Mindenki döbbenten pislogott ránk. Igazából még mi hárman is eléggé döbbentek voltunk. Végül a csendet Lydia hangja törte meg.
- Akkor most jöhet végre a boszi? - kérdezte türelmetlenül
- Először is meg kell tudnunk róla mindent - mondta anya - Mire emlékszel abból az időből, mielőtt átváltoztál? - fordult Derekhez
- Sokra nem - ráncolta a szemöldökét - A ma estéből is csak annyira emlékszem, hogy Scotthoz indultam, aztán az erdőben megjelent egy lány. És ennyi. Itt ébredtem.
- Az Lisa lehetett, akit... - kezdte Isaac
- Megtámadtál - fejezte be a mondatot Wyatt
- Az elég gyanús, hogy nem emlékszik semmire - mondta Chris
- Ezek szerint a boszorkány megbűvölte és kitörölte az emlékeit - mondtam
- Kezdjük el keresni a kristállyal - mondta Paige
- Dr. Deaton nincs véletlenül raktáron egy... - kezdte Phoebe mire a doki egy Beacon Hills térképet és egy ametiszt kristályt tett le elé - Nem szóltam - mosolygott a nagynéném
Phoebe kiterítette a térképet és lengetni kezdte felette a kristályt. Percekig kereste így a térképen, de a kristály nem mutatott sehová.
- Nem lehet, hogy rosszul csinálod? - kérdeztem Erre nagynénémtől kaptam egy szúrós pillantást.
- Édesem, közel 30 éve csinálom ezt. Nehogy már egy 19 éves tiniboszi mondja meg nekem, hogy hogy keressek egy boszorkányt.
- Phoebe néni nem így értettem - sóhajtottam - Hiába keresed, ha nem varázsol vagy csinál gonosz dolgokat. Ezenkívül nincs nálunk semmi személyes tárgy tőle.
- A 19 éves tiniboszi nem is mond olyan hülyeséget - vigyorgott Paige a nővérére, akitől ő is kapott egy megsemmisítő pillantást.
- Viszont volt nála valami, ami most itt van - nézett rám jelentőségteljesen Wyatt
- Vagyis inkább valaki - mondtam, majd Derek elé léptem - Te vagy az egyetlen, aki kapcsolatba lépett vele. Segíts nekünk megkeresni!
- Rendben, de hogyan?
- Csak gyere velem - mondtam majd mindketten az asztalhoz léptünk Phoebe a kezébe adta a kristályt, majd a térkép fölé irányította. Derek kezére tettem a kezem, hogy segítsek neki a keresésben, amikor hírtelen képek jelentek meg előttem.
Az erdőben voltam, amikor Derek erőteljes léptekkel trappolt mellém. Ő nem látott engem. Ezt már az első pillanatban láttam. Majd a másik irányból egy lány érkezett meg. Először megijedt, majd egy gonosz mosoly jelent meg az arcán.
- Végre megérkeztél - mondta a lány - Évek óta várok arra, hogy végezhessek vele. És te leszel a fegyverem.
- Te nem Lydiáék osztálytársa vagy? - kérdezte Derek értetlenül
YOU ARE READING
Bűbájosok Beacon Hillsben
FanfictionMelinda Halliwell szüleivel és bátyjaival érkezik Beacon Hillsbe látszólag azért, mert anyja új éttermet nyit a városban. Valójában a költözésük célja igazán mágikus. A történet egy Charmed - Bűbájos boszorkák és Teen Wolf - Farkasbőrben crossover t...