Öncelikle benimle röportaj yapmayı kabul ettiğin için çok teşekkür ederim.❤️
Şarkı seçimi civcivindunyasi- na ait :)
🧚♂️ Kendini biraz tanıtabilir misin?
🌸 İsmim Nazlıcan küçüklüğümden beri sürekli Nazlı dendiği için kısaltarak Nazlı'yı kullanmayı tercih ediyorum 16 yaşındayım. Doğma büyüme Adanalıyım. Kendimi bildim bileli hayal gücüm en yakın arkadaşım ve aşırı derecede pozitif bir insanım, dizi izlemek, yazmak ve okumak vazgeçilmezim.
🧚♂️ Seni yazmaya iten şey neydi?
🌸 Beni yazmaya iten şey izlediğim diziler, filmler veya okuduğum kitaplardan sonra düşüncelerimin hayal gücü ile harmanlanması, kendimce oluşturduğum senaryolar ve bir yerlere yazma isteğimdi.
🧚♂️ Anladımm, Wattpad'i nasıl keşfettin?
🌸 Wattpad'i bir arkadaşım sayesinde keşfettim.
🧚♂️ Gerçek bir yazar olduğunu düşünüyor musun?
🌸 Hayır düşünmüyorum, bence gerçek bir yazar olmam için önümde geçmem ve kendimi geliştirmem gereken uzun bir yol var.
🧚♂️ Peki yazarken nelerden ilham alıyorsun?
🌸 Çok değişiyor aslında bazen yolda gördüğüm tanımadığım biri de olabilir en yakınımdan biri de, izlediğim diziler filmler de olabiliyor belirli bir ilhamım yok.
🧚♂️ Yazmak sana ne hissettiriyor?
🌸 Yazmak bana yaşamak istediğim güzel olayları yaşamışım ya da yaşıyormuşum gibi hissettiriyor.
🧚♂️ Senden okuyucu/takipçilerinle arandaki bağı tarif etmeni istesem?
🌸 Nasıl tarif etsem, açıkçası birbimizi tam anlamıyla tanımasak da aramızda bir bağ var ve bu bağ hem çok güzel hem de beni buralara getirdi. Onlar olmazsa yapamazdım, zor zamanlarımda, vazgeçmek istediğim zamanlarımda ve en mutlu anlarımda en büyük destekçim hep onlar oldu ve onlar bende bir destekçiden fazlası, sanal ailem ve bende bir okurdan çok fazlası olduklarını söyleyebilirim. Hepsini ayrı ayrı çok seviyorum♥️
🧚♂️Diğer sorum, 'O olmadan asla bölüm yazamam.' dediğin bir eşya veya şarkı var mı?
🌸 Eşya olarak belki bilgisayar diyebilirim ama şarkı olarak kesinlikle var, Little Mix veya Maneskin'in şarkılarını (hangisi olduğu fark etmeksizin) dinlemeden bölüm yazamıyorum.
🧚♂️ İlk kitabını yazdığın zamanlar, böyle bir kitlen olacağını düşünmüş müydün?
🌸 Aslında düşünmemiştim, düşünsem bile bu kadar hızlı olacağını tahmin etmiyordum.
🧚♂️ Okuyucularına 'kesinlikle okumalısınız.' dediğin bir kitap var mı?
🌸 Sabahattin Ali'nin Kürk Mantolu Madonna kitabını zevkine uyan herkes okumalı bence.
🧚♂️ Son olarak, yazar olmak isteyenlere tavsiyelerin neler?
🌸 Bende bu yollarda pek profesyonel olmasam da, öncelikle yolunuza ne engel çıkarsa çıksın, kim ne derse veya düşünürse düşünsün asla vazgeçmeyin. Karşınıza bir çok sizi bu yoldan döndürmek isteyen insanda çıkacak bu annenizde, arkadaşınızda hiç tanımadığınız biri de olabilir. Tür ayrımı yapmadan bir çok çeşit kitap okuyun özellikle de dünya klasikleri okuyabilirsiniz ve bu son olarak işe girişirken her ihtimali göz önünde bulundurun ve hayal gücünüzü konuşturmaya bakın♥️
Umarım çook daha iyi yerlere gelirsiinn ve buradaki kitlen büyüürr.💙
🦋 civcivindunyasi- na söylemek istediklerinizi bu satırın altına yazabilirsiniz :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yazarlarla Röportaj
DiversosSeverek okuduğunuz kitapların arkasındaki yazarların kim olduğunu merak etmiş miydiniz? Ya da nasıl biri olduklarını? Cevabınız evetse doğru adrestesiniz!✨ ~ • 04.04.2021 ~ Cover by: @_moonnlightt_ |Yazarlarla yaptığım röportajları paylaştığım tek k...