Capitolul 3

293 19 2
                                    

Well well well ia uite peste cine dau ...voi cele 5 persoane care v-ati plictist de viata si incercati sa va sinucudeti creierii citind asta ...apropo ce iti mai face sotia ,copii ,cainele ,soacra ...amm...sti ce ,uita de soacra ..si poate ai vrea sa iei o coroana pe care scrie "nu te vom uita niciodata" pentru ea ...mda funny life no? (Perverd face)

Jason:
Nu am mai simtit asa ceva in viata mea ..poate doar pentru cutitul meu norocos...Merg in drapta ei cu gluga trasa pe fata pentru a nu ma vedea cand o privesc cu coada ochiului ...e inocenta si sincer ador parul colorat ...nu stiu dar mereu am avut o slabiciune pentru ciudatele ...mda am o inima (damon voice)...neagra si intunecata ,sfasiata si crapata ..

Claire ...ce nume simplu dar totusi impunator  ,demn de o regina, regina mea..Ce?! Ce dumne' goate' tocmai am spus ...sti ce uita uita tot a fost un vis(frumos pentru ca ma visezi pe mine un sex simbol ) ...dar trecand peste mintea mea perversa...

Claire se uita in gol si nu spunea nimic ,nu era atenta la drum (mi-am dat seama cand a revenit la realitate si si-a dat seama ca nu mergem pe drumul bun si a trebuit sa ne intoarcem cateva strazi bune ) ...nu stiam ce sa spun cum sa deschid discutia pentru ca nu vroiam sa par un fraier idiot pampalau retardat la minte ,asa ca am tacut...

Claire:

De ce doamne nu spune nimic, personajul asta e asa ciudat si inspaimantator ....la cat de moarta e discutia dintre noi mai bine mergeam singura asa mai  ascultam muzica ...oare de ce l-am rugat ? ...a da eu ma simteam prost dupa ce Sarah ma carpit bine si m-am aruncat in bratele primului drogat/depravat/sinucigas/pedofil/avort esuat pe care il vad...si pentru ce ?! Pentru a ma apara fix de un drogat/depravat/sinucigas/pedofil/avort esuat+violator/criminal ...dar sincer fata lui cuprinde toate cele de mai sus si poate si probleme mintale ...off doamne de ce Hristos ma pedepsesti asa mai bine aveam lepra ...macar nu ma plictiseam ...ma rog ,dar sincer pare chiar dragut dupa fata ciudata si comportamentul de hiperactiv chiar pare simpatic....aaa...shit ce mama dumnezaului crucifixului satan tocmai am gandit ...Claire i-ei prostie ,pur si simplu e contagios si tu tocmai ai luat ...minunat inca o vizita la dezintoxicare ...

-ammm si de unde esti ? ...am spart gheata ooo da I'm a genius ...

-de undeva ...

Ouau ,nu mai spune ...banuielile mele se adevereau chiar e prost ...ma rog daca tot am inceput ...

-si de la ce scoala esti ?

-nu merg la scoala .

Mda mai e si analfabet sigur ...

-ce hobby ai ? Am intrebat plictisita si usor jeta deoarece numai eu vorbeam

-nu vrei sa sti ,te-ai speria

-incearca-ma

-am spus nu ... A spus usor iritat

MA PLICTISEEESC...Jason pampalau ce esti ....

Jason:
Jason pampalau ce esti ...idiot idiot idiot ... De ce nu spui nimic...ooo da emotii (fraier ) ei bine nu ai ce pierde in cel mai rau caz rade iar tu o omori simplu si rapid ,doar ca nu prea as vrea sa fac asta ...ce greu e sa fi criminal , sa nu va faceti criminali e prea complicat...

Dam' gata si capitolu asta . nu stiu cum de am scris ,in ultima vreme nu am avut chef de nimic ...cine stie poate ma sinucid recitind ce am scri si scapati si voi de mine :)) ... Mda o sa incerc sa scriu daca nu in fiecare zi macar a doua zu dar sti cum e cand dai in boala inspiratiei incepi multe mai am inca trei carti si cam trebuie sa scriu si acolo ..mna ce sa faci viata+mai am si scoala multa dupa o saptamana acasa ...mda ...daca aveti idei si pareri nu ezitati sa imi spuneti si dati un like si un comm ca tot e gratis ++++ m-am gandit de acum incolo sa pun la finalul capitolului regula zilei sau ceva de genu ...voi decideti si astept sa imi spuneti lub ya crazy :*:*:*
Apropo in poza e Jason asa cum e in mintea mea ...mda Stalinski(nu am scris bine sigur ) i love TEEN WOLF

How to be a criminal...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum