Les

269 12 13
                                    


Měsíc uběhl jak voda. Snažila jsem se vyhýbat učiteli co nejvíce. Očividně mi to vycházelo. Modlila jsem se, aby s náma na ten výlet nejel. Do odjezdu nebylo jasné, kdo s náma pojede. Jede víc tříd. ,,Hele opravdu tam budou jen starší učitelky a ředitel co jsem slyšel." Prohodí Derek a já si oddechnu. Sedím na svém kufru, který je celý černý a sakra úplně přeplněný. Stačilo by málo aby bouchl. Tak jako moje nervy. Náhle s ránou přistane vedle Dereka černá sportovní taška. ,,Neválejte se a nastupovat." Zahaleká brejlatý učitel Min a mě naskočí hrůza do očí. Víc, než to že s náma jede mě vyděsilo to jak mi poskočilo srdce když se objevil tak blízko. Nastoupil do autobusu a sedl si hned vedle zdravotní sestry. Je celkem mladá. ,,Uuu slušelo by jim to." Zasměje se Derek, když děláme řadu na nastoupení do autobusu. ,,Já tam nejedu se koukat jak se budou hrdličkovat. Pro mě za mě ať ji klidně praští palcátem a odnese do své jeskyně. Já se jedu opít a pobavit což asi nepůjde, když jede on." Odfrknu si a upřeně koukám, jak ho sestra plácá po rameni a směje se něčemu. Běhna. ,,Ha. Ten nás nenačape."

V buse sedí Derek vedle učitele Caleba a já vedle Kiry. Celou cestu sleduju velká ramena, kterých se sem tam při mluvení dotkne drobná ruka sestry. Co si o sobě myslí však ho svádí v buse s děckama. Nakloním se ke Kiře. ,,Pan učitel si asi našel odreagování." Zabrblám. Kira se zasměje. ,,Snad nežárlíš." Zakření se a šťouchne mě do tváře prstem. Chytnu ten prst a zkroutím ho. ,,Au au au promiň." Zaúpí a já pustím prst. ,,Já nežárlím jen je to nechutný." Zacpu si uši sluchátkama a zavřu oči. Já nemůžu žárlit. Jen bych té sestře ublížila nejraději.

Na pauze u benzínky půlka děcek vyšla ven aby si něco koupila a někteří zůstali v autobuse. Když jsem se já vrátila s pitím ke svému místu tak se po něm Kira s chrápáním roztahovala. ,,Do háje." Zamířím dozadu k sedačkám úplně na konci. Učitelé nařídili ať je pro tyhle účely necháme volné. Když jsem došla až na konec tak jsem si všimla, jak tam v černé mikině spí pan Min. Otočím se abych odešla, ale pak mi dojde, proč bych se měla já kvůli němu omezovat. Ať mi vleze na záda nehodlám budit Kiru. Prolezu okolo něj k oknu a uklidním své srdce co se zas snaží vyskočit z hrudi. Mrknu po něm. Spí se sluchátky a jeho brýle se jemně posunuli po nose dolu, jak mu visí hlava. Zapudím myšlenku mu je posunout. Uklidni se Be! Zavřu na sílu oči. Po chvilce pomalu odplouvám do říše snů, kde je vše dovoleno. Zdá se mi, že mi pan Min padne hlavou do klína a já v rukách promnu jeho vlasy. Byli zatraceně jemné. Byl to nádherný sen doprovázený ještě nádhernější vůní. Zavrtěla jsme hlavou do měkkého polštářku. Nevím kdy se tam objevil. Ze snu mě probrala hlučné zatroubení. Pan Min troubil na klakson a všichni sebou házeli, jak se probrali a koukají co se děje. ,,Vstávat." Zmateně zamrkám a ohlédnu se na čem jsme ležela. Byla to tmavá mikina předtím ji na sobě měl pan Min. V to zjištění mi zahoří tváře. Společně s ostatníma se vymotám z autobusu. Venku všichni koukáme na les, který je před náma. ,,Kde to vlastně jsme." Pohlédnu na pan Mina co se opírá o autobus a zívá. Odpoví mi učitel Caleb o něco dál. ,,V Goreungském lese. Je to tu krásný a ta historie. Jeden den půjdeme i k vodopádu." Řekl s neskrývaným nadšením.

Rozešli jsme se k chatě, který vypadala dost pěkně hodně přírodně. ,,Moje třída bude mít pokoje dost daleko ode mě takže máte štěstí." Zabručí a já si zajásám tak jako všichni okolo. Učitel Caleb se začne smát. ,,Mají tě vůbec rádi ?" Min se křivě pousměje. ,,Díky bohu ne."

První den jsme měli volno, a tak jsme si s klukama vymyslelali vodní bitvu s balonky. Bylo hrozné vedro. Kluci dostali na butku a tak se s příslibem pomsty rozutekli. Zrovna jsme se s Karou bavili na jejich účet když nás někdo stáhl od zábradlí. Pan Min nás držel obě za ramena. ,,Pane.." začnu ale v tom na zábradlí přistane balonek vody. ,,Neděkujte." Řekne potichu a odejde. ,,Tak sexy." Vzdychne Kara a já do ní šťouchnu.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jun 06, 2021 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

UčitelKde žijí příběhy. Začni objevovat