Niciodata sa nu te lasi condus de emotii si sentimente...
E o regula simpla pe care sunt convinsa ca o stiati deja dar eu o sa aprofundez putin...ei bine sa zicem doar ca atunci cand vrei sa fi un criminal nu trebuie sa ai sentimente caci daca ai asa ceva in momente de criza poate nu vei fi in stare sa iti salvaezi propria viata pentru binele celirlalti ...
Ex: Esti intr-o padure inconjurat de ...hmm ..sa zicem de lupi ...de ce nu ....asa si sa zicem ca persoana la care tu tii si ai sentimente pentru ea cade jos si lupii vin si ataca ...fucker nu te intoarce pentru a fi erau doar esti un criminal ...repeta dupa mine "I don't give a shit for you " ...si il lasi sa moara ...asta daca esti un adevarat criminal daca nu adio frate o sa sfarsesti mancat te asigurWell well well ne reintalnim si tin sa va salit si sa mentionez ca o sa fac o rubrica separat cu "how to be a criminal -tips" ....mi se pare mai logic deoarece Jason da dovada ca are inima si nu prea are sens ...daca nu va place ideea astept sa imi spuneti si o sa o reintroduc in povestire ...Jason va pupa :*:*:* lub ya guys :)) hope you enjoy....a da si imi trecea asa prin minte ca nu prea se potriveste titlul daca ar fi poate " how not to be a criminal " ASTEPT PARERI !!! A da si scuze pentru scris telefonul meu e posedat rau ...cred ca satan a tt recent in el ...:)))
CITEȘTI
How to be a criminal...
Mystery / ThrillerM-am gandit sa ii ajut pe cei care vor o cariera mai deosebita in viitor ;) :)) apropo o sa povestesc din pozitia de baiat :))) sa vedem cat de macho pot fi :))