Capitolul 4

192 13 0
                                    

Jason :

Am tot mers si am tot mers si sincer nu stiu daca stia sau nu dar am mers in cerc o ora fara sa scoata un suntet sau sa priveasca in alta parte decat in pamant...

Ma simt in plus rau de tot si simt ca ma injura de toti dumnezeii apostofii sfintii si preotii din lumea asta ...

Claire:

Fututi mortii ma-tii dumnezaului sfantului arhanghel Petru si toti apostolii de la amiaza de duminica de copil retard handicapat si schizofranic care esti ,imi doresc sa mori in gura iadului din fundul curtii lui Satan ...SPUNE CEVA!!!!!!!

Jason:

Oare de ce impresia ca o supara ceva...hmmm cred ca mi se pare doar ...sigur ma iubeste ...am cucetit-o din prima cu sarmul meu ...

-Ammm cred eu te las ,vad ca esti cu gandurile tale ...ok o sa o las singura sigur va fugi dupa mine si ma va opri (doamne cu sa gandesc una ca asta ... Dar o simt aproape si simt ca nu ii e frica de mine ...e ceva ce nu s-a mai intamplat pana acum )

-Amm...pai ...ok atunci ...
CEEEE ????? Asta e raspunsul ei nici macar nu ma privit in ok ...wow deci chiar atat de mult o enervez ...amm adica stiu ca abia ne-am cunost dar nu ma gandean ca e chiar asa rea si rece ...mama e chiar mai rece ca si mine ...o stai asta nu poate fi adevarat ...

Claire:

Wow sunt chiar asa insuportabila ...sau imi sta asa tau parul ...nu cred ca imi pute gura doar nu am mancat nimic si am mai si mestecat un pachet de guma ....

Ei bine macar pot sa sper ca o sa se intoarca ...lupta fraiere ...mor de foame de la amiaz si totusi am stat aici si m-am plimbat in cerc doua ore de fraiera doar ca sa mai stam amandoi ....i hate you idiot !!! ... Pai macar acum stiu ca sunt insuportabila ...

Wow chiar a plecat , ok ...ammm...pai ..sunt doar o simpla fata putin ametica care arata trasnet noaptea pe strada la mila oricui ...am o sa supravietuiesc ....cred ....sunt moarta

Merg pe strada atenta la orice sunet si ma cac pe mine de frica ...si foame...insfarsit vad blocul in care locuiesc si totul o sa fie bine ..doar ca nu apuc sa pun bine mana pe usa ca con va ma trage si ma taraste ...sunt moarta acum chiar sunt moarta...ori sa ajung la stirile de la ora cinci ca un cadavru ori o sa ajung o mama batuta mar ...doua din una ...God help me

Ok deci sper ca va placut am promis ca o sa pun inca un capitol azi si sincer acum cand scriu sunt la fizica si ma tot intrerupe profa na promisiunea e promisiune ...lub ya guys ...like +comm
Astept pareri daca va placut acesta capitol in care prezint gandurile lor .....

How to be a criminal...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum