《TANIM》

324 21 4
                                    

5 arkadaş.,onlar her şeyini birlikte yapan 5 şapşal..Okudukları üniversitede yaramazlıklarından atıldılar.En büyük hobileri ise kavga etmek.Okulda her zaman ki gibi olay çıkardıklarından okuldan atılırlar.Zorla alınan düşük bir üniversiteye girerler.Orda onları düşmanları,dostları ve yeni aşkları karşılayacaktır.

Komik ve eğlenceli 5 arkadaşla birlikte bu serüvene girin...

Kahramanlarımızı tanıyalım;

#Ömür Sarı/Penn Badgley/

Soyadıyla dalga geçtiğimiz kardeşimizdir kendisi.İsmini hiç kullanmamışızdır.Ona Kömür deriz hep.Adamdır,yiğittir.Tek sorunu sabırsız olması.Direk dalar anlayacağın.Okulda kavgaları meşurdur pezonun.Tek şikayetimiz horlaması ve ev işlerine yardım etmemesi.

#Mazlum Köçek/Edd Westwick/

İsmine hiç bakmayın.En çakal odur aslında.Ya Mazbut ya da Maze deriz.Karı kızın peşinde hep ama icraat yok.Okuldan atılma sebeplerimizin büyüğü bunda.

#Emir Galip/Chace Crawford/

Aramızdaki tek gönlü ve cebi zengin olan kardeşimizdir.Playbol da deriz kendisi yakışıklı çocuktur.Babasının emrinden çıkmayan hanım evladına da dönebilir ama barlar mekanıdır.Babasının bizim için verdiği parasıyla okula yazıldık.Hakkı çoktur..Bizim için okul değiştiriyor çocuk.Takım elbisesiyle çocukta asalet var.Yemek yiyeceğimiz zaman genellikle ısmarlar 4 öküze.Kardeşim benim;)

#Kerem Taşkın/Marlon Teixeira/

Bu piç benim orta okuldan beri arkadaşım.Daha altına kaçırırken hatırlarım ben bunu.Uzun saçlarına her ne kadar sinir olsakta adamın tarzı bir yandan da.Okuldan en çok Betül hocayı göremeyeceği için üzülüyordur:)Çoraplarını ayda değiştiren bu kardeşimizi az dövmedik.Burdan selamlar kesin uyuyup yarın ki piçliklerini düşünüyordur.

#(Ben)Gökhan Tatar/Francisco Lachowski/

Soyadımla dalga geçilmesini sevmem :)Ama ben başka biriyle geçerim:DKarı kız ayaklarım hiç olmamıştır Allah'a şükürler olsun ki.Yeni okulda ki Satılmış hocayla iyi anlaşacağız heralde:)He birde Osman hoca var.Pardon Bodur Osman olacaktı o.Herkesi zamanla tanıyacaksınız zaten.Özellikle kavgalarda bizi:)Bendeniz Gökhan size bu kadarı kafi saygılar sunarım..

Hikaye hakkında yorumlarınızı bekliyorum bakalım neler olacak :)

HaytalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin