Egy hét telt el azóta, hogy Chris rátámadt Wyatt-re. Láthatóan nagy hatással volt kisebbik bátyámra a másik Chris-szel való találkozás, mert megváltozott a viselkedése. Már nem volt olyan okoskodó és jóval szomorúbb is lett. Ez nem annyira tetszett, de azt hiszem meg kell szoknom ezt az új Christ. Az Égi ereje azóta sem tért vissza, ami nem biztos, hogy olyan nagy baj.
Ami Wyatt-et illeti, rá is hatással volt a Chris-szel történtek, mert amikor csak lehetett az öccse nyomában volt. Egy nap legalább ötször kérdezte meg Christ, hogy jól van-e. Az ötödik alkalom után jött a gyilkos tekintet és Wyatt visszavonulót fújt. Viszont Chris-szel ellentétben Wyatt egyre boldogabb lett. Azt gyanítom, hogy lány van a dologban. Utoljára 16 éves korában láttam ilyennek, amikor járni kezdett az első szerelmével Jessicával. Annál nagyobb volt a depi, amikor Jessica elhagyta. Abból a letargiából végül Chris-nek sikerült kihúznia. Szerintem ez az egyik oka annak, hogy Wyatt ennyire védi. Persze engem is véd, de a két bátyám közt mintha szorosabb kapcsolat lenne, mint velem. Ezért van az, hogy több időt töltök Tamorával, mint a saját testvéreimmel. Igaz egy ideje vele sem találkoztam.
Ami engem illet én továbbra is anya éttermében dolgozom, Scotték rendszeresen járnak hozzánk kajálni, viszont ahogy észrevettem Derek és a húga Cora nem nagyon csatlakoznak hozzájuk. Coráról lerí, hogy nem kedvel és nem bízik bennünk. Derek pedig teljesen összezavar. Az volt az érzésem, hogy akkor este flörtölt velem, de azóta nem is láttam. Olyan mintha kerülne engem. Csak nem értem miért. Mondtam vagy tettem valamit, amivel megbántottam? Mikor ezt megkérdeztem Lydiától, ő csak megrántotta a vállát és azt mondta, hogy "Dereket még mi sem értjük". Akármennyit gondolkoztam ezen, annál inkább megfájdult a fejem. Ám egy nap minden kérdésemre választ kaptam.
Épp az étteremben voltam. A legnagyobb roham kellős közepén, amikor két ismerős alak lépett be az ajtón. Egyikükben a bátyámat Wyatt-et, míg a másikban Allisont ismertem meg. Ledöbbentem, mert szorosan egymás mellé ültek és jó pár csókot váltottak. Tehát Allison az a lány, aki miatt a tesóm ilyen boldog.
- Sziasztok! - léptem az asztalhoz mosolyogva - Választottatok már?
- Szia Mel - döbbent meg Wyatt Miért döbben meg? Tudja, hogy itt dolgozom. - Nem is tudtam, hogy benn vagy ma.
- Mert ha tudtad volna, akkor nem ide hozod a barátnődet? - kérdeztem szúrós szemekkel
- Allison nem a barátnőm - mentegetőzött
- Tényleg? Akkor mit keresett a nyelved a torkában? - kérdeztem
- Oké - sóhajtott - Nem akartuk még elmondani, mert még elég friss. Ne haragudj!
- Megértelek - mosolyogtam rájuk - Örülök nektek, mert látom milyen boldog vagy - öleltem meg a tesómat, majd Allisonhoz fordultam - Nem ajánlom, hogy összetörd a szívét! Mert ha ez megtörténik, akkor akár vadász vagy, akár nem, megkeserülöd - néztem rá szúrós szemekkel
- Próbálkozni lehet - állta a pillantásom - De nem tervezem, hogy bárhogy is megbántanám Wyatt-et.
- Helyes - mosolyodtam el - Szóval választottatok?
Wyatték végül még egy órát maradtak, majd Wy hazavitte Allisont. Éppen zárni készültem, amikor hallottam az ajtó feletti csengőt, ami azt jelezte, hogy valaki belépett az étterembe. Meglepődtem, amikor megláttam az ajtóban Dereket.
YOU ARE READING
Bűbájosok Beacon Hillsben
FanfictionMelinda Halliwell szüleivel és bátyjaival érkezik Beacon Hillsbe látszólag azért, mert anyja új éttermet nyit a városban. Valójában a költözésük célja igazán mágikus. A történet egy Charmed - Bűbájos boszorkák és Teen Wolf - Farkasbőrben crossover t...