Multimedya:Mazlum/Emir/ÖmürArkama dönmemle ibne sürüsünü görmem bir oldu.Tiplere bak amk biri tayt giymiş biri kapri.Öbürü desen pırlanta küpe ,diğeri ise resim defteri gibi dövme dolu.
"Merhaba bilader"dedim en normale doğru yürüyüp.Kömür"Siz kime ezik dediniz lan hıamına"deyip başladı kafa atmaya.Kucağıma düşen çocuğa bende bir şamar attım.Bizimkiler eski formlarını gösterip çocukları döverken herkes bizi izleyip tezaruhat yapıyordu.Kerem iki kişiye sırayla tekme tokat girişirken, Kömrü ise çocuğun küpesini çıkarmaya çalışıyordu."aa annemin taktığı marka 'Zen' "
Daha sonra çocuğun güneş gözlüğünü cebine koyup."Atasun optik he vay cimri seni"ben kahkaha atarken bana gelen çocuktan tokatı yemiştim.
Mazlum"Şu bebelere bak Göki bir üfledim uçtular"hep birlikte ağağağaağ gülerken enseme inen sert şaplakla durdum.Emir bakışlarını betona indirince durumun vahim olduğunu o zaman anladım.
"İlk günden kavga"dedi yanıma gelen takım elbiseli bey amca.Daha doğrusu müdür amcamı desem.Bir amca ama her neyse..
¥¥¥¥¥¥
Emir'in babası durumu hallederken dayak yiyen ibne sürüsü ise yaralarını kapatmak ve bize sinsi sinsi bakmakla meşguldü.Bize doğru koşan mini etekli kızları görmemle Mazlum'un kolunu tuttum.
"Güvenemiyom yanee." dedim açıklama bekleyenlere."Ayberkk noldu sana canımms"cırtlak sesli kız Ayberk denen küpeli çocuğa atladı.
"Buğra kim yaptı bunu sizee?"kahverengi saçlı kız bize döndü ve inceledi.
"Canınız acıyo mu kıyamam"kızlar teker teker yaralara baktığında ben atladım.
"Yeter ama kıskanıyommm"dedim.Herkesin bakışı bana döndüğün de kızlar üstüme geldi.
"Sen kimsin ,siz kimsiniz?"
"Bunlar zorla gelen öğrenciler olmalı"
Mazlum"He amk geldik pekte sefa getirdik"birbirimizin omzuna vururken sırtımdaki acıyla müdür kapısının açıldığını anladım ve geri çekildim.
"Çocuklar bir daha böyle vukaatlar olmasın yoksa daha kurtaran bir Semih amcanız olmaz ona göre"Emir'in babası Semih amcacığım gidince bizde medine dilencisi gibi kaldık zemin katta.
Emir"Sınıflarımızı öğrendim hadi gidelim."Kömür çocuklara sert bakışlarını yollayıp tesbihini sallaya sallaya önden gitti.Bende Mazbutu kızlardan zorla çekip merdivenlere çıkarmaya çalıştım.Burası nasıl okul?Bildiğin bara gelen tipler vardı.Üniversitenin büyük holinden çıktığımız zaman sınıfımızı bulmuştuk.Bir dakka bir dakka yanlış görmedim heralde!Bölümümüz ebelik mi?!Çocuklarda benim gibi kapının üst kısmındaki yazıya odaklanmış bakarken Emir konuştu.
"Heyy ne güzel bölüm sağlık ne çok istemişdir!Hemde eb"hepimiz Emir'e uçunca cümlesi yarıda kaldı.
Kömür"Lan ne hallere gelecektik bu ne abi ya delikanlı insanız biz"
Mazbut"Abicim sen nasıl insansın!Bir dakka bir dakka şimdi ben kadın doğurturacaksam..LAN KARI GÖRCEM!KARRIII"
"Hay beynindeki sağ ve sol lobu ayırıp ceviz diye kırayim ha!"dedim.
Kerem"Anasını satayim ben böyle bölümün! ben okumam.EMİR BENİ EVE GÖNDERRR"
Ben gaza gelip kıvırtmaya başladım"Kardelen Ayşe Kardelen Ayşe"
Kerem"Ben İnsüleyim lan"dedi.Hep birlikte sınıfa girdik.Emir arkadan bize yer tuttuğunu görünce herkesi aşıp oraya oturduk.
Mazlum"Ne yani şimdi doğan kişilere ebeni bilmem ne yaparım derse ne yapcaz olum hep söğecekler bize anağmmm"
Emir"Hoca gelcek beyler bundan sonra tıp ,bundan sonra çiçek oluyoz he başka bir şey daha olursa bu sefer de atılırız"
Ben kollarımı bağlayıp"Bir iki üç tıp"dedim.
¥¥¥¥¥
Bir tost nasıl 5 tl olur ve bütün insanlar buna nasıl ucuz derler.Kantinde bir yere çömüp hunharca yerken"Bohda çıkabilir"dedim ve tostun içini açtım.
Kömür"İki sucuk koymuşlar abi ya"dedi gülerken.
"Ay beni bi gülme tuttu"dedim.
Emir tostunu kibarca yerken hızlıca elinden alıp ısırık attım.Emir"Ne yapıyosun abicim ya?"dedi isyanlı sesle.
"Yav senin paran var alırsın yenisini"kantine giriş yapan ibne sürüsü bize öldürücü bakışlar atıp bir köşeye oturdular.
Kömür"Akıllı olun lan aklınızı alırım"dedi.Ayberk karşimmm bizim masaya geldi.
"Bakalım kim kimin akılını alıyor çıkışta bekleyin"dedi ve toz oldu.Vay daha dünkü bok bize gider yapıyor!
Arkadaşlar meraba :)))Anlatımın Gökhan'dan olduğunu hatırlatiyim karışıklık olmasın;)İnsallah iyi gidiyordur..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haytalar
Humor5 Arkadaş,yaptıkları haylazlıklarla okullarından atılınca düşük bir okula yerleşirler.Bakalım onları orda ne bekliyor.Düşman,Dost ve.. Aşk...Eğlenceli serüvene katıl. Keremin çoraplarından,Ömürün horlamasından bıkmayacaksınız.Büşraya hep beraber kat...