Multimedya:İbne sürüsü :D
Minibüsteki kız her yerden fırlıyordu.Dizi mi çeviriyoruz ya burda?Bakışları beni bulduktan sonra o da şaşırdı.Sonra ise ibne sürüsünün yanına gitti.Bunlarla arkadaş mıydı?
Herkes dans ettiğinde Büşra'da beni sürüklemeye başladı.Kerem ve Kömür de kendilerine eş bulmuşlardı.Hemen Kömür'ün yanında dans ediyorduk Büşrayla.
"Hane herkes bacındı lan."dedim sessizce Kömür'e.Kıza belli etmeden bana hareket yapmaya çalışıyordu.Kerem ise zorla dans eder gibiydi.Olum sizin neyinize dans!Kilolu kız Kerem'i döndürdüğünde ufak bir kahkaha attım.Gözlerim o kızı ararken yakınımızda dans ettiklerini farkettim.Büşra beni koala gibi sarmıştı.Yavaş adımlarla onlara yaklaştığımda ibne sürüsünden biriyle dans ettiğini gördüm.
"Eş değişikliği."dediğimde ibne bana baktı.Bende sevecen bir şekilde yeni eşime ilerledim.Yüzünü başka tarafa çektikten sonra ellerini omzuma koydu.
"Hep karşılaşıyoruz."dedim gülerek.Hiç bakmadı ve cevap vermedi.
"Ben Gökhan.Senin isim neydi acaba?"ilk kez bir kızla sohbet kurarken bu kadarını beklemiyordum.Şu an kendimi kediyle konuşan bir köpek gibi hissediyordum.O kadar garip yane.
"Sırma."dedi.Kelimeleri sanki Hayriye yengenin cımbızıyla almışım gibi söylemişti.Pek konuşası yoktu heralde.Yada canı sıkkındı.Büşrayla ibne dans edip konuşuyorlardı.Ama Büşra arada banada bakınıyordu.
"Güzel isim"dedim.Birden hareketli şarkı çalınca hızla döndürdüm onu.Az kalsın yere çakılacaktı.Sinirlenmişe benziyordu.
"Şu seninle dans eden kim?"dedim.Ona baktıktan sonra"Buğra.Grubun başıdır."bizim grubun başı kimdi hakkaten?Neyse fesatlaştım boşverin.Eğlenceli şarkı tam Maze'ye göreydi.Bizim Kömür ise pistte kalmıştı öyle.Kız dans ederken onuda zorluyordu.Emir ise sanki her gün buralara aitmiş gibi dans ediyordu.Kerem'e gelince...Kahkaha attığımda Sırma bana döndü.
"Ne oldu?"dedi.Keremle şişko kızı gösterdiğimde onunda yüzünde tebessüm oluşmuştu.Kız Kerem'i bir o yanda bir bu yana sallıyor sonrada döndürüyordu.
"Öbürlerinin adları ney?"dedim.Maksat sohbetti.Nedense bir şey demeden durmak istemiyordum.
"Mavi ceketli Ege, öbürüde Ayberk.Kızlardan pembe elbiseli Gamze öbürü ise Sude.Pek takılmam onlarla.Çok tipim değil."gülümsedikten sonra bize yaklaşan Buğra bize doğru yaklaştı.Sırmayı çekerek aldı.
"Bu kadar yeter"dedi.Sırma bir şey demeden onun peşinden giderken bana dönüp bakmıştı bir kere.Gülümsediğimde o da gülümsedi.Yanıma gelen Büşra'yı fark etmedim o ara.Sadece giderken onu izledim.
"Gökhan heyy!"dedi.Sonradan ona döndüm.Bizim çocuklar ise oturmuşlardı.Onların yanına gittik.
Maze"Yav bizim eski okuldaki Ceyda'yı sollamış bunların hepsi.Dans ettiğim kızdan numara almak istedim abi.Bana tokat atıp"Sanane be salak"dedi"
hepimiz kahkaha attık."Kömür ilk kez bir kızla bu kadar yakın oldun.Düşüncelerini ilertir misin?"dedim yumruğumu ona mikrofon gibi tutup.
"Sie lan o istedi dans edelim yakışıklı dedi bende kıramadım.Bacım olur hepsi."Maze gülüp ona döndü."Olum o bacı sayılacak kız mıydı be?!Kömür'de bir kızla dans etmişse daha nediyim."
Kömür"Olum Gökhan sen iki kızla dans ettin sen ne ayak.Meryem'i ne ara unuttun."hepsi kahkaha attığında suratımı büzdüm.
"Meryem demeyin bana ,heleki Kezbanın kızı Meryem sakın demeyin!"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haytalar
Humor5 Arkadaş,yaptıkları haylazlıklarla okullarından atılınca düşük bir okula yerleşirler.Bakalım onları orda ne bekliyor.Düşman,Dost ve.. Aşk...Eğlenceli serüvene katıl. Keremin çoraplarından,Ömürün horlamasından bıkmayacaksınız.Büşraya hep beraber kat...