Döbbenten hevertünk a földön, hiszen még én sem hittem el, hogy tényleg kupidó erővel menekült el a sötét boszorkány. Ezek szerint igaza volt és Coop bácsi eltitkolta előlem, hogy az ajándék, amit adott varázserővel bír.
- Ez kupidó teleport volt? - kérdezte Chris
- Igen - morogtam miközben felkeltem a földről - Úgy látszik kedvenc kupidó bácsikánk elfelejtett néhány dolgot közölni - néztem szúrósan Phoebe nénikémre, aki bizonyára tudott a nyaklánc valódi rendeltetéséről Ezt az arca is bizonyította, ami bűntudatot tükrözött.
- Sajnálom, hogy nem mondtuk el, kicsim, de... - kezdte
- Nem érdekel a kifogásod - vágtam közbe - Majd a férjed magyarázkodik - mondtam majd elkiáltottam magam - Coop bácsi!
- Most kivel kiabál? - kérdezte Stiles
- A bácsikánkkal - felelte Wyatt
- Tudom, hogy hallasz, úgyhogy told ide a kupidó hátsódat! - ordítottam A következő pillanatban egy ismerős rózsaszín teleport kíséretében megjelent a bácsikánk.
- Sziasztok - köszönt meglepetten a meglehetősen nagy társaságnak - Mi a baj?
- Hogy mi a baj? - kérdeztem vissza felháborodottan - Az, hogy te meg az érzelemszakértő nejed hazudtatok nekem.
- Hogy érted ezt? - kérdezte értetlenül
- A nyaklánc - mondtam - Elfelejtetted megemlíteni, hogy a hodkő nyakláncban, amit tőled kaptam tavaly a 18. szülinapomra kupidó erő van.
- Ó - reagált
- Csak ennyit tudsz mondani? - dühöngtem tovább
- Oké - tette a vállamra a kezét - Üljünk le és elmesélek mindent.
Kelletlenül, de követtem és leültünk a kanapéra. Felém fordult és megfogta a kezem. Ezt általában akkor csinálja ha hozzá fordulok segítségért. Legtöbbször pasi ügyben.
- Kislány korod óta nehezményezted, hogy a testvéreiddel és az unokatestvéreiddel ellentétben te nem tudsz teleportálni. Tudom, hiszen ezt mindig nekem mondtad el.
- Vagyis panaszkodtam - sóhajtottam
- Sohasem éreztem annak - mosolygott rám - Örültem, hogy hozzám fordulsz ha gondod van.
- Te vagy az érzelmek szakértője - mondtam - Te meghallgattál és megértettél. Tudom, hogy Phoebe néni a tanácsadó, de neki nem mindig volt ideje rám. A rovata, a könyve, a lányok és a boszorkányság miatt.
- Ó szivem - ült le mellém Phoebe néni - Ne haragudj! Ha tudtam volna.... - vágott bűnbánó képet
- Sok gondod volt - vágtam közbe - A család minden tagjának megvolt a maga gondja. Senkinek sem volt ideje rám. Ez a hátránya ha nagy családba születtél - mosolyogtam szomorúan - Azért mentem mindig Coop bácsihoz, mert akármennyi dolga is volt, mindig volt arra pár perce, hogy meghallgasson - néztem könnyes szemmel a családomra
YOU ARE READING
Bűbájosok Beacon Hillsben
FanfictionMelinda Halliwell szüleivel és bátyjaival érkezik Beacon Hillsbe látszólag azért, mert anyja új éttermet nyit a városban. Valójában a költözésük célja igazán mágikus. A történet egy Charmed - Bűbájos boszorkák és Teen Wolf - Farkasbőrben crossover t...