Reggel arra ébredtem, hogy kopognak a szobám ajtaján, majd Wyatt bekiabál.
- Ébresztő, Mel! - dörömbölt - Téged keresnek!
- Nem lehetne finomabban? - rántottam fel az ajtót
- Ne haragudj, ha korán reggel nekem kell felébresztenem téged, mert valaki nem ismeri az órát - morgott
- Ki keres? - kérdeztem
- Honnan tudjam? Anya küldött fel - vágta rá idegesen majd betrappolt a fürdőbe Még kómásan tántorogtam le a nappaliba, amikor megláttam a vendégemet. A szemeim kikerekedtek, mert Derek ült a kanapén engem várva.
- Szia - köszöntem - A morcos és álmos bátyám szerint engem keresel.
- Szia - köszönt ő is - Ne haragudj! Túl korán jöttem?
- San Franciscoban ilyenkor még nagyban aludtam. Ma is azt terveztem, hogy sokáig alszom.
- Sajnálom - mondta bűnbánóan
- Nem gond - mosolyogtam rá - Mit tehetek érted?
- Csak meg akartam köszönni, amit értem tettél tegnap.
- Semmiség - legyintettem
- Nekem nem az. Rajtad kívül senki nem hitt bennem. Te voltál az egyetlen, aki mindent megtett, hogy megmentsen, még akkor is, amikor úgy tűnt, hogy megtámadtam egy ártatlan lányt.
- Ez nem igaz. Körülnéztél tegnap este a rendelőben? Mind miattad voltak ott. Téged akartak megmenteni. Tudták, hogy soha nem tennél ilyet, hacsak nem megátkoztak. Lydia kishíjján nekiesett Melissának és a bátyámnak, amikor azt mondták, hogy nem biztos, hogy Lisa túléli. Tudod, mit mondott Lydia? - megrázta a fejét - Azt, hogy "Derek kiborul ha megtudja, hogy megölt valakit". Nem a vadállatot látta benned, hiszen tudta, hogy nem tennél ilyet. Stiles, Scott és a Sheriff a Hivatalban tett meg mindent, hogy segítsen. Nem levadászni akartak, hanem megmenteni.
- És a testvéreid? - kérdezte
- Mint mondtam tegnap este a családom feladata az ártatlanok védelme és a Legfőbb Jó megörzése. Wyatt azt látta, hogy egy farkas megtámad egy lányt, Chris pedig orvosként mindent megtett a betegéért.
- Csakhogy én sem ártatlan nem vagyok, sem pedig jó, mégis mindent megtettél értem.
- Én félresikerültem - vágtam gondolkodó fejet Erre elnevette magát.
- Nem is ismersz, mégis jónak láttál - értetlenkedett
- Nem sokszor van ilyenben részed, ugye? - kérdeztem
- Gyerekkorom óta a szüleim arra tanítottak, hogy ne szégyelljem, ami vagyok. De hamar rá kellett jönnöm, hogy anyámnak ebben nem volt igaza - mondta és az arcán szomorúság jelent meg
- Miért? - kérdeztem vissza
- A vadászok évekkel ezelőtt mindent megtettek, hogy kiírtsák az összes vérfarkast Beacon Hillsben. A családom egy elég nagy múltú-Deaton szerint legendás-vérfarkascsalád volt. Tíz évvel ezelőtt egy Kate Argent nevű vadász rágyújtotta a családomra a házat. Az anyám, az apám, a nagybátyáim, nagynénéim és az unokatestvéreim mind odavesztek. Sokáig azt hittem, hogy Cora is. A legtöbbjük nem is volt vérfarkas.
- Sajnálom - fogtam meg a kezét - Tudom, hogy ez most nem sokat segít, de....
A tekintetét a kezén lévő kezemre kapta, majd egy szomorú mosollyal nézett vissza rám
- Hidd el! Sokat segít. Ezt eddig még nem sok embernek mondtam el. Még Scotték sem tőlem tudták meg. Mégis most elmondtam egy lánynak, akit alig ismerek.
YOU ARE READING
Bűbájosok Beacon Hillsben
FanfictionMelinda Halliwell szüleivel és bátyjaival érkezik Beacon Hillsbe látszólag azért, mert anyja új éttermet nyit a városban. Valójában a költözésük célja igazán mágikus. A történet egy Charmed - Bűbájos boszorkák és Teen Wolf - Farkasbőrben crossover t...