Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️
Şarkı seçimi cobanyildizi2_ na ait :)
Kitaplarının hepsi sığmadığı için bir kısmını koydum. Diğerlerine profilinden ulaşabilirsiniz :)
🧚♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?
🌸 Merhaba ben Öykü. 22 yaşındayım. Mersin'de yaşıyorum. Doğma, büyüme buralıyım. İnsanlar genellikle beni eğlenceli, neşeli olarak görürler. Ee biraz cadı tarafımda var tabii..
🧚♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?
🌸 Yazmaya iten bir şey olmadı açıkçası. Bir gün denemek istedim ve denedim. Sonuç olarak buradayız 😄
🧚♂️ Wattpad'i nasıl keşfettin?
🌸 Yakın bir arkadaşım böyle bir yer olduğunu söylediğinde meraktan üye olmuştum. Sonra da severek kitapları okumaya başladım.
🧚♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?
🌸 Hayır düşünmüyorum. Çünkü bunu eğlenmek için yapıyorum. Daha çok hobi gibi.. Eğer kendime yazar dersem, gerçek yazarlara haksızlık etmiş olabilirim.
🧚♂️ Yazarken nelerden ilham alıyorsun?
🌸 Genel olarak dinlediğim şarkılardan ilham alıyorum. Çünkü dinlediğim her şarkıyı yaşayan insanlardanım.
🧚♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?
🌸 Yazmaya başladığımda kendimi gerçek dünyadan soyutluyorum ve karakterlerle bütün oluyorum. Kısaca kendi yarattığım dünyalarda mutlu oluyorum. Bu yüzden yazmak bana huzur veriyor.
🧚♂️ Okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?
🌸 Okuyucu/takipçilerimle aramdaki bağın kuvvetli olduğunu düşünüyorum. Çünkü her zaman söylediğim gibi bana yazıp, benimle dertleşmek isterlerse bile onları dinlerim. Elimden geldiğince de yardım. etmeye çalışırım. Ne olursa olsun insanlarla bağ kurmak hoşuma gidiyor. Ve garip bir şekilde tanımadan onları seviyorum.
🧚♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?
🌸 O olmadan bölüm yazmam dediğim özel bir şarkı yok. Ama belli bir çalma listem var. Bölüm yazarken o listeyi dinleyerek yazmayı tercih ediyorum.
🧚♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?
🌸 Hayır. Çünkü ilk kitabım şuan yazdıklarıma göre aşırı acemi bir kitaptı. Aman öylesine yazdım diyordum. Şimdi ise durumlar farklı😄
🧚♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?
🌸 Açıkçası uzun zamandır buradan kitap okumuyorum. Eskiden okuduğum kitaplar ise bu ortamdan kaldırılıp, basıldı. O yüzden öneride bulunamayacağım.
🧚♂️ Son olarak yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?
🌸 Deneyin. Denemeden bir şeyleri başaramazsınız. Başarısız mı oldunuz? Tekrar deneyin. Bu sizin hayaliniz ise kesinlikle vazgeçmeyin.
Umarım ilerde hayalini kurduğun mesleğin en iyisi olursuun ve çok daha iyi yerlere gelirsiiin.💙
🦋 cobanyildizi2_ na söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
DiversosSeverek okuduğunuz kitapların arkasındaki yazarların kim olduğunu merak etmiş miydiniz? Ya da nasıl biri olduklarını? Cevabınız evetse doğru adrestesiniz!✨ ~ • 04.04.2021 ~ Cover by: @_moonnlightt_ |Yazarlarla yaptığım röportajları paylaştığım tek k...