Multimedia:Gökhan ve Kerem
"Lan bir çorba kaynatın hadi olum!"karşımda duran Hayriye teyzenin kızı Büşra bana sırıtınca gülümsedim.
"Naber kız?"dedim.Ellerini birbirine kenetlemiş ergence bana bakarken sıkıldığımı farkettim.
"Bir pes atalım ya biz seninle.Emir lan en son kollar sendeydi nereye soktun?"Emir kollar elinde gelip Büşra'ya gülümsedi.
"Hoşgeldin karşim"dedi.Büşrada gülümseyip kolların birini aldı.Bende öbürünü alıp pc'nin önüne geçtim.
"Takımını seç bakalım"dedim.Takımlarımızı seçtikten sonra üçgene bastım ki ayarların değiştiğini o zaman anladım.
"Lan amıklar gine uğraştınız dimi ayarlarıyla bu kollar sizin..neyse kız var burda"ayarları tekrar kendime göre düzenleyip maça başladık.Büşraya 5-0 koyarken oyundan sıkılıp oflamaya başlamıştı bile.
"Başka şeyler yapsak mı?"dedi sıkıntıyla.Oyunu kapatıp koltukta tam yayılıyordum ki kapının şiddetle çalmasıyla yerde telefonuyla uğraşan Kerem'e terlik attım.
"Kalk lan kapıyı aç"Kerem seslemeyince ben ayağa kalktım.
"Lan eline almışsın bir 3310 tıkır tıkır mesajlaşıyon ibne"kapıyı açtığım an biraz eğilip Hayriye teyzeye baktım.
"Buyur ablacım.Nur inmiş yine yüzüne maşallahhh"yüzüme yediğim ayakkabıyla şoka uğrarken içeri daldı.
"Noluyo hanım teyze?"içeri bende dalıp kapıyı ayağımla kapattım.
"Kızzz senin burda nee işin var?!"Hayriye teyzenin sesiyle bizim çocuklarda gelince ben kulağımı tutuyordum.
"Anne bir şey istedim abilerden"içimden piç smile yaptım.Ne abisi ulan az önce bana yürüyordun bu nasıl kardeşlik?
"Ben sana evde sorucam kalk kız.Eve gidince soğan hazırlayacan"evi terk ettiklerinde bizimkilerle birlikte derin bir oh çektim.
"O nasıl bir sestir abi ya?"dedi Maze.
Kerem"Rüyalarıma giriyo la bu karı benim"deyince yerlere yattık.
"Hazır çorba kaldı mı beyler?"herkes birbirine bakınca Kerem birden ayaklandı.
"Hay anasını tam Tuğbayla konuşurken mesaj hakkım bitti bak sen şu fakirliğe"
"Bimcell kullanırsan abicim demedik mi biz sana?"
Emir"Bimcell mi?"kahkaha atınca omzuna vurdum.
"Kardeşlerine bir kontör al lan gülme"
Kömür"Ne yapıcak lan kontörü.Kalkın bir şeyler hazırlayın"mutfağa girip çekmecelerde çorba aradım.Ama yoktu.
Kapının pervazına yaslandım."Bugün el emeği çorba yapıcam hacılar"dedim.Dolapta bulduğum unu aldım.Yerdeki bidonu tezgaha koyup annemden zorla aldığım tencereyi ateşledim.Suyu tencereye boca edip üstünede unu döktüm.Annem bir un çorbası yapar ki!Ağzım sulanınca çorbamı karıştırdım.Tuzu serpiştirip neşeyle karışıtırırken camdan çıkan sesle balkon kapısını açtım.Topu görünce yüzüme sinsi bir gülücük geldi.
"Abi topu ver yanlışlıkla oldu"
"Vay Hüseyin sen daha dünkü boktun ne oldu lan sana?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haytalar
Humor5 Arkadaş,yaptıkları haylazlıklarla okullarından atılınca düşük bir okula yerleşirler.Bakalım onları orda ne bekliyor.Düşman,Dost ve.. Aşk...Eğlenceli serüvene katıl. Keremin çoraplarından,Ömürün horlamasından bıkmayacaksınız.Büşraya hep beraber kat...