235 16 1
                                    

Multimedya Kerem ve Gökhan

Gökhan Tatar'dan^^

"Hocam biz ne yaptık ya!Dersimizden olduk bak sen!Sınıftaki hoca kızar, biz gidelim "hocaya olan yakarışlarım ve onun bizim grubu çağırmasında bir bokluk vardı.Kulağımda hissettiğim acıyla inledim.

"Hocam gene ne yapmışız?"Kömür bana gülerken tekmeyi bastım.Piçe bak ya.Hoca Kömür'ün kulağından tutup bana yaklaştırınca kahkaha attım.

"Alt sınıflardan para almaya utanmıyor musun?"Kömür'e dönüp piç smile yapınca o da zorla güldü.

"Kerem neden Can'ı dövdün evladım"Kerem başını eğince odadan şaşkın bakışlı Emir girdi ve gülmeye başladım.Hocayı görünce çektiği kıravatını mümkünmüş gibi boğazına kadar çekti ve düğmelerini ilikledi.Efendi çocuk canım!

"Hocam arkadaşları öğretmen çağırıyor"üçümüz gülerken nöbetçiyle Mazbut içeri girdi.Nöbetçiye göz kırpan Maze bize doğru gelince hocayı farkedip hazır ola geçti.

Hoca"Gel lan sen!Kızları rahatsız etmişsin vay sıpa"yakasından sürüklenen Mazbut kahkaha attı.

"Hocam bundan hoşlandıklarını dememişler demekki"yüzüne yediği tokatla bizim grup gülme krizine girince uyarı bakışlarını attı Mazlum.

"Hepinizden bıktım!Defolun okulumlan haytalar"Biz gülerken bize masum bakışlar fırlatan Emir bizi çekiştirdi.

"Hakkınızı helal edin hocam az dövmediniz bizi"dedim.Hepimiz koridoru inleten anırmalar eşliyle gülerken popomda hissettiğim tekmeyle o tarafta olan Kerem'e tokat attım.

"Ne vuruyosun lan?!"Kerem bana yaklaşırken hocanın bağırmasıyla koşmuştuk.

"Defolun!Sizden adam olmaz"sınıfa çıkınca çantaları topladık.

Ömür"Şimdi ne pok yiyeceğiz?"

Kerem"Kalmadık bunun okuluna!"

Mazlum"Ceyda kız ben gidiyom ha!"Mazluma bir şaplak atıp sınıftan çıktım.

Emir"Gidiyorsunuz yane hacılar?"dedi tebessüm edip.

Hepimiz kafa sallayıp çevreye baktık.Herkes bize gülünce bende karşılık verdim.Somurtsak olmaz sonuçta.

Emir"Bende geliyorum, abi siz yoksanız burda işim yok"Kolunu omzuma attı.

"Yola gel böyle"dedim.

Kerem"Geliceksin tabi lan"dedi.

Kömür"Şu okuldan çıksak iyi olucak artık"hep beraber çıkarken el salladım.Karşılık olarak gülüşmeler konuşmalar geldi.

Mazlum"Kızlar sizi özleyeceğim..Beni ziyarete gelin-"arkadan okkalı bir tekmeyle öne savruldu.

Ömür salladığı tesbihi bize doğru savurdu."Minibüs parası olan gençler?"hepimiz birbirimize bakarken Emir cebinden para çıkardı.Kerem ve ben medine dilencisi hesabıyla bozukları saymaya başladık.Ömür elimizden hızla aldı bozukları."Eyvallah"gelen minibüse tıkışan benim arkama gelen bayan abla bana abanmıştı.Resmen namıs gitti ulen!Kerem bir yer bulmuş,oturmuş  bana hareket çekiyordu.Mazlum ise bir kızla dip dibeydi.Ömür ayakta tek eliyle tesbihi çevirip bir yandan da demirlere tutunuyordu.Emir resmi bir şekilde yolu izliyordu.Durak gelince hepimiz birden indik.Hep birlikte mahalleye yürürken ben"Kirayı yatırmayı unutmayın lan!"dedim.

Emir"Valla babam isyanlarda biraz yardım edin."

Maze"Sie lan para yok bende"dedi.

"Koca karı gine tepeme üşüşecek ha"dedim sitemle.

Kerem"Napak lan kovsaydın öğrenciyiz şunun şurasında"

"Okul işi nolcak lan?"dedim hepsine bakarken.

Emir"Lan para koparmaya çalışıcam ama peder triplerde bu aralar.Krizde kriz diye tutturdu"

Kömür"Nolcak nakil felan olucaz heralde."Mazlum ona kafa sallarken bende alayla"Bakalım kim alacak bizi?"dedim.Eski binaya doğru ilerlerken anahtarımı bulup dış kapıyı açtım.

Kömür"Ne pişirmişler bu Suriyeliler yine lan?"

Emir"Ya ben koli filan vericem sevaptır"

Maze"Ne yiyonuz hıamınaa"diye bağırdı.Hepimiz gülerken tahta kapımızı iterek açtık.Anahtara ne gerek var bu kapı özel olarak biz tembeller için yaratıldı.Kerem ayakkabısını içeri doğru sallayıp"Haydi bismillah"dedi.

"İmanlı kardeşlerim benim sağ ayağınızla girin lan!"

Emir ayakkabısını özenle çıkarıp ayakkabılığa koyarken Kömür ayakkabıyla giriyordu.

"Höst lan zaten bir Hayriye teyzemiz olmasa yıkanmayacak o halılar"herkes içeri girdiğinde bende ayakkabımın bağcıklarıyla oynuyordum.

Yukarı çıkan Hayriye teyze'nin  kızı Büşra bana hayran hayran bakınca'ne var amk!'bakışı attım.Bende"Gel lan pes atalım"dedim.

Bir yeni hikayede daha.Bakalım nasıl olacak?İnşallah beğenilir.Başlangıcı yada konusu hakkında yorumlarınızı ve düşüncelerini kesinlikle atın;)

HaytalarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin