43 | Morheos

332 27 2
                                    

Morheos

Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️

Şarkı seçimi Morheos a ait :)

Kitaplarının hepsi sığmadığı için bir kısmını koydum. Diğerlerine profilinden ulaşabilirsiniz :)

🧚‍♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?

🌸 Beni ilk ismim olan Beste ile tanıyorlar, 16 yaşındayım. İnsanlarla ilk tanıştığımda aşırı soğuk biri olsam da birini tanıdıkça daha çok kendim olabiliyorum. Bir de şu hayatta olmadan yaşayamayacağım bir şey varsa da onlar şarkılardır.

🧚‍♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?

🌸 Küçüklüğümden beri hem yazı yazmayı hem de hayal kurmayı seven biri olmuştum. En sonunda bu ikisini birleştirmeye karar verdim.

🧚‍♂️ Anladım, Wattpad'i nasıl keşfettin?

🌸 Sanırım 7. sınıftaydım, arkadaşım bu uygulamayı indirmişti ve ondan görüp indirmiştim ben de.

🧚‍♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?

🌸 Yazmayı seviyor olmam beni yazar yapmıyor, daha öğreneceğim çok şey var.

🧚‍♂️ Pekii, yazarken nelerden ilham alıyorsun?

🌸 Belirli bir ilham kaynağım yok açıkçası ama ağırlıklı olarak şarkılar ve yaşadığım olaylar diyebilirim sanırım.

🧚‍♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?

🌸 Sanırım özgür hissettiriyor, yazarken oluşturduğum dünyada her şeyi yapabiliyorum, her şey benim istediğim şekilde ilerliyor. Ayrıca yaşamadığım olayları yaşamış gibi hissettirdiğinden mutlu da oluyorum.

🧚‍♂️ Senden okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?

🌸 Herkesi arkadaşım olarak görüyorum açıkçası. Her ne kadar onlara olan sevgimi gösteremiyor olsam da benim için hepsinin yeri çok ayrı.

🧚‍♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?

🌸 Belirli bir şey söyleyemem ama

🧚‍♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?

🌸 Tabii ki düşünmüyordum, tamamen eğlenmek için yazıyordum.

🧚‍♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?

🌸 Özellikle okumalarını söyleyeceğim bir kitap yok sanırım ama beni en çok etkileyen iki kitap var. Fareler ve İnsanlar, Bilinmeyen Bir Kadının Mektubu.

🧚‍♂️ Son olarak, yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?

🌸 Kesinlikle sabretsinler ve çok kitap okusunlar. Okumak daha akıcı bir yazı stiline sahip olmayı sağlıyor, böylece istedikleri şeyi kolayca yazıya geçirebilirler.

Umarım çok daha iyi yerlere gelirsiiinnn ve istediğin her şeye sahip olursunnn.💙

🦋 Morheos a söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin