Capitolul 5

210 16 0
                                    

Claire:

I'm a death person ...doamne de ce doamne m-ai blestemat cu un corp trasten...offf te rog te rog sa fi tipul de la cablu si sa imi spui ca nu am platit factura ....dar nu apuc sa mai fac iluzii ca sunt trantita de un perete si raman fara suflu ...

Sunt destul de zdruncinata si simt o intepatura ca si o mie de cutite infipte un spatele meu ...doamne ce durere ,doare mai putin sa imi scot maselele pe cu patentul si apoi sa fac gargara cu limonada .... Dupa socul de durere incerc sa imi deschid ochii iar la inceput doar o umbra si aud cateva sunete pe care nu le pot intelege sau defini unele de altele dar asta e sigur stiu vocea asta de undeva dar nu pot sa imi dau seama de unde, fie blestemata memoria mea de peste....

Insfarsit incep sa deisebesc formele si cand ercranul are viziunea clara imi pica falca ...la figurat ma dureau toate incat deabia clipeam... Nu pot sa cred sunt un pachet de nervi la propriu si la figura ...imi strang forta in plamani si incep sa urlu ...si inca rau ,sunt o persoana cu nervii extrem de slabi ...

-ESTI DEMENT ?!?!? CE DRACU FACI AICI ?!?! SI DE CE MAMA SFINTILOR DRACULUI MA SPERII IN HALUL ASTA ?!?! Nu mai putean in fata mea era doar un sac de box ...Adica ma tratezi cu raceala ,ma lasi singura la mila oricui si apoi mai ai tupeul sa vi aici si sari pe cau criminal profesionist ?...da-te naibii de pe mine dementule !

Doar ca nu apuc sa mai spun nimic ca ciudatul se apleaca peste mine si incepe sa na sarute animalic muscandu-ma de buza si de gat , in acel moment simteam cu sangele incepe sa curga usor pe gatul meu fraged si vanat ...incepe sa ma liga si simt cum toate tigarile bautura si guma imi vin pe gat si simt cum deja voma imi urca inapoi ...nu mai suport incerc incontinuu sa ma eliberez din cusca facuta de corpul lui in fata mea ...incerc sa urlu dar cand incep sa scancesc sau sa scot vreu sunet incepe iar sa ma sarute cu gura aceea infecta care ma face za gandesc ca o sa i-au lepra ....doamne cum poate sa imi faca asta ...

-TERMINA ODATA !!!LASA-MA CIUDATULE DE CE NU VREI SA INTELEGI CA NU MAI AI SANSE CU MINE DIN MOMENTUL IN CARE TE-AI CULCAT CU SARAH SI DUPA CAND EA MA BATEA TU STATEAI SI RADEAI...DE CE NU INTELEGI ODATA ALAN ?

Dar degeaba nu ma lasa ,incepe iar sa ma sarute si apoi sangele incepe sa inghete in mine cand mana lui incepe sa imi ridice rochia mea neagra cu model de dantela ,strcurandu-se mai sus de jartierele mele cu panze de paianjen pana sus de tot la lenjeria mea intima care acum e usor atunsa iar eu explodez ...nu am suportat niciodata ca cineva sa ma atinga fara voia mea ,nu aveam probleme daca ma priveau dar altfel nu ....incerc sa il imping dar fara succes...

Ma i-a un fior teribil cand simt inca o pereche de maini care ma ating ... Incerc sa urlu dar simt cum jartierele mele aluneca in jos pe picior iar bretelel rochie la fel ....incep sa urlu eliberandu-ma un moment iar cei doi agresori se enrveaza pana la culme cand eu incep sa ma zbat ...si ... Pauza ...nu mai vad nimic nu mai aud nimic ....imi deschid ochii o secuda si ii vad pe cei doi intinsi la fel ca mine pe ciment in doua balti de sange ...apoi intuneric din nou ...

De data asta ma trezesc bine si vad ca ma aflu in patul meu moale ,ma ridic in sezut si ma uit in jur si il observ pe Jason in pragul geamului dand sa sara ,nu apuc sa il mai strig caci el deja afara din camera ...

Jason:

Doamne ce prist ma simt...de ce dracu a trebuit sa o las sa plece ...ce gentleman mai esti si tu Jason ...idiot idiot idiot ...dar sti ce cred ca inca nu e prea tarziu ...stiu deja unde locuieste (nu trageti concluzii pripite sunt eu psihopat dar nu si pedofil). Ma rog si o i-au eu asa usor spre casa ei si dau sa sar ca tot omul pe geamul camerei ei cand aud gemete si plansete chiar de dupa colt ,de ce nu am spus hai sa fac si pe detectivul ...doar ca imi pica fata si nervii cand o vad pe Claire de-a dreptul violata ,incepe sa urle si sunt gata sa atac pasnic dar cand vad ca o caramida de pe jos ii atinge parul acela superb si odata cu el si capatana aia a ei dulce (wowowow chiar m-am schimbat in bine/rau nici nu stiu cum sa o i-au pentru asta va trebui sa ii chinui pe acei pusti rau de tot ca sa imi revin ) ...asa ca pornesc destul de rapid spre ei si arunc "prieteneste " cu o caramida in cap pentru a-l ametii, doar am nevoie de el mai tarziu nu ? ... Uite asa incepe o mica seara a ditractilor (perverd face) ...si uite-ma asa cum joc golf cu un picior si 4 ochi ...ador asta la nebunie...nu ii omor pe loc deaorece vreau sa ii fac sa sufere pentru i-au facut ei ...si acum incepe distractia cu mate pe afara cu organe iesind prin gurile lor cu degete bagate in cur cu castrari si pana la urma le-am scos plamanii pentru cadoar aceia imi plac (doar ca de la femei de obicei i-au si inima ca sa fie doar a mea ...mda sunt un ciudat si imi place sa recunosc asta) ...dupa ce ii chinui si ascult cum mor imi i-au suvenirurile si o i-au pe Claire inconstienta precum o mireasa si o las in patul ei frumos...arata asa dulsheee cand dorme...ISUSE CRISTOASE REPARA-MA TE ROOOGGGGG....

Ei bine dragi amici si prieteni na si capitolul destul de lung trebuie sa recunosc ...desi sincer am inceput sa scriu mai mult obligata de constiinta care imi spunea sa am grija de voi minionii mei ...mda ASTEPT PARERI,desi observ ca mai nimeni nu isi spune parerea sau ideile ...mda lub ya guys (a da poate va intrebati de ce scriu"lub"... Doar imi place mai mult asa decat luv) ..deci mda see ya :*:*:*

How to be a criminal...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum