,,Máte už jen 5 minut pak se jde na loď a kdo nebude na lodi už se nevrací s námi domů. Je to jasné?" Zahulákal Min na náš hlouček studentů, co se bavila. Vypadal jako by mezi nás nepatřil jako jediný neměl plavky stál tam furt v košili a kalhotách. ,,Všimla jsi si že nemá plavky ?" Zašeptá ke mně Kara. Já na to kývnu, protože i já jsme uvažovala kdy se převleče. Ale nepřiznám to. ,,Asi se stydí." Zasmějeme se té představě, ale jelikož má Kara prořízlou pusu spustí. ,,Pane učiteli vy nemáte plavky?" Pár lidí se na Mina zvědavě otočí hlavně holky i ty co právě zakopávají Dereka do písku. Ten teda rozhodně nevypadá nadšeně že nemá pozornost svého harému. Radost nemá ani učitel sám který se jen zatváří otráveně a ignoruje otázku Kary a jde už k lodi aby nás spočítal. ,,No co ?" Zvedne ramena a já se popadám smíchy za břicho, jak z narudlých tváří je najednou úplně bílá.
Když se cpeme na loď každý chce být vepředu u přídi, aby viděl co nejlépe. Sehnaly jsme dobré místa vepředu s Derekem a Karou. Když jsme dojeli na místo, kde jsme měli přednášku o korálech tak se Derek začal chvástat. Sundal si tílko, co doposud měl. ,,Vidíte dámy? Ochotný vás zachránit. Stačí říct budu kvůli vám připravený." Kara vybuchne smíchy a šťouchne do mě. ,,Kvůli tobě Be budu připravený hned." Mrkne po mě Derek. Než ho stihnu nějak vtipně odpálkovat letí Derek přes zábradlí rovnou do vody. Zamrkám a kouknu za sebe jaká ruka ho tam strčila a je to Min. Polknu a otočím se přes zábradlí. Celá třída se řechtá smíchy. ,,Hej! Mohl jsem se utopit." Zaječí Derek, co se vynořil. Učitel se opřel o zábradlí vedle mě. ,,Jen jsem kontroloval zda jsi připravený." Kara vedle mě hýká smíchy, a i mě to příjde vtipné zatím co se Derek vzteká. ,,Co kdybych umřel ?" Plácne rukou do vody. ,,Tak budu mít o starost míň." Kouknu se po Minovi a jeho tvář je naprosto klidná dokonce se ani nebaví. Napadne mě něco. ,,Znamená to že můžeme přes palubu ?" Šibalsky se usměju, protože vždy jsem chtěla skočit přes palubu rovnou do vody. ,,Ne!" Ani se na mě nepodívá. Blb. Hodí záchraný kruh na laně Derekovi ale když se po něm Derek natáhne on ho stáhne. Takhle si z něj chvílí střílí, než je Derek úplně brunátný až plačtiví podá mu ho s úsměvem protože Derek začal prosit a to bylo to čeho chtěl dosáhnout. Když vytáhne Dereka ohlédne se na nás. ,,Nekoukejte a jděte." Ukáže rukou na vodu. Třída začne s jekotem skákat do vody přes palubu. Schválně jsem čekala jako jedna z posledních a očima zajela k učitelovi. Díky tomu jsem si mohla všimnout letmého úsměvu na jeho rtech. S tím úsměvem pozoroval, jak se všichni těší z vody. Trochu mě zarazilo, jak pěkně vypadá, když se usmívá. Je to snad poprvé kdy se usmívá a není to zákeřný ani šibalský úsměv. Odrfknu si nad čím zase uvažuju a chytnu Dereka za rameno. ,,Jdeš se mnou znova do vody." Usměju se na něj povzbudivě protože chápu, že jeho ego dostalo zabrat. On se rozzáří a kývne společně tam skočíme.
Další půlhodinu jsem se navzájem s Derekem a Karou topili ve vodě. Dokonce nás Derek vyhazoval. Tolik slané vody, co jsme se nalokala. Pak se zavelelo jít zpátky, a tak jsme se začali řadit. Nějak jsem po skoro celé hodině ve vodě neměla sílu a několikrát mi podklouzlo, když jsme se snažila vylézt na palubu. Zanadávala jsme, ale v tu mě drželi pevné ruce a já stála na nohou těsně u Mina kterému jsme zmáčela košili. Já, jak trubka čuměla na jeho bradu a pak na oči které se ale na mě nekoukali. ,,Derek a spol vylezte." Zakřičel po pár klucích ve vodě. Ohlédla jsme se a opravdu tam zbyl Derek a Keil ostatní se vydali poslušně. Derek vypadla zpráskaně ale Keil se ozval. ,, Trhni si." Derek se zasmál a začali plavat dál od lodi. Učitel mě pustil a já se vzdálila o dva kroky protože čekám zase nějakou scénu. K mému údivu se ale otočí jde do kabinky kapitána. ,,Kara co dělá ?" Zeptá se mě. Zvednu ramena a zabalím se do ručníku. Rozezní se motory a mi se začne pohybovat směr od kluků zpátky. ,,On je tu nechá ?" Vyhrknu na Karu a ta vypadá překvapená stejně jako já. ,,Tohle by asi normálně učitel neměl dělat." Obě se trochu usmějeme, protože víme, jak to s naší třídou je kolik učitelů to s námi vzdalo.
Když jsme dorazili na pláž kde nás všechny vysadili tak se nemluvilo o ničem jiném než o Derekovi a Kailovi. Stál tam náš druhý učitel, co má druhou skupinu. ,,Prosím tě máš je všechny ?" Zeptá se Mina. ,,Jo ještě si pro něco zajedu." Půjde k půjčovně a vyjede na podlouhlém skútru.
Po ani ne půl hodince se vrací s oběma hříšníkama. Kluci se klepou už mají fialové rty, jak byli dlouho ve vodě. Když se k nám konečně připojí Učitel Caleb má bradu až u krku. ,,Kde byli?" Zeptá se nechápavě. Učitel Min mávne rukou. ,,Jsou nešikovní a vypadli z lodi." Plácne oba kluky po zádech, aby se k nám připojili. ,,Bože .. co je to za učitele." Prskne Derek potichu u nás a já mu podám jeho věci. ,,No zasloužili jste dostat lekci." Zakřením se na něj, ale on se nebaví. ,,No každopádně tenhle výlet je plný překvapení." Řeknu už zamyšlená hledící na učitele. Pak se všichni odeberou se převléknout a zase se nastupuje do autobusu. Když jdeme uličkou učitel chytí Dereka za ruku. ,,Nikam. Vy dva dopředu." Otráveně zaúpím na Dereka, protože je to kvůli němu. Potvrdím to ještě plácnutím do jeho ramene. ,,Super blbe." Výpláznu na něj jazyk a on se zazubí. Obejme mě kolem ramen aby mě odvedl na naše nové místo kde se mi ještě ukloní. Herečka.
Seděli jsme přímo za učitelem Minem a Calebem. Min měl sluchátka a učitel Caleb usnul, a tak se Derek ke mně nahnul. ,,Myslel jsme že tam umřu na tom moři. Chci se ho zbavit jako učitele." Zavrčí potichu ke mně. Pousměju se. ,,To jsme dva. Ještě pořád mám modřinu na stehně." Kouknu po Minových zádech a myslím že se dostatečně mračím až sebou zavrtí. Jo! Propichuju tě pohledem ty pohledný sadisto. ,,Jak to provedeme? Musíme mu jako třída dělat naschvály." Kývnu na něj. Ale učitel se prudce pohne a Derek až skoro nadskočí. Uchechtnu se tomu. ,,Tak se ho přestaň bát. Budeme ignorovat jeho pokyny sem tam nějaký problém co by musel on žehlit u vedení a tak." Já sama mám co říkat s tím se ho nebát. Zavrtím hlavou a dám si sluchátka do uší. Derek nemusí vědět, jak statečná jsem, když jsme s ním sama.
Nový díl!! Omlouvám se za každou chybu co najdete snažte se přivřít oči and tím že jsem absolutně negramotný zlobr.
Můra
ČTEŠ
Učitel
RomanceDrsná holka dostane přísného učitele. Min Yoongi je zlí učitel ale rozhodně divoký soused. Zvládne Be odolat charismu jejího učitele ?