17 | galaksininmilkasi

768 67 12
                                    

galaksininmilkasi

Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️

Şarkı seçimi galaksininmilkasi na ait :)

🧚‍♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?

🌸 Merhaba, adım Yaren. 20 yaşında ve üniversite öğrencisiyim. Genelde çok pozitif ve neşeli bir kişiliğe sahip olduğumu söylerler. Bir ortama kolayca alışıp uyum sağlayabiliyorum. Birazcık konuşkan, sürekli yemek yiyen ama konu uykuya geldiğinde gözü yemeği görmeyen ve yerinde duramayan, hiperaktif biri olduğum doğrudur. :D

🧚‍♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?

🌸 Neredeyse 6-7 yıldır bu platformdayım ve çoğu kişi gibi ben de ilk zamanlarımda kitap yazan herkese karşı çok özeniyordum. Öylesine bir şeyler yazayım eğlence amaçlı olsun diyordum fakat zamanla kitap yazmanın bana iyi geldiğini ve artık hayatımın bir parçası olduğunu anladım. Yazmak bana iyi geliyor. Kendimi yazarken keşfediyorum.

🧚‍♂️ Wattpad' i nasıl keşfettin?

🌸 Ortaokul son sınıftaydım. Kuzenimin telefonda sürekli bir şeyler okuması, vakit geçirmesi dikkatimi çekmişti. Onun sayesinde keşfettim.

🧚‍♂️ Anladım, gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?

🌸 Açıkçası yazar kelimesi için çok amatör olduğumu düşünüyorum. Büyük bir ihtimal ileride kitap çıkarttığımda dahi bu düşüncem değişmeyecek. Bilemiyorum yazar deyince benim aklıma edebiyat dünyasındaki usta isimler geliyor. Ama tabii ki wattpad'de de artık gerçekten yazar olabilen birçok isim var. Sadece kendimi ne zaman bu kalıba sokabilirim bilmiyorum.

🧚‍♂️ Yazarken nelerden ilham alıyorsun?

🌸 Her şeyden. Benim ilhamlarım hiç olur olmadık yerde dahi aklıma geliyor. Yemek yerken, film izlerken, öylece otururken ve çok da uyumadan önce. Hatta rüyalarımı da dahil edebilirim. Gördüğüm rüyalar gerçekten bana çok ilham veriyor.

🧚‍♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?

🌸 Kitap yazarken başka bir evrene geçiyorum ben. 😄 Kendimi çok fazla kaptırdığımdan olsa gerek etrafımda olan sesleri duyamıyorum. Bu benim hoşuma gidiyor açıkçası. Hissederek, kendimi vererek yazdığımda çıkardığım işten de memnun kalıyorum. Yazmak benim bir çeşit duygularımı aktarabildiğim, kendimle konuşabildiğim ve hayal gücümü genişlettiğim bir aktivite. Yemek yemeye ihtiyacım olduğu gibi hislerimi ve düşüncelerimi de dökmeye ihtiyacım var. Yalnızca yazarak bu ihtiyacımı karşılayabiliyorum.

🧚‍♂️ Okuyucu/ takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?

🌸 Bu duyguyu nasıl tarif ederim bilmiyorum ama gerçekten benim için çok özeller. Okurlarımın yaptığı yorumlar ya da mesajlar bana o kadar iyi geliyor ki ne zaman kendimi kötü hissetsem gidip yazdıkları mesajları okuyorum. Mesaj kutumdaki yazılanlar hep orda duruyor sırf canım sıkıldıkça okuyayım diye. Ve elimden geldiğince de hepsiyle konuşmaya çalışıyorum.

🧚‍♂️ 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?

🌸 Aslında yok. Ama bölümleri yazarken bir şarkıya sadık kalıyorum ve o bölümü yazana kadar sadece o şarkıyı dinliyorum. Yani yazdığım bölüme göre şarkı bulmaya çalışıyorum.

🧚‍♂️ İlk kitabını yazdığın zaman, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?

🌸 İlk kitabımı yıllar önce yazıp yayımladım ve o zamanlar da fazla bir okur kitlem yoktu. Onun üstüne de yazdığım bir sürü kitap oldu fakat hepsini kaldırdım. Açıkçası PS' yi yayımlayana kadar yazmayı bırakmak gibi bir düşüncem dahi vardı. Gerçekten bu kadar büyüyeceğimi tahmin etmemiştim.

🧚‍♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?

🌸 Stefan Zweig' in Satranç adlı kitabını bir de Sabahattin Ali' nin Kürk Mantolu Madonna adlı kitabını okumalarını tavsiye ederim. İkisi de harika.

🧚‍♂️ Son olarak, yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?

🌸 Yazmak tabii ki çok güzel bir duygu. Okunmak böyle şeylere karşı hevesli olmak. Ama ilk önce biraz kitap okumalarını ve kendi kelime dağarcıklarını geliştirmelerini öneririm. Ayrıca sabırlı olmalarını ve asla pes etmemelerini, her gün bugün daha iyi yazacağım diye uyanmalarını kısacası kendilerine güvenmelerini isterim. Okunmadan yazılamıyor gerçekten. Umarım bu yolda da hep başarılı olup istediklerini elde edebilirler.

Umarım çoook daha iyi yerlere gelirsiinnn.💙

🦋 galaksininmilkasi na söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)

Yazarlarla RöportajHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin