Capitolul 6

221 15 0
                                    

Salut minionii mei m-am gandit sa va anunt ca o sa va pun la curent cu o carte noua super faina pe care am gasit-o tot prin recomandari ...ei bine aceasta carte este Ne cunoastem?(in fotografie sunt trei schelete mai galbui) ...m-as bucura foarte mult daca ati citio :))) lub ya guys :*:*:* va pupa mama minion

Doamne mama de cand nu am mai mancat jeluri ,da va rog inca un rand de sampanie ...Fluffy nu te mai agita ca ma impungi cu cornul .... Cioc cioc cioc...ce naib...

Mda doar un vis dupa cum ma si asteptam de ce sa am un unicorn cu doua capete doar al meu ? ...ma rog ma ridic obosita din pat la fel ca intr-o zi normala dor nu e asa? Bla bla ma duc la baie si ma bag direct in dus ignorand orice altceva .

Doamne apa e atat de...de..de fierbite doamne de ce ma ustura asa de rau parca fac baie pe soare ...ma uit in jos si simt ca incep sa ametesc ...de cand mama naibii am eu vanatai si zgarieturi pe tot corpul adica daca aveam o pisica mai intelegeam dar asa asta e absurd...stai ce am facut aseara ? Am fost in club si am baut ca o scroafa ..si ...am mda am fost batuta de Sarah ,dar stai m-am uitat si atunci si nu aveam nimic pe fata ,ce dumne' goate' s-a intamplat ....

Stau in fata oglinzii imbracata in o pereche de pantaloni de blugi scurti si un tricou negru destul de vechi dar il adoram pentru ca era cu o trupa preferata de mine ,desi era cam spalacit il purtam mai ales dupa ce faceam dus ...parul meu colorat imi cadea peste umerii aproape goi ...Nu intelegeam ce am patit si tot stand asa si meditand imi amintesc...cum (sper)aprope am fost violata cum m-au batut cum si-au batut joc de mine,de corpul meu si de inocenta mea ...nu mai pot ma inrosesc ca si un balon si incep sa vad cum lacrimile imi curg soruri pe fata mea acum vanata sgatiata si plina de sange ...nu imi era indeajuns cand tata isi batea joc de mine in ultimul hal iar mama nu era niciodata acolo pentru mine...am ajuns din nou de unde am plecat mica tarfa a unora ...asta ma face sa nu mai fiu nervoasa ci dezamagita si ranita rau de propria viata ...nu mai stiu ce sa fac ,stau de 20 de minute in fata oglinzii si plang in controlabil ...nu ma trezesc decat cand simt doua maini care poposesc pe umerii mei ...imi ridic capul panicata si intr-un fel incep sa mi se lumineze ochii si fata cand il vad pe Jason privindu-ma astat de dulce si inocent si cu o oarecare parere de rau in ochi .... Ochii mi se umplu de lacrimi si in acel moment actionez fara sa gandesc si ma arunc spre gatul lui sa il cuprind impratisare ...se vede ca e suprins caci nh mi-a raspuns imediat dar apoi simt cum bratele lui puternice ma strang mai aproape de el si apoi si mai aproape pana nu mai aveam aer ...dar era atat de bine de cald incat am stat doar in bratelele lui pentru a uita de tot si toate si sincer a functionat...

Hei minioni in poza vreau sa stiti ca am vrut sa va inspir parul colorat al lui Claire ...va ube mama minion :*:*

How to be a criminal...Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum