Uitati aici capitol ...sincer azi nu am avut timp nici sa clipesc...ma rog nu stiu daca va pasa dar am am mancat azi tort :)))) ...anyway uite capitolul :*:*:* ....si din nou nu cred ca va intereseaza dar acum in timp ce scriu ascult HIM ...mda tineam sa stiti si voi ..daca sunteti pe-acolo pe undeva voi cei care ascultati aceasta trupa aordinara pe care o iubesc astept sa va aud care sunt piesele voarte preferate fiindca eu sincer nu pot alege una+am zis ca ar fi de efect sa pun una daca tot veni vorba :*:*:*
Claire:
Simt ca ceva nu e bine...normal ca nu e bine Claire doar ai invitat un necunoscut sa te priveasca cand dormi ,fraiera... Si totusi simt siguranta cand sunt in preajama lui ,nu stiu de ce dar pur si simplu inima imi spune ca nu trebuie sa fie speriata sau ingrijorata cand sunt cu el ...ciudat ,stiu sa iti pui increderea intr-un strain...dar inima comanda fara sa se consulte cu creierul sau logica ...asa ca accept de fiecare data fara sa comentez pentru ca dupa daca e cazul tot ea sufera ...mda gandire de geniu ...
Nu il inteleg ,sta de o ora fara sa scoata un sunet si imi analizeaza panzele si peretii pictati de mine ori la nervi,suparare ,suferinta sau dezamagire...nimeni nu mi-a inteles arta niciodata ,toti spun ca e macabra ,horror si chiar satanista desi nu e sunt doar sentimentele mele si felul in care ma simt ...dar trebuie sa recunosc e putin ciudata daca stai sa te uiti intr-o camera rosie sangeriu la un perete intreg in care e o padure mai intunecata decat noaptea iar in mijlic sta un biet copil mic speriat cu un ursulet tarat pe jos ...sau cand intr-un colt obseri un corb cu un glob ocular in gura ...sau un baiat taiat pe fata si plin de sange care mananca o inima umana ...nu am fost niciodata inteleasa si nu ma astept ca cineva sa o faca acum ...
-Imi plac mult desenele tale ...
Cum ? El tocmai a spus ca ii place arta mea ciudata si sinistra ? Wow imi place din ce in ce mai mult ... Dar cum de ?
- Imi place ca nu iti e teama sa iti arati sentimentele oricat de ciudate si sinistre ar fi ...te simti libera cand faci asta nu?
-Mda cam asa...sincer nu ma asteptam sa iti placa ,pana acum toti mi-au spus ca sunt o ciudata ...
- Deci daca arati cum esti cu adevarat fara sa iti fie frica de parerea celorlalti esti un ciudat ?...a inceput atunci sa pufneasca ca si cand ar figata sa rada/inece ...Ei bine atunci prefer sa fi o ciudata decat o fata normala Claire ....apoi mi-a zambit scurt
Nu pot sa cred el chiar apreciaza arta mea ...il ador oficial ...
Am tot vorbit de muzica filme si arta incat nu am vazut cum a trecut timpul ,iar acum e bezna afara ...
- Ei bine cred ca ar fi cazul sa plec ...mi-a spus parca retinut ...
- Dar cum ramane cu pazitul meu ? ..daca nu ai observat sunt singura intr-un apartament cu o usa slabita si un geam subred ...doar nu ai vrea sa mi se intample ceva nu ?
Am intervenit cu o mutra de copil abandonat in sant cu tuberculoza in mijlocul iernii(nu ma intrebati cum am scos-o pe asta )...
Jason:
Wow sincer nu ma asteptam ca ea sa imi spuna sa stau ,dar nu sunt nici prost sa nu accept ...sar in orice oportunitate de a petrece mai mult timp cu Claire ...vreau sa o stiu cat mai aproape
- Ok pai daca tu ma rogi sigur ca o sa raman ...
- Mersi . mi-a raspuns cu un zambet gingas pe fata
Ei uite asa am petrecut o noaote cu batai cu perne si barfe...
Glumeam ..am vorbit iar cand i s-a facut somn am spus ca o las sa doarme iar eu o sa stau de paza...zis si facut ...
Claire:
Nu pot sa dorm nicicum pur si simplu simt ca in orice moment cineva o sa imi sara pe la spate si sa ma atace din nou ....-Jason ?
- Mda curcubeu ,de ce nu dormi ?
- Nu pot ...ammm...nu ai vrea ...stiu si eu ...sa vi sa stai langa mine ...vreau sa stiu ca cineva imi pazeste spatele la propriu ....
- Aa...normal
A venit langa destul de sfios , s-a asezat grijului la o distanta rezonabola fata de mine ..doar ca eu aveam nevoia sa il simt asa ca m-am cuibarit in pieptul lui iar el m-a cuprins cu bratul ...acum totul e perfect de minunat insfarsit pot adormi si eu ...
CITEȘTI
How to be a criminal...
Mystery / ThrillerM-am gandit sa ii ajut pe cei care vor o cariera mai deosebita in viitor ;) :)) apropo o sa povestesc din pozitia de baiat :))) sa vedem cat de macho pot fi :))