Multimedyada Mazlum ve Emir :)
Dedem merdivenlerde sallanan Fadime teyze'ye tepkisini vermişti.
"Vışşş!"Fadime teyze dedemi süzdükten sonra içeriye salına salına girdi.Burası dingonun ahırı sonuçta!
"Hoşgelmişiniz bıyırin bıyırin."dedem Fadime teyze'yi kolundan tutup oturma odasına getirdiğinde herkes gülmeye başlamıştı.Dedem"Ne gülüyorsunuz puştlar!"dediğinde bende güldüm.
"Dede bu bizim Fadime teyzemiz.Buda dedem Kadir, Fadime teyze."dandik içki kokusu burnuma geldiğinde öksürdüm.
"Kadir beyğğ siz bekar mıydınız?"Fadime teyzenin konuşmasına gizlice gülerken dedem beyaz saçlarını kaşıdı."Hanımı 4 yıl önce kaybetmişem ondan sonrası oğullarımla yaşamişem.Şimdi de torinimi ziyarete gelmişem."Fadime teyze sallanan kafasını koltuğa yasladı.
"Siz neden içiyorsiniz böyle ha?"dedi dedem.Kerem bana işaret yapıp yanına gelmemi işaret etti.Yanına çömüp ne diyeceğini bekledim.
"Oğlum bunlar iş pişirecek he benden demesi."dedi sessizce.Ensesine sert bir şaplak attığımda dedem bana döndü.Ama bir şey demedi.
"Yanlızlıktanğğğ içiyorummğğ"Fadime teyze yeniden Bülent Ersoya sarıyor...Dedem omzunu sıvazladı.Hastasıyız dede!
"Sıgma canini sen bir hatunsan yakışmaz sana içmek."Biz çıkalım siz rahat olun bakışları vardı bizimkilerde.Fadime teyze yavaştan ayaklanırken dengesini sağlayamadığı için dedem onu kapıya kadar getirmişti.
"Bir daha içmiyesen ha!Haydi sonra yine gelirsen buraya."Fadime teyze'yi uğurlayan dedem bastonuyla koltuğa oturdu.
"Dede alalım mı sana onu?"dedim.Bastonunu karşı koltuktan bana atarken acıyan bacaklarımı ovuşturmaya başladım.
"Ne diyirsin gavur!"
¥¥¥¥¥
Bize pizza ısmarlayan Emir'e dualarımızı edip yemeğe oturacaktık ki dedem geldi.
Maze"Lan biri benim parfümü sıkmış.Kim sıktı lan?"Dedem Maze'nin kafasına bastonla vurdu.
"Ben sıktim la."arkama döndüğümde dedemin benim mavi hırkamı giydiğini gördüm.
"Dede hırka çok yakıştı.Gel otur pizza ye."dedem sofraya uzun süre baktıktan sonra"Bu nedir la ben ömri hayati boyunca yememişim buni!"
Kömür"Gel Kadir dede dene çok güzel."dedem isteksiz bir şekilde oturdu.Herkes kendine fazladan dilim alırken dedemde bir dilim koparıp yedi.
"Bunun içinde bir ben yokim ha!"herkes güldü.Dedem iki dilim yeyip kalktı.Sofrayı toplama sırası Maze'deydi.
Dedem saçlarını küçük fırçasıyla tarayıp limonlarken bende yanına gittim.
"Oo hayırdır dedem nereye?"aynayı bırakıp bastonuyla popoma vurdu.
"Puşt nereye gidecegim camiye gidecem."
"Yaw dede Fadime teyzenin yanına mı uğrayacan."dedem tam bastonu bir kez daha kaldırmışken zor kaçtım.Kapı çaldığında Kerem koşarak açtı.Büşra'yı görünce içeri koştu.
"Gökhan seninki gelmiş."ensesine şaplağı bastım.Kapıya ilerledim.
Büşra utangaç ifadeyle bakıyordu.
"Şey bugün bir yere gidelim mi diyecektim.""Ya benim iş-"dedem bastonu popoma yeniden vurdu."Gidin ha gezin kızim."dede napiyon sen!Bütün gün Büşra ile gezmek bana azap!Dedem evden gitti.Büşrada gülerek gitmişti.Kaptın tabi taş çocuğu gül gavurun kızı!
Emir elinde oyun kolu kahkaha atmaya başladı.
"Hadi yengemizi bekletme."Kolu elinden alıp koltuğa fırlattım.Yere fırlatamam tabi o bir PlayStation 4 kolu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Haytalar
Humor5 Arkadaş,yaptıkları haylazlıklarla okullarından atılınca düşük bir okula yerleşirler.Bakalım onları orda ne bekliyor.Düşman,Dost ve.. Aşk...Eğlenceli serüvene katıl. Keremin çoraplarından,Ömürün horlamasından bıkmayacaksınız.Büşraya hep beraber kat...