Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️
Şarkı seçimi hurremqueen e ait :)
🧚♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?
🌸 Tanıtayım.
Ben Sima, 16 yaşına girmesine az kalmış okul olduğu zaman okuldan eve evden okula giden, en sevdiği aktivitesi muhteşem yüzyıl izleyip kitap okumak olan normal bir kızım.🧚♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?
🌸 Can sıkıntısı.
🧚♂️ Anladımm,Wattpad'i nasıl keşfettin?
🌸 Ortaokulda, Karantina'yı okumak istiyordum. İkinci kitabına kadar okumuştum ama üç ve dördü elde etme şansım olmamıştı o yüzden bir arkadaşımın Wattpad diye bir uygulama var ordan okuyabilirsin tavsiyesiyle wattye başlamıştım.
🧚♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?
🌸 Hayır tabii ki de öyle olabilmek için 40 fırın ekmek yemek gerekiyor ve ben daha bir ekmeğin çeyreğinde bile değilim.
🧚♂️ Yazarken nelerden ilham alıyorsun?
🌸 Daha çok nasıl desem kendi yaşadığım olaylaylardan ve hayal gücümü kurgulayarak kendimden ilham alıyorum. Neden bu kadar karışık bir cümle oldu hiç bir fikrim yok şdavdhwhzuw.
🧚♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?
🌸 Bunu hiç düşünmemiştim ama galiba eğlence.
🧚♂️Peki senden okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?
🌸 Yani hepsi normal hayatımdan bir parçaymış arkadaşımmış gibi geliyor bana.
🧚♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?
🌸 Olivia'nın şarkıları... Nedensizce onu dinleyince daha çok ilham geliyormuş gibi geliyor bilmiyorum.
🧚♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?
🌸 Yaniiii pek düşündüğüm söylenemezdi.
🧚♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?
🌸 Oyunbaz ve ikinci yaşam... Kesinlikle mükemmel mutlaka okuyup okutturmalılarr.
🧚♂️ Son olarak yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?
🌸 Kitap okunmuyor diyip pes etmemeleri ve devam etmeleri tavsiyesini verebilirim galiba <33
Umarım Ünlü bir an önce 1M olurrr ve çok çok daha iyi yerlere gelirsiinnn. 💙
🦋 hurremqueen e söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
DiversosSeverek okuduğunuz kitapların arkasındaki yazarların kim olduğunu merak etmiş miydiniz? Ya da nasıl biri olduklarını? Cevabınız evetse doğru adrestesiniz!✨ ~ • 04.04.2021 ~ Cover by: @_moonnlightt_ |Yazarlarla yaptığım röportajları paylaştığım tek k...