49 | kedipatisigibi

412 50 46
                                    

kedipatisigibi

Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️

Şarkı seçimi kedipatisigibi ye ait :)

🧚‍♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?

🌸 Ben Kedi, yani böyle denmesini tercih ederim. 17 yaşındayım, 1 Temmuz doğumluyum yani hayatımda yengeç burcu olma gibi bir durum söz konusu. Şu sıralar YKS mağdurluğumu iliklerime kadar hissetmekle meşgulüm.

🧚‍♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?

🌸 Aslında çok süslü bir hikayem yok bununla ilgili, tamamen bana iyi gelmesi.

🧚‍♂️ Wattpad'i nasıl keşfettiinnn?

🌸 Ortaokul sonlardaydım sanırım, o zamanlar baya patlamıştı wattpad. Neymiş bu wattpad diye indirip okumaya başladığımda tanışmış oldum aslında.

🧚‍♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?

🌸 Pek değil, kendi çapımda bir yazıyorum sadece. Henüz bunu onaylayacak seviyede görmüyorum kendimi. Hem yaşım, hem yazdıklarım şeyler gereği konuşmam gerekirse daha çok toyum.

🧚‍♂️ Anladımm, yazarken nelerden ilham alıyorsun?

🌸 Her şey, çok sınırsız bir cevap belki ama gerçekten öyle. Ben ilhanımın biraz anlık olduğunu düşünenlerdenim. Bunu da genelde ruh halim çok etkiliyor.

🧚‍♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?

🌸 Gün içinde hepimiz bambaşka şeyler yaşıyor bambaşka hisler taşıyoruz. Herkesin kaçışı çok farklıdır eminim ama ben genelde kurduğum dünyalara kaçıyorum. Uzun bir süredir kendimi en konforlu hissettiğim kaçış bu. Çoğu zaman, üzücü gerçeklikten uzaklaşmak iyi geliyor.

🧚‍♂️Peki senden okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni isteseemm?

🌸 Aslında biraz çekingen ve silik biriyim. Yani, normal hayatımda da böyle. İlk defa birileriyle konuşmak zorunda kaldığımda bu durum beni çok korkuttu ama şu an dönüp baktığımda bu kadar fazla arkadaşım olduğunu fark etmek fazlasıyla mutlu ediyor beni. Eğer bir bağdan bahsetmemiz gerekecekse bu kesinlikle bir arkadaşlık. Umarım hep böyle gider.

🧚‍♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?

🌸 Sanırım yok, yani kendimi genelde Türkçe pop 90'lar 2000'ler listesine karışık çal yaparken buluyorum fakat bu ne kadar sayılır bilmiyorum (:

🧚‍♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydünnn?

🌸 Asla düşünmemiştim, hatta ilk etiketteki #1 yazısını gördüğüm zaman uzun bir süre sayfayı yenileyip doğruluğunu algılamaya çalıştığımı hatırlıyorum.

🧚‍♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?

🌸 Burçak Çerezcioğlu Mavi Saçlı Kız, Lösemi hastası Burçak'ın günlüğü bu kitap. Savaşını bence herkes okumalı.

🧚‍♂️ Son olarak, yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?

🌸 Bu konuda tavsiye vermek haddime mi bilmiyorum ama 'Tamam ya, doğru yoldayım' hissi gelene kadar sürekli yazmak. Eklemem gerekirse her ne kadar bu konuda başarılı olamasam da biraz cesaret. Hakaretle eleştirinin farkına varamayan onlarca insan çıkıyor karşınıza ve sanırım bunlardan etkilenmemeyi, iyiyi kötüyü ayırabilmeyi öğrenmek lazım. Önemli olan yazmak değil bence, hem kendine hem onu okuyan kişiye bir şeyler katmak çok büyük zenginlik.

Umarım çok çook daha iyi yerlere gelirsiiinnnn ve istediğin üniversiteyi kazanırsıınn.💙

🦋 kedipatisigibi ye söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin