Nádechem jsem se. Přinutím se slézt ze stolu, takže jsme od sebe obličejem fakt kousek. Abych se uklidnila tak si narovnám sukni. ,, A to si zjistil po dvou dnech učení z toho jeden byl tělocvik." Řeknu už trochu ostře. Je to moje obrana proti mé rozpačitosti. Kord když ten někdo je učitel a zatraceně sexy. Šmejd. Neubráním se tomu a prohlédnu si ho od tmavých kalhot, bílou košili, která se na něj pěkně v ramenou lepila až po jeho brýle. Bohužel za nimi ty dvě kukadla, co na mě chladně hleděli. ,,Díval jsem se na tvé staré testy. Ty nejsi hloupá jen si na ní hraješ. Neupřímní lidé skončí osaměle." Při poslední větě která mi trochu vzala vítr z plachet okolo mě prošel k umyvadlu ve třídě, které tu máme a začal si umývat ruce. ,,Mýlíte se mám dost přátel, když jsem byla mladší tak jsme je právě neměla. Hloupější lidi to mají jednodušší." Už se na něj nedívám a rovnou si to kráčím k mému batohu. Balím si své věci abych odsud mohla vypadnout. Potichu doufám že se už jeho hluboký hlas nerozezní po třídě. ,,Tak jim dej test. Kolik z nich pro tebe skočí do ohně a rozhodně ti zmizí prsty na ruce. Já jen říkám že ty máš na víc." Za poslední větou jsme slyšela zaklapnout dveře od třídy. Co si o sobě sakra myslí. Mám se skvěle i bez toho, aby mě analyzoval. ,,Blbeček " zabrblám ale pak mě napadne co když tam ještě je a jen dělal že odešel. Tak se pomalu po očku podívám. Díky bohu jsem tu sama. Odfrknu si hodím si tašku na rameno, ale pak se zarazím. Než vyjdu ze třídy ruka mi sjede na stehno přesně na místo, kde mám mastičku. Zvláštní je že pořád na tom místě cítím ty krouživé pohyby jeho prstů. Zatřesu hlavou schválně se šťouchnu do modřiny a vyrazím ze třídy.
Doma hledám nejlepší plavky, jelikož druhý den máme jed na výlet. Jedeme k moři na koupačku. No nepřiznám si to, ale většinou by mi bylo jedno co mám na sobě ve třídě není nikdo, koho bych chtěla ohromit. No situace se asi změnila, protože sedím na posteli okolo mě hromada plavek a já mám depku.
Další den už s plavkama na sobě a šatama přes ně čekám na smluveném místě už s pár spolužáky. Najednou si začnou holky takovým hlasitým šeptáním povídat a hned je jasné kdo přišel. Ohlédnu se za pohledy a i mě spadne brada. ,,Ta žlutá mu sekne." Vzdychne vedle mě Kara jedna z mích kamarádek. Nemůžu nic než jen souhlasit. Má na sobě košili se vzory, kde je i žlutá barva. Nemá brýle asi dnes zvolil kontaktní čočky což je pochopitelné. Nemyslím si že ani měl v plánu ohromit celé ženské osazenstvo, ale povedlo se mu to. Z transu mě vytrhl až Derek co do mě strčil. Na sucho polknu a plně se začnu soustředit na to co Derek říká. ,,Dámy dneska mě uvidíte ve velkém. V plavkách ve vodě celý mokrý." Pohodí vlasama. Zasměju se tomu. Derek se po očku kouká na mě a mrká a já ho plácnu přes nos aby se vzpamatoval. ,,Dereku klidni testosteron." Zaduní Minův hlas. Projde kolem nás. No nebudu lhát trochu sem strnula, když mě do nosu udeřila jeho vůně. Bože vůně chlapa, takhle nevoněl žádný z mích dosavadních partnerů. Zamračím se nad tou myšlenkou a radši se začnu mačkat do autobusu. Sedla jsme si doprostřed, protože úplně vzadu muselo být volno a Derek se samozřejmě vecpal vedle mě. Nevadí mi to jsme kamarádi. ,,Nedělá se někomu špatně za jízdy ?" Zeptal se ten vysoký zatracený učitel uprostřed uličky. Derek se uchechtne. ,,Ne to fakt ne. Proboha." Zvednu obočí protože Derek je přesně ten typ, co když jede pozadu nebo vzadu v buse tak mu fakt není dobře. ,,Jestli ti bude blbě a pobleješ mě tak tě zabiju." Ukážu na něj výhružně prstem. Derek se na mě zakření s úsměvem, který prostě k němu neuvěřitelně sedí. ,,Ceh! Já jsem v pohodě."
O 30 minut později..
Derek vedle mě sedí celý zelený a potichu skučí. Já na něj s hrůzou koukám a donutím se sundat jedno sluchátko. ,,Dereku ?" Šeptnu po něm. On se na mě pomalu otočil. ,,Ne .. ne ne ! " Zavrčím, když vidím, jak vypadá. Vyskočím na nohy. ,,Počkej." Protáhnu se okolo Dereka dokynklám se přes uličku dopředu. Když už jsem skoro u učitele Mina tak mi začne mizet pevná půda pod nohama. Nejspíš jsme narazili na výmol a já slítnu na jeho klín. Učitel mě jen tak tak zachytí abych neslítla z něj na zem. Přes vlasy, kterém mám po obličeji se na něj podívám. Jeho pohled je víc než naštvaný. ,,Co je ?" Zeptá se. Divím se, že nevrčí spíš v jeho hlase slyším překvapivost. Po tom, co se vzpamatuju z něj vyskočím a chytnu se opěradla. ,,Derekovi není dobře. Můžu si přesednout nechci být pozvracená." Ukážu na Dereka, který leží na obou sedačkách a skučí dál. Učitel Min se naklonil k řidiči. S tím, aby si dal pauzu, aby na chvilku zastavili. Řidič začal okamžitě prskat. ,,To teda ne. Kvůli nikomu nezastavujeme." Pohled, jímž Min obdaroval řidiče teda stál za to. Nechtěla bych být na jeho místě. Najednou se okolo mého loktu objevila jeho teplá ruka. Strhl mě na sedačku vedle sebe a rukou sáhl po ruční brzdě a donutil řidiče zabrzdit. Řidič začal řvát a nadávat do idiotů. Pana Mina to ale ani v nejmenším nevyvedlo z míry. Vzal řidiče za ucho a vyvedl ho z autobusu. Když se řidič kutálel po zemi a držel se za ucho Min už byl v buse a šel pro Dereka. Derek hned jak stanul venku spustil salvu zvratek kus od řidiče. Většina třídy se nahrnula k oknu a pak znechuceně zase šla na své místa. Pan Min plácal Dereka po zádech a říkal něco ve stylu. ,,Jen do toho. Všechno ven." Po vyprázdnění Dereka se zase jelo dál.
Když jsme konečně dorazili na místo všichni se rozutekli po pláži pod slunečníky, aby si zabrali místa. Po tom se všichni odebrali na záchody, aby se převlékly. Všechny holky okolo mě si dali záležet na tom, aby měli co nejvíc sexy plavky. Cítila jsem se dost trapně vzhledem k tomu že já mám námořnické s proužkama jak blb. Mávnu nad tím rukou, že ať si všichni trhnou. Já nemusí dělat dojem na někoho koho nesnáším. Rozplácla jsme se na deku ale nebyla jsme sama moc dlouho, protože okolo mě začal kroužit Derek s poznámkama a vtipama na mé plavky. Derek pak odcupitá na záchody se slovy, že budu koulet oči.
Pokračování příště ..
Tak zase po dlouhé době nová část. Budu teď trochu aktivnější zase mám spoustu času. Můra
ČTEŠ
Učitel
RomanceDrsná holka dostane přísného učitele. Min Yoongi je zlí učitel ale rozhodně divoký soused. Zvládne Be odolat charismu jejího učitele ?