Chapter 7.: Kék (rövid rész)

37 2 0
                                    

  Mivel mindenki azt hitte, halottak vagyunk, bujkáltunk a hajón. Megkerestük azt a teherautót, amelyikben Kék volt, majd észrevétlenül bemásztunk.
  Mikor beugrottunk, az emós csaj éppen operálta Owen raptorát. Kiderült, hogy épp orvosnak tanul. Legalább ért hozzá. Kéket meglőtték, és elég sok vért veszített. A lány megkérdezte, adtunk-e már vért, mivel Kéknek segítség kellene. Megmondta, hogy találnunk kéne egy dínót, amitől vért vehetnénk.
- Húsevő kell, három ujjú, háromnál nem több. És azt hiszem, van is egy olyan.
- Melyik?
- Forduljatok le jobbra, és a sarkon lesz egy ugyan ilyen zöld kocsiszerűség, ott lesz.
- Oké!
Ezzel elindultunk a megadott helyhez. A kérdésemre is csak akkor kaptam meg a választ, mikor kinyitottuk a kocsi ajtaját. A T-Rex.
- Ezt nem mondod komolyan- motyogta Claire. Én se hittem el először, hogy ezt csináljuk, de muszály volt. A T-Rex le volt nyugtatózva, így biztonságosabb volt picivel. Amég Claire és Owen a vérvétellel szenvedtek, én addig őrszemként tevékenykedtem. Egyszercsak morgásra lettem figyelmes a hátam mögül, és mikor megfordultam, csak annyit láttam, hogy Owen majdnem szét van lapítva a falon, mivel a Rex nekinyomta. Odasétáltam hozzájuk.
- Jól vagyok!- suttogta. Kicsit nyugodtabb lettem, de oké.
- Működik!- fordult felénk Claire. Ekkor hangokat hallottunk.
- Az nyitva van. Bezárom!
Ekkor a kocsi ajtaja becsukódott, és mi be lettünk zárva. Hogy lehetünk ilyen szerencsétlenek? Próbáltam valahogy kinyitni az ajtót, de nem ment. Ekkor meghallottam a T-Rex üvöltését, amiből felfogtam, hogy a nyugtató hatása elmúlt, és mi pedig be vagyunk ragadva ide.
- Ki tudok mászni!- mondta Claire, aki a vénavétel miatt a Rex hátán ült, és onnan ki tudott mászni a tetőn lévő rácsok között, hogy kinyissa az ajtót. Nekem és Owennek nem kellett egy fél percet se várnunk, máris nyílt az ajtó, mi pedig kiugrottunk a járműből, majd visszazártuk.
- Megvan a vér?- kérdezte Owen Clairetől, aki ekkor felmutatta a vért.
- Szerencse.
Ezután visszaindultunk Kékhez, a lányhoz, és a parázós sráchoz. A csaj beoperálta a raptorba a vért, majd nagy nehezen kihúzta a pisztolygolyót.
- Túl fogja élni- motyogta. Erre mindenki megkönnyebbült, majd elaludtunk.

Jurassic World 2.: Bukott birodalom [befejezett]Où les histoires vivent. Découvrez maintenant