." začala som koktať. Niall bol nalepený na Harrym a ešte aj na niečom inom. Mala som pravdu, že tí dvaja majú inú orientáciu.