Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️
Şarkı seçimi cicekperisii ne ait :)
Kitaplarının hepsi sığmadığı için bir kısmını koydum. Diğerlerine profilinden ulaşabilirsiniz :)
🧚♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?
🌸 Adım Kübra, 17 yaşındayım. Ankaralıyım.
🧚♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?
🌸 Kalabalıklar içindeki yalnız ruhum.
🧚♂️ Wattpad'i nasıl keşfettin?
🌸 En yakın arkadaşım önerdi.
🧚♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?
🌸 Hayır.
🧚♂️ Yazarken nelerden ilham alıyorsun?
🌸 Şarkılardan.
🧚♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?
🌸 Kimi zaman sebepsiz mutluluk kimi zaman hüzün kimi zaman da en yakın bir dost sıcaklığı veriyor.
🧚♂️ Okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?
🌸 Okuyucularımla aramdaki bağ benim için çok değerli. Benim kendimce anlatmaya çalıştığım iç dünyamı okuyarak bana bir şans tanıyorlar. Çevremdeki hiç kimseye benzemiyorlar çünkü onlar beni bir nebze anlamaya çalışıyorlar.
🧚♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?
🌸 Eşya değil ama şarkılar olmazsa olmazım denilebilir. Tek bir şarkı adı söyleyemem ama hüzünlü şarkılar favorim.
🧚♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?
🌸 İlk kitabım şu anda yayımda değil ama onu yazmaya başladığımda aklıma böyle bir okuyucu sayısı asla gelmedi.
🧚♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?
🌸 Kesinlikle okumaları gereken tek bir kitap yok tabi. Bence ilk önce Türk klasiklerini daha sonra Dünya klasiklerini okumalılar.
🧚♂️ Son olarak, yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?
🌸 Yazar olmak isteyenlere tavsiyem ilk olarak kelime dağarcıklarını kitap okuyarak genişletmeliler.
Umarım çok daha iyi yerlere gelirsiiinnn ve 5K- 10K olduğunu görürüüüzz.💙
🦋 cicekperisii ne söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
SonstigesSeverek okuduğunuz kitapların arkasındaki yazarların kim olduğunu merak etmiş miydiniz? Ya da nasıl biri olduklarını? Cevabınız evetse doğru adrestesiniz!✨ ~ • 04.04.2021 ~ Cover by: @_moonnlightt_ |Yazarlarla yaptığım röportajları paylaştığım tek k...