Még mielőtt elkezdenénk, szeretnélek informálni titeket, hogy ez a rész kivételesen Lucy szemszögéből lesz, és fontos szerepe lesz a jövőben!
Két nap telt el a harc óta, viszont nem úgy néz ki, hogy gyógyulok. Nem is csodálom, hiszen eléggé szétvertek, bár ez még mindig másabb Maya egyik sérülésénél: őt csata közben leszúrták egy villával. Mivel nem volt jobb dolgom, bekapcsoltam a szobában lévő tévét. Az első dolog ami bejött az egy Bogyó és Babóca rész volt, de nem érdekelt annyira, így adót váltottam.
- Országszerte negyven fok lesz -mondta az időjárás-jelentős pasas. Meg fogok sülni.- Ebből tizenhét Oxfordban, tizenkettő Camdenben, a többin kisebb falvak osztozkodnak- fejezte be a mondandóját. Kezdtem azt hinni, hogy mindenki megőrült. Ezután új műsort kerestem. Mivel nem volt más, bekapcsoltam a híreket.
- Nem vette észre hogy leszúrták-mondta a híradós pasas, ezután más híreket kerestem.
- Részegen elszívott egy százas szöget- jelent meg a cím. Új csatornát kerestem.
- Iskolásokat fenyegetett a kémény.
- Jósnőnek adta ki magát Lajos.
- Túlélték, mégis meghaltak.
- Halak repültek az autópályán.
Nem tudtam, mi volt ma, de csak ilyenek jöttek be minden adón, pedig nem is ma volt bolondok napja. Így teltek a percek, mikor egyszercsak valaki benyitott az ajtón. Először azt hittem, Maya tért vissza, de csak tegnap ment el, így nagyon kevés esély volt rá, hogy ő az. Mikor megláttam, ki az, majdnem lefordultam az emeletes ágy alsó részéről. Sose hittem volna, hogy csak úgy be nyitna ide ez a bizonyos valaki, csak úgy önszántából. Bálint volt az. Évek óta szerelmes vagyok belé, de életemben nem mondtam el neki, mivel féltem a reakciójától, meg alapból se. Annál jobban féltem, mit keres itt, minél közelebb jött hozzám. Tudni illik, alig tudtam felkelni az ágyból, így még kilökni se tudtam a szobából. Először azt hittem, csak az egyik Bosszúállók cédénkért jött, de mikor leült az ágy szélére, világossá vált, másról van szó.
- Figyelj, Luca- szólt hozzám, miközben a padlót bámulta. Kezdett halálossá válni a helyzet. Mit akar? Az egyik Harry Potter könyvem? A telefonom? Sarah ékszereit? Mi a rákot keres itt egyáltalán? - Az a helyzet, hogy valamit már régóta el szeretnék mondani. Nem tudom, hogy fogalmazzak. Tudod mit? Nem is olyan fontos.
Sosem láttam ilyennek. Nem tudtam, mi baja. Mindig olyan harcias meg bunkó mindenkivel. Miért ilyen most? Sose volt az az érzelgős meg kedves típus. Nem hagyhattam, hogy elmenjen csak így, hogy nem tudom, mi a gond, így nagy nehezen felkászálódtam az ágyból, majd mielőtt kilépett az ajtón, megszólítottam.
- Várj!
- Mi az?
- Ugyan ezt kérdezhetném én is tőled.
- Nos...
Ekkor megtörtént a lehetetlen. Megcsókolt. Nem tudtam felfogni, mi történik. Ez után csak álltunk, és csak néztük egymást.
- Csak ennyi- mondta, majd elballagott.
YOU ARE READING
Jurassic World 2.: Bukott birodalom [befejezett]
AdventureMaya és Owen Grady újra visszatérnek, miután egy tudós, a Jurassic park alapítója közli Claire-rel, hogy a szigeten, ahol a dínók vannak, kitörni készül egy vulkán, és neki, a Grady testvérpárnak, és néhány másik embernek ki kéne mentenie a lényeket...