Capitolul 13

9 0 0
                                    

Stiu stiu. Merit sa fiu arsa pe rug si apoi sa fiu disecata la ora de biologie in timp imi recitati Bacovia ...defapt nu m-as supara ca la inmormantarea mea sa aud Bacovia :))...ei bine stiu ca am lipsit extraordinar de mult si stiu ca cei care citeau cartea la inceput acum nu o mai fac ...dar cine stie poate mai sunt ceva cititori pe acolo pe undeva ...ei bine scuze si o sa incerc sa ma revasez..

   Tot drumul am fost tacuta ,sincer nu stiam ce as putea spune . Totul se invarte in capul meu si e prea mult de inghitit asa dintr-o data . Adica ieri eram o fata normala care nu avea griji ,dormea linistita toata ziua si fuma de rupea . Si intr-o zi totul s-a schimbat atat de brusc si viata mea a devenit atat de palpitanta. Intr-un final ajungem la marginea orasului si intram in fabrica abandonata de lemn. Ok e oficial ca astazi voi muri ,adica de ce ai aduce aici o fata daca nu vrei sa o violezi si sa o omori dupa in cele mai sadica moduri ..imi e frica de mor si nu garantez ca nu va trebui sa imi aduca cineva o pereche noua de chiloței ....
Jason pare atat de incanta ,nu poti sa nu observi zambetul ala care e atat de larg incat ar putea sa ii puşte fata . Niciodata nu mi-a fost frica de moarte ,dar ma gandeam pana acum ca o sa mor intr-un mod misto...adica in cada mea cu spuma cu muzica data la maxim ,o sticla de Jack goala si inca una de jumate in mana si cu un trabuc care atarna lipit de degetele mele lungi si slabe . Asta ar fi o moarte faina si pe care as vrea sa o am . Dar nu eu trebuie sa fiu dusa intr-o fabrica abandonata ,langa zeci de masinarii cu lame ascutite si ruginite ,impreuna cu o frumusete de baiat la costum  cu un zambet demonic si cu o tipa creepy care e inebunita dupa sadisme si pe care abia i-am cunoscut si deja s-au mutat in casa mea...wow daca scap cu viata de aici ma calugaresc !...ce tot spun ,mai repede ma sinucit decat sa ma codamn la asa o viata .
Ei se opresc si asa fac si eu , Jason se intoarce incet cu fata spre mine zambind larg , lumina ii bate doar peste zambet restul fiind negru . Simteam cu picioarele imi tremura si o sa lesin . Doamne da sa ma lovesc la cap sa scap mai repede . Baga o mana in buzunar si incepe sa caute ceva ,incepe sa scoata incet un lucru care seamana cu metalul si luceste in razele lunii . Ok , deci fie incep sa urlu si ma omoara pentru asta , fie tac ...si ma omoara pentru asta . Atunci incep sa urlu ca ultima zmintita din spitalul 9

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Feb 04, 2018 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

How to be a criminal...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum